Gå til innhold

Gruppesex skryt eller ???


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det har den senere tid vært veldig fokus på gruppesex, eller trekant, firkant osv. Er dette egentlig så vanlig blandt folk som bl. a media skal ha det til. Enkelte skryter nok på seg opplevelse, men er dette stort sett bare en fantasi eller har dere faktisk prøvd det. Min mann fikk meg med på en klubb for to år siden hvor vi var 10 stk som hadde sex i samme rom (jeg hadde bare sex med min mann). Det ble en spennende kveld, ikke det at jeg går og tenker på det daglig, men det var faktisk en positiv opplevelse. Nå bor vi i en mindre by i nord så noen tilsvarende klubbvirksomhet er det ikke her, men vi leker med tanken på å sette inn/svare på annonser på nettet. Er det flere av dere som virkelig har prøvd dette?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Jeg tror nok at folk generelt er blitt mer eventyrlysten og flinkere til å utforske sine fantasier nå enn før.

Jeg og min eks partner hadde egentlig ganske tilfeldig en kveld med oss en venn hjem.

Og gubben la opp til en kveld vi sent kom til å glemme.

Vi hadde en natt med utrolig deilig sex. Og jeg fikk oppfylt min store fanatsi, å ha sex med to menn.

Dette gav mersmak og vi satt inn en annonse for å se om der var noen inntresante personer som ville være med oss.

Vi traff en og det var meget spesielt for denne gangen gjordet vi det med en ukjent mann.

Jeg må si at jeg foretrakk han vennen vår siden det var en jeg var trygg på i forkant.

Men det var ikke ille på noen måte.

Bare sørg for at du føler deg trygg på den personen dere tar med så er det bare til å nyte resten.

Jeg har nå fått meg en ny kjæreste og dette var et tema som vi fort tok opp og ble enige om at vi ønsker å utforske på...

Jeg mener at så lenge man har lyst og gjør det med mennesker som tenker på samme måte, så er det noe av det beste man kan gjøre.

For meg var det en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme.

Og jeg ble behandlet som en prinsesse av to flotte mannfolk som gjordet det best mulig for meg...

Jeg ville ikke stusset, men vær forsiktig med kontakt annonser.

Vær sikker på at personen virkelig er den han/hun gir seg ut for å være.

Bli godt kjent og sett grensene i forkant...

Lykke til.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dette får meg til å tenke på en opplevelse jeg hadde....

Morten ringte meg. -Du, Waco, jeg har tenkt litt......kanskje vi skal drite i den Therese festen. Du skjønner, Waco, det blir så masse styr og sånn. Så hva om vi to tar en rolig kveld, eller hva?? Stikker opp til en dame eller noe....høres ikke det fint, ut?

-Jeg måtte jo bare nikke anerkjennende.

Oppe hos dama. Hun var smørblid og med masse forventninger. Som den unge jenta hun, var var det en åpenbaring og se hennes forførende blikk og lure smil hele tiden. Tydeligvis en jente som visste hva hun ville ha...... Jeg og Morten hadde sittet i bilen på vei til henne, og planlagt alt i minste detalj. Hva som skal sies, hvor fort vi skulle gå frem. Passe at hun drakk sånn innemellom, slit at det ikke skulle virke FOR gjennomtenkt.

-Ja, nå sitter vi her da....skål....sa morten, mens han forsatte, liksom som han ikke skulle ha planlagt noe som helst......hva om vi tar en liten ordlek?? Sånn når man taper, må man kaste av seg et plagg.....???

Hun, var nå begynt å ane konturen av en spennende kveld. Men hun hadde også sine baktanker, og for å få det hun ville ha, foreslo hun at hun kanskje burde skifte. Ta av seg buksen, få på seg et skjørt eller noe slikt. Da hun var kommet tilbake og ordleken skulle begynne, la jeg merke til at hun til tross for det korte miniskjørtet ikke hadde på seg noen truse.......

Vi begynte leken, og som lekens gang er, var det kun mulig å miste tøy, ikke få på seg noe igjen. Morten, som den lurifaksen han er, passet påtenkelig på å stadig huske å skåle med dama. Få henne litt på gli......det var vel bare jeg som skjønte at det var unødvendig. Da vi etter noen runder, og Morten og jenta stadig ble mer brisne.....(jeg kjørte bil, og hold meg edru, og jeg ville ikke gå glipp av noe, slik man ofte glemmer ting i alkoholens verden, putter hendelsene i den skuff, slik at man ikke husker, men kun erindrerer).........så satt vi der plutselig, jeg og Morten i bare boxer`n. Jeg sa at jeg nektet og være med på noe som helst mer, med mindre, vi går til et litt mørkere sted...... Jenta sprang opp og forsvant, og det blikket Morten sendte meg, den hva+faen+har+du+gjort+nå+da+Waco.......gikk heldigvis over ta lyset ble slukket. Jenta hadde tatt seg den friheten å skru av lyset slik at leken kunne forsette.......... Rommet var nå helt mørkt, og vi kledde av oss nakne, Morten hadde riktignok et plagg igjen, men av ren solidaritet med oss tok han også av seg........Da vi satt der i sofakroken, i mørke, bare forstyrret av en enkel månestråle som slapp forbi imellom gardinene, begynte jenta, å klemme på både meg og Morten samtidig. Jeg følte meg ikke vel i det sofahjørnet. Den måneglimtet som listet seg forbi gardinene og pekte rett mot jenta, kunne sammenlignes med at forsynet skar hull i mitt indre. Jeg lot lettsindigheten styre, og jeg sa til jenta og Morten, hei......eeeh, hva om vi setter oss litt lengre bort.....inn til det hjørnet der???

-Javisst, Waco, ja, faen heller, du er ikke dum du.....javel, det er jo en seng der...he...he....Waco.....

Så satt vi der, eller rettere sagt vi lå der......tre unge mennesker liggende nakne, ved siden av hverandre, med jenta i midten. Hun begynte og ronke oss begge.......sa lavt, det er ikke trekant riktig ennå, og Morten tok hintet gikk bak henne, mens hun stelte seg på alle fire, hun begynte å suge meg, Morten hold på med sitt, og vi lignet mest av alt på Pytoragos berømte læresenting, den fullkomne trekant. Alt som skjedde i de neste to timer, hopper jeg over, kjære KG leserinner, det vil bare kjede dere. Men jeg kan si at når vi var ferdige, sa det lille ungpikesinnet, Jeg føler meg som en Cleopatra, en Dronning, med de to kjekke prinsene ved hver min side.

På kjøkkenet senere, spurte hun, ser dere ned på meg? Og jeg og Morten kappløp med å gi henne svar......neida, aldeles ikke, vi ser på deg som en spontan jente, en som kjenner sine lyster, en ærlig, en drøm, sprudlende, en som vil leve livet, deilig, atttraktiv og at hun var særdeles "gjestfri".........hun tenkte seg om et øyeblikk.......før hun smilte en gledelsestråle........og utbrøt smilende, slik man gjør når man har fått bekreftet et dilemma; Dette var kuuult.....ja det var det kuuuult.......vi må gjenta den en annen gang, men da skal jeg ikke drikke så mye......

(korr. for stavefeil)

[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-06-02 01:53 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-06-02 01:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Waco og alle andre...

Jeg satt også med den følelsen første gang at nå tenker de vel sitt om meg...

Men vet dere at det gjordet de ikke..

Og det beste er at jeg satt igjen med en følelse av å ha fått det beste her i livet..

Jeg ble befølt, kjærtegnet, kysset og fyllt opp av to kjempe nydelige menn...

som gjordet alt jeg kunne bare drømme om..

Ja hva kan vel være bedre enn det.

Jeg synes ikke kvinner blir billige av å leve ut sine fantasier...

Men jeg tror det blir et utrolig kjeselig liv hvis man aldri skal kunne gjøre det bare for hva andre skal tenke..

Og jeg er enig med deg Waco, det beste er å holde seg edru så man ikke glemmer en detalj av hva som har hendt.....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....noen ganger virker det som om det er bare jeg som ikke tør være anonym....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....sissan det var en drøy påstand....

Waco

...smiler når han tenker på hendelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg og min kone har prøvd både trekant med en veninne av henne, samt besøkt swingersklubben i Oslo. Dette har gitt oss en skikkelig "piff" i samlivet vårt. Vet ellers ikke hvor vanlig dette er. Er liksom ikke et tema som diskuteres i vår vennekrets.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har prøvd litt, men her er det mye spennende og uprøvd. Har i alle fall planer om å prøve mer.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...