LukaFrost Skrevet 9. desember 2012 #21 Skrevet 9. desember 2012 Vær så snill å ikke kall deg selv "tøs" fordi du vil ha sex. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #22 Skrevet 9. desember 2012 Fordi hvis samfunnet er blitt slik at alle har sex med alle, så hvorfor skal ikke jeg også det? Har du lyst? I så fall er det bare å kjøre på. Det er ikke noe for meg, men hvis det var det ville jeg ikke latt samfunnets forventninger styre. Anonym poster: ff8a1b500242b5965f3b43efe6bfcb39
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #23 Skrevet 9. desember 2012 Vær så snill å ikke kall deg selv "tøs" fordi du vil ha sex. Stråmann. Hun kalte seg tøs fordi hun vil ligge rundt. Anonym poster: ff8a1b500242b5965f3b43efe6bfcb39
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #24 Skrevet 9. desember 2012 Sex med en du er glad i er da mye bedre enn ons. Det er mulig du blir skuffet om du gir jomfrudommen din til en tilfeldig fyr du ikke har følelser for. Når du finner deg en kjæreste du er glad i, ville du satt pris om han hadde ligget rundt med en masse jenter før deg? Det er nok ikke så normalt å ha sex med alle og hvermann som det kan virke som. Men en leser ikke om de som bare har sex med kjæresten. Kjedelig lesestoff. Jeg ville ha ventet (jeg gjorde det. var i samme situasjon som deg). Anonym poster: 9adb9f5a1f4447bb45939f2e81af5a14 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #25 Skrevet 9. desember 2012 Fysj og fy. Ordentlige mannfolk tek i slike kvinnfolk med eldtong. Ja,har lest litt i kg og veldig mye i virkeligheten om disse "ordentlige mannfolk" De som mener at DE kan knulle hvem de vil og fortjener en medalje,mens kvinne er horer. De som er utro, de som er frekke, de som nekter å snakke med kvinnen sin og som sårer og stikker. De som sier at de er interesserte i deg,men stikker så fort de får pult,men havner de i en forhold for å møtte pule,så holder de seg der,de er for feige til å avslutte forholdet. De ordentlig menna? Ja,jeg syns det er bedre å ligge rundt enn å forvente å finne en ordentlig mann Anonym poster: a2ce5c5ea8ec093cb201a70ac9d621f6 1
HHH Skrevet 9. desember 2012 #26 Skrevet 9. desember 2012 Du gjør jo det du har lyst til.. Samfunnet eller ei.
Gjest Chloè Skrevet 9. desember 2012 #27 Skrevet 9. desember 2012 Vil du virkelig være hun her: "er du med ****?, hehe score, hun puler jo alle" Å nå tenker vel folk at det er sjalu guttevalper som sier dette, men det er det ikke. Personlig er jeg litt glad for at visse gutter har begynt å sette litt standard på kvinnen de vil være med, selv om jeg , for all del, ikke har noe imot at jenter har masse sex, er ikke akkurat jomfru maria. Men når du ligger rundt med en hel kompisgjeng ber du jo om det. Så kompis sex er ikke alltid verdens beste ide hvis dere ikke bestemmer dere for å være pulevenner. Selv om i mange tilfeller det heller ikke funker. Så,ikke gjør ting bare fordi alle andre gjør det. Har du derimot lyst så, har du lyst har du lov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå