Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #41 Del Skrevet 9. februar 2005 men dere, bør man ha i 7 eller 8 egg? vanskelig å få 7,5 bare.... Det er umulig å svare på. Hvor store egg har du? Siden det ikke står noe annet i oppskriften får vi anta medium størrelse og er du pirkete så kan du knekke ett egg i en kopp (*) og ta halvparten. Jeg hadde tatt åtte stykker og sett an litt senere hvordan deigen ble og eventuelt hatt i bittelitt mer mel om nødvendig. (*) Alle egg bør knekkes enkeltvis i en kopp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. februar 2005 #42 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja nå ble jeg jammen fristet altså! Jeg elsker Brownies - særlig de som de lager på Godt Brød! Men har aldri klart å lage noen gode selv Men i morgen skal det handles inn til denne - også skal jeg jammen prøve! Rapport etterpå kommer..................... -Charmina (kakemons) oj glemte å komme med tilbakemelding :oops: Hos meg ble desverre kaken ikke skikkelig stekt - bare rundt og ikke midt i. Men jeg syntes jo form str som er oppgitt virket litt liten til all den deigen jeg da! Men når det er sagt så var den jo god da,men måtte hive halve kaken desverre! Hvor høy blir deres kake egentlig? 20ganger 30 er jo ikke så stor form da :klø: -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #43 Del Skrevet 10. februar 2005 oj glemte å komme med tilbakemelding :oops: Hos meg ble desverre kaken ikke skikkelig stekt - bare rundt og ikke midt i. Men jeg syntes jo form str som er oppgitt virket litt liten til all den deigen jeg da! Men når det er sagt så var den jo god da,men måtte hive halve kaken desverre! Hvor høy blir deres kake egentlig? 20ganger 30 er jo ikke så stor form da :klø: -Charmina Min blir nokså høy (5 cm?) og 20 x 30 ER riktig størrelse altså. Prøver du å spre den utover noe større form så blir den tørr og altfor tynn. Bare følg oppskriften slavisk så blir resultatet bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. februar 2005 #44 Del Skrevet 17. februar 2005 Min blir nokså høy (5 cm?) og 20 x 30 ER riktig størrelse altså. Prøver du å spre den utover noe større form så blir den tørr og altfor tynn. Bare følg oppskriften slavisk så blir resultatet bra Bakte denne i dag igjen og da brukte jeg en form som var bitte litt større - og resultatet? Helt perfekt De som fikk den servert i dag ville iallefall ha oppskriften!Den var rett og slett kjempegod ja! :-) _Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #45 Del Skrevet 21. februar 2006 Får trekke opp denne eldgamle tråden, siden jeg nylig lagde den. Når det gjelder smak så er denne den beste brownies-oppskriften jeg har prøvd på kvinneguiden. Det eneste jeg har å utsette er at 55 min var altfor lang steketid i min ovn Kommer også til å bruke litt mindre bakepulver neste gang. Og kommer ikke til å bruke slikkepotte, kaken ble mer enn høy nok (og røren er alltid bedre enn kaken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. februar 2006 #46 Del Skrevet 23. februar 2006 En brownies tråd på 3 sider Denne må prøves!! (men etter slankekuren....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. februar 2006 #47 Del Skrevet 23. februar 2006 Denne anbefales virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. februar 2006 #48 Del Skrevet 24. februar 2006 Da er denne kaken i ovnen og jeg venter i spenning. Jeg har en 20x30 form, som er annbefalt og da blir den høy. For de som ikke har fornøyd med stekingen kan det ha betydning hvor i ovnen kaka står? Min står nesten nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #49 Del Skrevet 24. februar 2006 Da er denne kaken i ovnen og jeg venter i spenning. Jeg har en 20x30 form, som er annbefalt og da blir den høy. For de som ikke har fornøyd med stekingen kan det ha betydning hvor i ovnen kaka står? Min står nesten nederst. ← Min form er en tanke større og da blir det vanlig brownies-høyde på kaken. Men stort sett lager jeg i langpanne (øker oppskriften). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 24. februar 2006 #50 Del Skrevet 24. februar 2006 Sånn, pga manglande printer for tia legg eg igjen eit spor så eg finn denne når printeren min vil samarbeide igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. februar 2006 #51 Del Skrevet 24. februar 2006 Da er kaken ferdig og står til kjøling. Skal den serveres som den er eller er det noe som bør være med på tallerken ? Krem.. vaniljeis.. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #52 Del Skrevet 24. februar 2006 Kan serveres som den er, men vaniljeis til er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #53 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg må legge igjen et spor jeg også, for denne har jeg lyst til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. februar 2006 #54 Del Skrevet 25. februar 2006 Disse er kjempegode, jeg bruker vekselvis denne og Arkanas oppskrift, men likevel: Arkanas er strået hvassere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. februar 2006 #55 Del Skrevet 27. februar 2006 mmmm... Denne laga jeg et par ganger for et år siden, og den er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. februar 2006 #56 Del Skrevet 27. februar 2006 Disse er kjempegode, jeg bruker vekselvis denne og Arkanas oppskrift, men likevel: Arkanas er strået hvassere. ← Prøv å gi et svar på hva det er som gjør Arkanas oppskrift til en vinner. Kansje jeg må lage den, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 10. september 2006 #57 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #58 Del Skrevet 11. september 2006 Brownies skal ikke være flytende i midten, det er sjokoladefondant som skal det.Brownies bør ha en fuktig,men ikke flytende kjerne. hilsen konditor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dilldall Skrevet 30. oktober 2007 #59 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg skal bake disse brownisene til en bursdag :blåse: Fant ingen form som tilsvarer det som er henvist i oppskriften. Bruker derfor en form på 36x24 cm. Bør jeg legge til en ekstra halv oppskrift her, eller er det bedre å halvere denne igjen? Tar gjerne imot tips fra folk som er litt drevne på denne oppskriften=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 30. oktober 2007 #60 Del Skrevet 30. oktober 2007 oj, denne tråden har jeg ikke sett før! verdens beste brownies, altså?? må prøve!!!! elsker brownies!!! så tusen takk til hvem enn det var som dro frem denne gamle tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå