AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med klarsynte? JEG BER IKKE OM DERES MENING OM DET ER JUKS ELLER IKKE, KUN ERFARINGER. Selv har jeg flere erfaringer, har ringt et par ganger, har nå funnet en jeg virkelig tror på! Det var faktisk hun som fortalte meg at jeg var gravid før jeg selv visste det, så ganske så treffsikkert! Hun har også hjulpet meg med å holde meg rolig i forskjellige situasjoner, fordi hun ser at de ordner seg, noe de har gjort flere ganger. Noen ganger bommer de jo, men andre treffer veldig! kanskje det er tilfeldighet, men jeg tror ikke tilfeldigheter treffer så ofte. Mener heller ikke hun "snakker seg frem" til tingene, da hun sa hun så at jeg var gravid, og spurte om jeg var klar over dette, ut av intet! Hadde ikke prøvd å lage barn engang. En annen gang fortalte hun meg at jeg og mannen i mitt liv kom til å finne tilbake tl hverandre i løpen av desember/januar, og tror du ikke det er på bedringens vei?! Dette sa hun for ca 2 mnder siden! Vil helst ikke høre om hvor tull det er, eller at jeg bare kaster penger i do, kun erfaringer! Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #2 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg ble fortalt at jeg skulle treffe en jeg tidligere hadde møtt og som jobbet med vann. Så plutselig etter flere måneders fravær ringte en eks, en rørlegger! Hva gir du meg?! Har også fått gode spådommer tidligere, på detaljnivå med eksakt øyefarve, høyde m.m, som har vist segh å stemme helt. Men som du sier, har også fått spådommer som ikke har stemt, og tidsperspektivet er de visst heller ikke så gode på, bortsett fra hun med han med vannet. Han ringte like etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. desember 2012 #3 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med klarsynte? JEG BER IKKE OM DERES MENING OM DET ER JUKS ELLER IKKE, KUN ERFARINGER. Selv har jeg flere erfaringer, har ringt et par ganger, har nå funnet en jeg virkelig tror på! Det var faktisk hun som fortalte meg at jeg var gravid før jeg selv visste det, så ganske så treffsikkert! Hun har også hjulpet meg med å holde meg rolig i forskjellige situasjoner, fordi hun ser at de ordner seg, noe de har gjort flere ganger. Noen ganger bommer de jo, men andre treffer veldig! kanskje det er tilfeldighet, men jeg tror ikke tilfeldigheter treffer så ofte. Mener heller ikke hun "snakker seg frem" til tingene, da hun sa hun så at jeg var gravid, og spurte om jeg var klar over dette, ut av intet! Hadde ikke prøvd å lage barn engang. En annen gang fortalte hun meg at jeg og mannen i mitt liv kom til å finne tilbake tl hverandre i løpen av desember/januar, og tror du ikke det er på bedringens vei?! Dette sa hun for ca 2 mnder siden! Vil helst ikke høre om hvor tull det er, eller at jeg bare kaster penger i do, kun erfaringer! Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Hei , fint å høre! Jeg tror absolutt på mye mellom himmel og jord. Jeg ønsker selv å snakke med en klarsynt, har du noen å anbefale i Oslo? Ringer du, eller møter du henne? Jeg tenker at og møtes er best, da de får et større inntrykk, pluss at tlf er ekstremt dyrt... Jeg sliter med å stole på typen min, tror du hun kan se sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. desember 2012 #4 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer med klarsynte? JEG BER IKKE OM DERES MENING OM DET ER JUKS ELLER IKKE, KUN ERFARINGER. Selv har jeg flere erfaringer, har ringt et par ganger, har nå funnet en jeg virkelig tror på! Det var faktisk hun som fortalte meg at jeg var gravid før jeg selv visste det, så ganske så treffsikkert! Hun har også hjulpet meg med å holde meg rolig i forskjellige situasjoner, fordi hun ser at de ordner seg, noe de har gjort flere ganger. Noen ganger bommer de jo, men andre treffer veldig! kanskje det er tilfeldighet, men jeg tror ikke tilfeldigheter treffer så ofte. Mener heller ikke hun "snakker seg frem" til tingene, da hun sa hun så at jeg var gravid, og spurte om jeg var klar over dette, ut av intet! Hadde ikke prøvd å lage barn engang. En annen gang fortalte hun meg at jeg og mannen i mitt liv kom til å finne tilbake tl hverandre i løpen av desember/januar, og tror du ikke det er på bedringens vei?! Dette sa hun for ca 2 mnder siden! Vil helst ikke høre om hvor tull det er, eller at jeg bare kaster penger i do, kun erfaringer! Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Hei , fint å høre! Jeg tror absolutt på mye mellom himmel og jord. Jeg ønsker selv å snakke med en klarsynt, har du noen å anbefale i Oslo? Ringer du, eller møter du henne? Jeg tenker at og møtes er best, da de får et større inntrykk, pluss at tlf er ekstremt dyrt... Jeg sliter med å stole på typen min, tror du hun kan se sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Del Skrevet 15. desember 2012 Hei , fint å høre! Jeg tror absolutt på mye mellom himmel og jord. Jeg ønsker selv å snakke med en klarsynt, har du noen å anbefale i Oslo? Ringer du, eller møter du henne? Jeg tenker at og møtes er best, da de får et større inntrykk, pluss at tlf er ekstremt dyrt... Jeg sliter med å stole på typen min, tror du hun kan se sånt? Jeg trodde forholdet mitt var rosenrødt, et eventyr, men hun sa at han ikke syntes det, og at han trengte forandring og at hun kunne se splittelse, det skjedde, vi tok pause i forholdet, men hun kunne se vi kom sammen igjen i Desember/Januar, og gjett hvem sitt forhold som er på bedringens vei? :D jeg tror hun kan se det, men det er viktig å finne en som man har god kontakt med, har vært borti mange bommere! Pass på så du ikke finner en som kun sier det du vil høre! TS Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. desember 2012 #6 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg trodde forholdet mitt var rosenrødt, et eventyr, men hun sa at han ikke syntes det, og at han trengte forandring og at hun kunne se splittelse, det skjedde, vi tok pause i forholdet, men hun kunne se vi kom sammen igjen i Desember/Januar, og gjett hvem sitt forhold som er på bedringens vei? :D jeg tror hun kan se det, men det er viktig å finne en som man har god kontakt med, har vært borti mange bommere! Pass på så du ikke finner en som kun sier det du vil høre! TS Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Har du forslag ts, evt hvor kan jeg finne ei som er bra i Oslo? Du svarte meg heller ikke på om du ringer eller møter henne personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Del Skrevet 16. desember 2012 Har du forslag ts, evt hvor kan jeg finne ei som er bra i Oslo? Du svarte meg heller ikke på om du ringer eller møter henne personlig. Jeg har møtt en en gang, da var jeg i Finnmark, men syns rett og slett ikke dette fungerte så bra... Ble veldig mye som ble feil, masse bomming. Tror hun bare prøvde å finne seg frem, typisk samtale: - Jeg ser at kjæresteforholdet ditt er turbulent - Har ingen forhold - Da var det turbulent mellom deg og eksen - nei ikke egentlig. - Hm... Jeg føler at du kommer til å få barn i slutten av sommeren (dette var i januar) - Nei det gjør jeg nok ikke, har ikke hatt sex. - Jeg føler du har lyst på barn - Nei. Og slik gikk det. Ellers, min personlige favoritt, Alma: http://minfremtid.no/Radgivere?gclid=COPIwbK5nbQCFUh2cAodd0UABA Hun treffer mye riktig på meg hvertfall TS Anonym poster: 625fdb88bea5901c6871d3af9a22fd0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krystallbarn Skrevet 17. desember 2012 #8 Del Skrevet 17. desember 2012 Hei, sjekk ut mine lydfiler der jeg forteller om temaet. Forteller også om det på min blogg. Første er i 4 deler: http://www.youtube.com/watch?v=cPcau7xDszQ http://www.youtube.com/watch?v=716Hn2oeUTQ http://sarahh.bloggnorge.com/2012/11/29/et-overnaturlig-spirituelt-og-paranormalt-liv-som-krystallbarn/ http://sarahh.bloggnorge.com/2012/12/05/oppdag-chipranakraften/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eeris Skrevet 20. desember 2012 #9 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg tror det handler om selvoppfylte profetier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 20. desember 2012 #10 Del Skrevet 20. desember 2012 TS, hvilken klarsynt har du vært i kontakt med som var så treffsikker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #11 Del Skrevet 28. desember 2012 Tar denne som anonym. For en god del år tilbake ringte jeg en hel haug av dem som kaller seg klarsynte. Vet ikke hvor mange av dem som er i markedet i dag, for jeg har sluttet å følge med, men treffsikkerheten hos dem jeg snakket med var dårlig. Hvis så mange som10% var i nærheten av å ha rett så må det ha vært maks. Det jeg la merke til i den perioden var at svært mange spådde det jeg ville høre. Da ønskene endret seg, så endret også spådommen seg. Likevel kan jeg med hånden på hjertet si at mange av dem ikke virket som de foretok "cold readings". Det fikk meg for alvor til å lure på om en eller annen form for tankeoverføring kan eksistere . Et par av de dyktigste kunne uten noen andre input fra meg enn et enkelt spørsmål gjengi situasjoner og replikker som hadde falt, nesten ordrett. Likevel hadde de ikke overvettes rett på fremtidsspådommene. Faktisk forbauser det meg at så få fikk rett for spørsmålet var ikke "rocket science" så fordelingen burde vært mer 50/50 på rett/feil. Det skjedde ikke. Andelen som fikk rett var langt mindre enn man skulle forventet. Når det er sagt så har jeg også ved et par anledninger vært utsatt for spådommer som lang tid etter de ble avgitt viste seg å være forbløffende riktige. Her snakker vi om spådommer som bare er kommet helt ut av det blå og som jeg har forkastet som tull, men som år senere har vist seg å stemme forbausende bra. Anonym poster: 482fee386dfa25d63f00075df6120825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #12 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg er til tider synsk,eller jeg kan ikke si synsk. Kaller det fremsynt. Det kommer om natten og skremmer meg. Jeg lukker øynene og ser bilder,levende. Litt inni søvnen kommer det informasjon. Det er når jeg er våken jeg får bilder,og da vet jeg hva skjer. Med folk og matrielle ting. Hvem som er gravid osv.. Jeg er ikke åpen om dette. Anonym poster: dba4801a64020cf9ff189d90c154b944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #13 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg er til tider synsk,eller jeg kan ikke si synsk. Kaller det fremsynt. Det kommer om natten og skremmer meg. Jeg lukker øynene og ser bilder,levende. Litt inni søvnen kommer det informasjon. Det er når jeg er våken jeg får bilder,og da vet jeg hva skjer. Med folk og matrielle ting. Hvem som er gravid osv.. Jeg er ikke åpen om dette. Anonym poster: dba4801a64020cf9ff189d90c154b944 ps, det er ikke hver dag jeg ser dette. Kan gå uker mellom hver gang Anonym poster: dba4801a64020cf9ff189d90c154b944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 29. desember 2012 #14 Del Skrevet 29. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 29. desember 2012 #15 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg er til tider synsk,eller jeg kan ikke si synsk. Kaller det fremsynt. Det kommer om natten og skremmer meg. Jeg lukker øynene og ser bilder,levende. Litt inni søvnen kommer det informasjon. Det er når jeg er våken jeg får bilder,og da vet jeg hva skjer. Med folk og matrielle ting. Hvem som er gravid osv.. Jeg er ikke åpen om dette. Anonym poster: dba4801a64020cf9ff189d90c154b944 Det er akkurat slik jeg har det. Kommer mest i form av drømmer eller følelser, og det skjer mest når jeg sover. Jeg er semi-åpen om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 29. desember 2012 #16 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er gjort mange "erfaringer" med klarsynte, og uten unntak så viser det seg at hvis man faktisk tenker rasjonelt og kritisk så viser det seg at ingen er klarsynte. Forskningen viser også dette. Personlige enkelterfaringer er bortimot verdiløse fordi menneskehjernen har en utrolig evne til å lure seg selv. Selv om den "klarsynte" bommer 90% av tiden så husker de som så gjerne vil tro kun de 10% de så ut til å treffe på (som regel generelle bemerkninger som kan stemme for mange mennesker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 29. desember 2012 #17 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er gjort mange "erfaringer" med klarsynte, og uten unntak så viser det seg at hvis man faktisk tenker rasjonelt og kritisk så viser det seg at ingen er klarsynte. Forskningen viser også dette. Personlige enkelterfaringer er bortimot verdiløse fordi menneskehjernen har en utrolig evne til å lure seg selv. Selv om den "klarsynte" bommer 90% av tiden så husker de som så gjerne vil tro kun de 10% de så ut til å treffe på (som regel generelle bemerkninger som kan stemme for mange mennesker). La nå vi ha våres erfaringer i fred og la oss tro det vi selv vil. Kom deg videre i en annen tråd, jeg skjønner ikke at du gidder å bruke energi på denne tråden her. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catgirl Skrevet 2. januar 2013 #18 Del Skrevet 2. januar 2013 Har hatt egne "klarsynte" erfaringer selv. Det kommer og går helt uforutsigbart så å si. Noen ganger kan jeg plutselig vite sensitiv info om enkelte mennesker og kan ikke forstå hvor jeg har fått det i fra, ikke husker jeg heller å ha fått det fra noe sted og de jeg nevner det til kan heller ikke skjønne hvordan jeg kunne finne ut av det. Vi har bare konkludert med at: Det var rart! Mange sanndrømmer har jeg hatt siden jeg var ungdom. Noen ganger har jeg våknet fra en drøm og blitt helt forvirret og trodd at det allerede hadde skjedd, så skjer akkurat det samme et par dager senere enten med meg selv eller med noen jeg kjenner som gjenforteller dette til meg. En gang etter en drøm begynte jeg å nevne for typen min at den nye romkameraten som hadde flyttet inn hos han luktet vondt, eller at typen hadde klaget til meg om at han stinket. Da sa typen min: Men kjære deg, jeg har ingen romkamerat nå og han som kommer har jo ikke flyttet inn enda. Oi da, tenkte jeg... Et par måneder senere flyttet det inn en ny romkamerat hos han og det viste seg at han røykte hasj hele tiden. Og typen min klaget og klaget over han. Da gikk det opp for meg hvor jeg hadde dette "minnet" fra. Virker ulogisk, men i blant erfarer jeg at det synes som minner fra framtiden kommer gjennom til meg i drømmer som oftest. Men det sykeste som skjedde var vel den drømmen jeg hadde hvor jeg først fikk fornemmelsen om å gå ut av kroppen min og se tilbake på meg selv sove. Så gikk jeg gjennom flere tunneller og kom først til et mørkt sted langt nede alt var mørkt der og jeg kunne bare se datamaskinen min. Så stirra jeg på skjermen og begynte å telle ned fra 10,9,8,7.... 3,2,1 og så sa jeg NÅ og en stemme i hodet sa: Tid 14:10 og plutselig begynte datamaskinen å skrive til meg på msn, det virket som at den gjorde det på min kommando og i det jeg fikk første meldingen tenkte jeg: WOW, det gikk!? Og følte meg helt sjokkert. Beskjeden var fra en bekjent av meg som spurte om noe spesifikt i drømmen. Dette var en periode jeg drev og skrev ned ting i drømmejournalen, nettopp for å fange opp eventuelle sanndrømmer. Så da skrev jeg ned det her. Neste dag fikk jeg veldig sommerfugler i magen og tenkte at om det kom til å skje så måtte det være den dagen og på det tidspunktet 14:10. TEnkte ikke noe mer på det etter den morgenen, men da jeg kom hjem i 13-tiden begynte jeg å fundere litt på det der. Kl 14:00 satt jeg tilfeldigvis på msn og lurte på om det kom til å skje. Jeg så ikke vedkommende pålogget da eller 14:09 heller. Sjekka jo hele tiden og begynte å bli mer og mer stresset. 14:09 tenkte jeg bare: Pfew flask det ikke skjedde ellers hadde jeg nå vært gal! haha. Men plutselig begynte msn å blinke så så jeg at det var en beskjed fra denne bekjente av meg og han stilte nettopp det spørsmålet som jeg hadde skrevet ned i drømmejournalen og det stod på msn: siste beskjed mottat 14:10!!! Skal si jeg fikk litt angst da :D Alle disse tingene får meg til å tenke litt filosofisk. Var en ting Einstein sa som: “The distinction between past, present, and future is only a stubbornly persistent illusion”. Albert Einstein 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #19 Del Skrevet 11. november 2020 SER DENNE TRÅDEN ER GAMMEL, men svarer likevel. Jeg har en person jeg på det strekete kan anbefale. Khibra. Jeg var i en helt håpløs situasjon, der jeg var elskeren til en jente som var ca 25 år yngre en meg. Hun virket overhode ikke int i et forhold, kun sex. Og sa også dette. Hun levde i et forhold der spenningen manglet litt, med lite bekreftelse, og søkte derfor spenning på siden. Jeg hadde følelser eller utviklet følelser, men fikk ingen respons på det romantiske. Derimot på det sexuelle, var det lek i alle varianter en ønsket, og sexen var den beste ever. Jeg ringte Khibra, hun sa at det frem i tid, innen 12-18 mnd, ville bli brudd mellom de 2, oat det var han som brøt. Han ville gå direkte inn i et forhold med en lyshåret jente, forlove seg og gjøre henne gravid, ( På dette tidspunktet planla han og min elskerinne å flytte til USA der han er fra.) Hun sa hun så flytting sammen for meg og min elskerinne. Alt dettet virket helt i det blå, helt usannsynlig. Men, det skjedde eksakt slik hun beskrev, det tok derimot 22 mnd, for prosessen startet og vi bodde sammen etter 24. Nærmere 100% treff på en så usannsynlig spådom , anser jeg som umulig om man ikke har evnene. Og hun har hatt masse rett på små detaljer også, og sier vi aldri vil kunne klare å komme bort fra hverandre, vi dras mot hverandre selv om vi bryter forholdet. Jeg vet ikke noe om det ennå, relasjonen er sterk i dag vertfall. Anonymkode: 8896d...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #20 Del Skrevet 17. november 2020 På 11.11.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev: SER DENNE TRÅDEN ER GAMMEL, men svarer likevel. Jeg har en person jeg på det strekete kan anbefale. Khibra. Jeg var i en helt håpløs situasjon, der jeg var elskeren til en jente som var ca 25 år yngre en meg. Hun virket overhode ikke int i et forhold, kun sex. Og sa også dette. Hun levde i et forhold der spenningen manglet litt, med lite bekreftelse, og søkte derfor spenning på siden. Jeg hadde følelser eller utviklet følelser, men fikk ingen respons på det romantiske. Derimot på det sexuelle, var det lek i alle varianter en ønsket, og sexen var den beste ever. Jeg ringte Khibra, hun sa at det frem i tid, innen 12-18 mnd, ville bli brudd mellom de 2, oat det var han som brøt. Han ville gå direkte inn i et forhold med en lyshåret jente, forlove seg og gjøre henne gravid, ( På dette tidspunktet planla han og min elskerinne å flytte til USA der han er fra.) Hun sa hun så flytting sammen for meg og min elskerinne. Alt dettet virket helt i det blå, helt usannsynlig. Men, det skjedde eksakt slik hun beskrev, det tok derimot 22 mnd, for prosessen startet og vi bodde sammen etter 24. Nærmere 100% treff på en så usannsynlig spådom , anser jeg som umulig om man ikke har evnene. Og hun har hatt masse rett på små detaljer også, og sier vi aldri vil kunne klare å komme bort fra hverandre, vi dras mot hverandre selv om vi bryter forholdet. Jeg vet ikke noe om det ennå, relasjonen er sterk i dag vertfall. Anonymkode: 8896d...c9b Vet du når hun kan nås? Anonymkode: a2430...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå