Gå til innhold

Er du fornøyd med batteritiden på mobildingsen din?

slask

Anbefalte innlegg

Hørte fra en kollega med en snart to år gammel smartmobil (HTC med Android).

Han får selvfølgelig en del jobbmail.

Han må lade den to ganger daglig. Da måtte jeg flire. Folk gjør seg til slaver av digitalhysteriet.

Smarttelefonene og brettene blir kraftigere og mer strømslukende for hver modell som blir lansert, men batterikapasiteten makter ikke å holde følge. Og dette gjør trolig leverandørene lite med siden det kun vil resultere i økt vekt eller svakere cpu/ytelse og det selger dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Ja jeg er fornøyd

Lader den 1 gang om dagen, en sjelden gang to ganger.

Bruker den mye til musikk, surfer på nettet og innimellom litt spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg trådens mest utdaterte telefon? Nokia n73, lader den 1-2 ganger i uka :)

Anonym poster: cfca20844d4e33a4b2c7f7c908a63d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pusher mail på telefonen min, og da må den lades daglig. Har en halvannet år gammel HTC Desire S. Savner tiden med små telefoner som man ladet en gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg trådens mest utdaterte telefon? Nokia n73, lader den 1-2 ganger i uka :)

Anonym poster: cfca20844d4e33a4b2c7f7c908a63d7c

Har en E66 med slidefront samt en minst 2 år gammel Samsung/Android.

Går vel 2-4 dager mellom hver lading tror jeg...

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått S3 til å vare i ca 2 uker, men da må man skru av data og bare bruke 2G.

Anonym poster: 7c08d4bc009ec95c3d1c97e0df97e16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Galaxy S3, og lader den hver natt. Dette fordi jeg liker å ha fullt batteri hver morgen i tilfelle den skal brukes mye, ikke fordi den går tom i løpet av dagen selv om den brukes mye på nett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wilhelmine

Har en HTC Wildfire S som er halvannet år gammel. Lader den vel hver tredje eller fjerde natt normalt, men det avhenger jo selvsagt på om jeg snakker mye i telefonen, bruker mye nett eller spiller mye tetris ( :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Har iPhone, lader den en gang om dagen fordi jeg bruker den til ALT og enda litt til, men den har peisa seg igjennom en langhelg på hytta så den klarer 3-4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fornøyd nei... Tømmer seg i løpet av dagen, da bruker jeg mail og sender meldinger. Har tidligere hatt mobiler som jeg har vært ekstremt fornøyd med i forhold til batteri tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...