Gå til innhold

Jeg tissa på meg da jeg fikk orgasme. Normalt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Brukte klitorisvibratoren min istad som har veldig kraftig vibrasjon. Så da jeg kom ,tissa jeg på meg. Det bare kom :oops: Er dette normalt?

Jeg tissa en gang på en av ekskjærestene min også, han slikka meg også fikk han strålen rett i fleisen. Huff, det var ikke noe gøy for han og jeg mente det jo ikke, men jeg må nesten le litt av det nå i ettertid :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mmmmm

Mmmmmm, sånn har jeg hatt en gang...mmmmmm :P

(Med mindre du egentlig burde ha gått på do før sexen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jo, det var nok tiss. Det kom ut av tisseåpningen og det luka tiss.

Men kvinner som ejakulerer, hva lukter/ser det ut som og kommer det ut av vaginaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det samme skjedde meg en gang med ex'en: plutselig, mens jeglå der på ryggen, ble det kjempebløtt på lakenet og rundt det hele. Jeg syntes det luktet tiss og ble råååflau!!! Hadde aldri opplevd noe slikt før...Jeg hadde vært på toalettet først også, så det var rart...

Så tok det hele en uventet vending: ex'en sa helt seriøst: "jeg har lest et sted at jenter kan få en slik orgasme, men det er visst bare noen utrolig få som kan det". Jeg trodde han sa det bare for å redde situasjonen, men jeg glemmer det aldri. :oops:

Håper det ikke skjer igjen...Det føltes ikke som en orgasme, så det må ha vært noe annet ja.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er det ikke sånn at når man ejakulerer så inneholder det også litt tiss da, slik at det er det som kanskje lukter?

huskogså at tiss er en av de reneste væskene som kommer ut av kroppen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten kommentar...

Antagelig har du hatt en G punkts orgasme, og ikke tisset på deg...

Det er det jo helt klart ikke hvis hun bare har brukt klitorisvibratoren.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig har du hatt en G punkts orgasme' date=' og ikke tisset på deg...[/quote']

Det er nok som venus sier her at det må være G Punkts orgasme ja . Jeg har aldri hvert ute for noe slikt , hvist du påstår at det ver tiss som kom så er det ikke normalt vær nøye med å tømme deg før du har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Har hørt om flere som har fått så kraftig klittorgasme av masasjeapperat at de tisset på seg. Det er vel muskelsammentrekkningene som gjør det. Ikke unormalt. Man får da ikke gpunktsorgasme av å stimulere kun klitoris da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får da ikke gpunktsorgasme av å stimulere kun klitoris da...
Nei, det er det jeg også tenker. Men må man stimulere G-punktet for å ejakulere? Da jeg var yngre ejakulerte jeg hver bidige gang jeg hadde sex, men kanskje var G-punktet alltid involvert også, uten at jeg husker det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabarbara

Ved kraftig stimuli av klitoris hender det at jeg og tisser en liten skvett. Det skjer ikke hver gang jeg får orgasme og mest mens jeg onanerer, men det er definitivt urin i mine tilfeller.

Dersom man får G-punkts orgasme, hvor kommer da vesken fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om flere som har fått så kraftig klittorgasme av masasjeapperat at de tisset på seg. Det er vel muskelsammentrekkningene som gjør det. Ikke unormalt. Man får da ikke gpunktsorgasme av å stimulere kun klitoris da...

Enig enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elise3

Hei alle dere... Det dere har opplevd, er nok IKKE å tisse på seg. Dere har nok hatt ejakulasjon, eller sprutorgasme som er et mer passende ord. Vi kvinner har nemlig en slags SÆD, vi også, bare ikke med sædceller i, eller væske, om du heller vil si det... Denne væsken kommer fra urinrøret, og av den grunn kan noen av dere oppfattet det som tiss, kanskje det kan være litt tisselukt av det... Ved stimulering av g-punktet ELLER også klitoris, kan man oppnå sprutorgasme. Jeg snakker av erfaring, har fått det også ved stimulering av KUN klitoris. Men det er ikke alle som klarer å oppnå denne type orgasme,dessverre... Jeg tror man kan trene seg til det, jeg var 18 år første gang jeg sprutet, da mannen min slikket meg, jeg ble kjempeflau og trodde jeg tisset på meg :oops: Men siden den gang har jeg lest litt om dette fenomenet, og sprut-orgasmene er blitt bare bedre og bedre :) I dag er jeg 27 år, og elsker å sprute på mannen min... NB har hatt semme partner i alle disse årene, trygghet er nok en reell faktor i denne sammenheng! Lykke til,alle sammen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten kommentar...  

Det er det jo helt klart ikke hvis hun bare har brukt klitorisvibratoren.. :roll:

Det kan det nok være. Fullt mulig å oppnå det ved stimulans av klitoris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du rører litt Venus, g-punkts orgasme forutsetter stimuli av g-punktet.

På denne siden for eksempel: http://www.geocities.com/mygpunkt/gpunkt.html fant jeg følgende:

Dersom kvinnen er seksuelt opphisset vil dette området kunne føles fast og rundt, og som en hevelse mot fingertuppene. Ved fortsatt stimulering av G-punktet hevder mange kvinner at de kjenner en intens lystfølelse bre seg i underlivet, og denne lystfølelsen kan til slutt utløse en dyp vaginal orgasme. Denne lystfølelsen - og eventuelt den etterfølgende orgasmen - er avhengig av at man stimulerer G-punktet på "rett måte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest seroxata
Hei alle dere... Det dere har opplevd' date=' er nok IKKE å tisse på seg. Dere har nok hatt ejakulasjon, eller sprutorgasme som er et mer passende ord. Vi kvinner har nemlig en slags SÆD, vi også, bare ikke med sædceller i, eller væske, om du heller vil si det... Denne væsken kommer fra urinrøret, og av den grunn kan noen av dere oppfattet det som tiss, kanskje det kan være litt tisselukt av det... Ved stimulering av g-punktet ELLER også klitoris, kan man oppnå sprutorgasme. Jeg snakker av erfaring, har fått det også ved stimulering av KUN klitoris. Men det er ikke alle som klarer å oppnå denne type orgasme,dessverre... Jeg tror man kan trene seg til det, jeg var 18 år første gang jeg sprutet, da mannen min slikket meg, jeg ble kjempeflau og trodde jeg tisset på meg :oops: Men siden den gang har jeg lest litt om dette fenomenet, og sprut-orgasmene er blitt bare bedre og bedre :) I dag er jeg 27 år, og elsker å sprute på mannen min... NB har hatt semme partner i alle disse årene, trygghet er nok en reell faktor i denne sammenheng! Lykke til,alle sammen :tunge1:[/quote']

:ler::ler::ler: Ooooh, så det er det jeg har ja... Har ikke turt å spørre noen heller, men avogtil når det går skikkelig for meg, så spruter jeg noe helt for j*****!

Trodde jeg pissa på meg faktisk, selv om det ikke lukta tiss... guri, nå kan jeg jo skryte til typen om at jeg kan sprutorgasme!! woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Tender

Jeg var sammen med en jente for mange år siden og hun trodde engang at hun hadde tissa på seg , når jeg stimulerte klitoris og fingret henne.

Men jeg har lurt på en ting ,som jeg ikke har opplevd igjen og jeg tror hun må være en av få som faktisk , ja jeg husker det som en hvit eller klar tykk grøt som jeg fikk på hånda.Jeg stakk tynga bort på det å mener å huske at det smakte salt også????Er det noen damer som har opplevd dette så skriv noen ord ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...