AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Ja, har jo alltid hatt et prinsipp om å ikke ha sex med noen utenom kjæresten min, fordi det er det som er rett(i følge meg selv). Men etter å ha lest alle trådene på KG, spesielt den med 5 ting... Så vurderer jeg å ha masse sex. Har mange kompiser som vil ha sex med meg. Kanskje det er på tide å si ja? Eller skal jeg fortsette å holde på prinsippet mitt? Er 18 år forresten. Jomfru. Fordi hvis samfunnet er blitt slik at alle har sex med alle, så hvorfor skal ikke jeg også det? Men samtidig syns jeg det er litt trist da..... Nei, jeg vet ikke. Hva tenker dere? Anonym poster: 767c0953dd38dafb36d6b09a270f3184 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Jeg er akkurat som deg. Har hatt to forhold, og fire ONS utenom de, og liker det ikke i det hele tatt. Har også ventet med sex til det er et faktum at vi er sammen, så jeg slipper den "tøm og røm"-dealen (den synes jeg skal være forbeholdt ONS og kun det). Er den pripne i gjengen, og synes det er helt greit. OK, det kan bli litt tørt mellom forholdene, men det er en psykisk sperre, så jeg klarer ikke hoppe på en fremmed. Anonym poster: 7a86e561d0ec46648d43a9614969dae1
Gjest Sága Grotesque Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Gjør som du vil, ikke hva som er normalt i samfunnet. 6
isbjørnungen Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Jeg ville ikke gitt bort min første gang til en ONS. Ihvertfall ikke hjem-fra-byen-ONS Første gang er kanskje ikke spesielt godt fysisk, men for meg var det viktig at det var trygt, og at det var med en jeg ville være med Men du gjør jo selvsagt som du vil 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Jeg er bare redd for å bli dømt meg. "ødelegge" mitt gode navn og rykte. LOL. Fordi er jo sånn så fort jeg puler kompisen min, så får ALLE vite det. ikke sant? Anonym poster: 767c0953dd38dafb36d6b09a270f3184 1
kristian82 Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ja, har jo alltid hatt et prinsipp om å ikke ha sex med noen utenom kjæresten min, fordi det er det som er rett(i følge meg selv). Men etter å ha lest alle trådene på KG, spesielt den med 5 ting... Så vurderer jeg å ha masse sex. Har mange kompiser som vil ha sex med meg. Kanskje det er på tide å si ja? Eller skal jeg fortsette å holde på prinsippet mitt? Er 18 år forresten. Jomfru. Fordi hvis samfunnet er blitt slik at alle har sex med alle, så hvorfor skal ikke jeg også det? Men samtidig syns jeg det er litt trist da..... Nei, jeg vet ikke. Hva tenker dere? Anonym poster: 767c0953dd38dafb36d6b09a270f3184 Hvilken tråd med 5 ting? I dag driver mange med mye rart - utroskap, horekjøp, dogging, og one night stand 2 ganger i uken med alt hva det innbefatter av svik, følelsesmessig avstumpning, sykdommer og anger. Det vil derimot ikke si at alle gjør det! Finn en som er lik deg selv. Ta valget ditt basert på hva du ønsker og er komfortabel med i alle fall. Ikke hva du føler er vanligst/venninnene dine gjør. Endret 8. desember 2012 av kristian82 4
Rskre Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Fysj og fy. Ordentlige mannfolk tek i slike kvinnfolk med eldtong. 10
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Du har det sexlivet som passer deg - ikke det sexlivet som 'alle andre har'. Om du vil knulle hemningsløst: gjør det. Om du vil knulle kun i forhold: gjør det. Anbefaler uansett å vente med første gang til en du stoler på, er trygg på og faktisk har litt følelser for (Samt at du er edru) 5
Frittfram Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Ha så mye sex du vil, det fins nok av menn som vil elske deg for det og ikke vil dømme deg for det slik du kanskje tror. Jeg er i allefall en av dem. Syns kvinner skal få være fri. Men best å være sikker. Så finn deg i allefall noen som ikke plaprer rundt om hva som har skjedd når du skal leke, eksperimentere og leve livet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #10 Skrevet 9. desember 2012 Ja, har jo alltid hatt et prinsipp om å ikke ha sex med noen utenom kjæresten min, fordi det er det som er rett(i følge meg selv). Men etter å ha lest alle trådene på KG, spesielt den med 5 ting... Så vurderer jeg å ha masse sex. Har mange kompiser som vil ha sex med meg. Kanskje det er på tide å si ja? Hold din sti ren o Sarons datter. Du er på den rette vei nu.Eller skal jeg fortsette å holde på prinsippet mitt? Er 18 år forresten. Jomfru. Fordi hvis samfunnet er blitt slik at alle har sex med alle, så hvorfor skal ikke jeg også det? Men samtidig syns jeg det er litt trist da..... Nei, jeg vet ikke. Hva tenker dere? Anonym poster: 767c0953dd38dafb36d6b09a270f3184 Anonym poster: ecc70832765dc3152f9f911e2ade6bb6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #11 Skrevet 9. desember 2012 Anonym poster: ecc70832765dc3152f9f911e2ade6bb6 Hold deg ren du Sarons datter. Anonym poster: ecc70832765dc3152f9f911e2ade6bb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #12 Skrevet 9. desember 2012 Nei, vet du hva? Å ære ros som du selv sier har pent lite med å være fri. Snarere tvert imot. Å holde seg til kjæresten er en svinnende verdi i dag. Jeg og kjæresten min hadde ingen før vi hadde hverandre, og det gir en trygghet i forholdet som gjør sexlivet bedre. Hvis jeg hadde vært utro så hadde det blitt en psykisk sperre for.begge som det ville tatt tid å komme over. Nå kan selvfølgelig ikke jeg fortelle deg hva du bør gjøre, jeg ville bare gi et bilde av fordelene ved å være tro. Din seksualitet og dine følelser er verdifulle. Ikke sløs dem bort for billig! Og forresten: forumet her er biased. Det er langt mer normalt å være tro mot kjæresten enn man skulle tro utfra forumet. ( 5 hemmeligheter tråden hadde vært ganske kjedelig om jeg og du skulle bidratt...) Anonym poster: b34e4e2899cd0830bd8dfb8ae3bf1144 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #13 Skrevet 9. desember 2012 *å være ros som du selv sier... Anonym poster: b34e4e2899cd0830bd8dfb8ae3bf1144
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Å være tøs, Damn autokorrekt... Anonym poster: b34e4e2899cd0830bd8dfb8ae3bf1144 2
Tulling Skrevet 9. desember 2012 #15 Skrevet 9. desember 2012 Gjør det som føles riktig for deg. Men siden du ikke har gjort det før syns jeg du skal ta første gangen med en du ser for deg at du skal pure mer enn EN gang, helst en du har ett forhold til. Prøv det før du vurderer om dette er noe du gjør med hvem som helst. Og ja, puler du flere enn 1 i en vennegjeng vil det være ett samtaleemne. 3 eller flere er du garantert stemplet. Å ha mye sex er ikke det samme som at man trenger å pule mange forskjellige personer. Hold på prinsippet ditt du. Det vil du garantert ikke angre på. Puler du en kompis kan det lage mye tull. Har aldri "pult en kompis" men vet om flere som gjorde det i din alder, med dertilhørende blandede følelser og eventuelt drama. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Ja, har jo alltid hatt et prinsipp om å ikke ha sex med noen utenom kjæresten min, fordi det er det som er rett(i følge meg selv). Hvorfor kan du ikke ha sex med kjæresten din? Eller har du ikke det ennå? Hvis du får deg kjæreste kan du ha sex uten å bli stemplet som tøs. Men du er bare 18, du trenger ikke ha sex med en gang, det kommer etter hvert. Anonym poster: 04a6e2560f655081730e9e5c7089b8ff
Pinkee Skrevet 9. desember 2012 #17 Skrevet 9. desember 2012 Som andre her sier, gjør det DU føler er riktig for DEG! Ikke det du tror at alle andre gjør. Man blir aldri lykkelig av å leve andre sitt liv.
Bernardette Skrevet 9. desember 2012 #18 Skrevet 9. desember 2012 Du kommer til å ønske å omgås folk som du er kompatibel med. Dette betyr at du sannsynligvis ikke vil ha venner som nynorsklæreren (som ser ned på frigjorte kvinner) uansett, og derfor spiller det fletta rolle hva han og hans likesinnede mener om det. Personlig mener jeg at forandring fryder, og at man skal kunne gi oppriktig faen i hva samfunnet mener om dine seksuelle erfaringer. Altså: bare start! Og husk å ha det kjempegøy!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #19 Skrevet 9. desember 2012 For det første har ikke seksuell frigjorthet noe med å ligge med mange/tilfeldig sex å gjøre. Det har noe med ditt eget forhold til din egen seksualitet å gjøre. Jeg synes konsekvent det er en dårlig idè å ligge med veldig mange, spesielt når man er ung. Det handler om å ønske kvalitet, ikke kvantitet. Og kvalitet får man helt enkelt ikke med mange tilfeldige partnere. Man øker også sjansen for kjønnssykdommer, selv om man beskytter seg - med mange partnere. Jeg har mange venninner som har hatt mange sexpartnere, både i og utenfor forhold - pulevenner, og tilfeldig sex. Det er ikke slik at de angrer på alt, men mye av det har ikke spesielt stor verdi for dem - og de synes de gjorde det av feil grunner. Den sexen de snakker mest positivt om er enten med "friends with benefits", og selvsagt kjærester. Jeg har hatt veldig få partnere, men vært i lange forhold. Og jeg har nok et mer variert sexliv og er åpen for flere ting enn de fleste av venninnene mine som har ligget med mange, så dette har ingen sammenheng. Å gjøre noe fordi "alle andre gjør det" er uansett verdens dårligste idè. Anonym poster: 937ecb798caeeaf28a3611136c2876de 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #20 Skrevet 9. desember 2012 Så vil jeg også legge til at i de tilfeller hvor de har blitt smittet av eks klamydia, så har det - slik jeg har forstått det - vært en ekstra stor sjanse for dem å¨få livmorshalskreft(når de har oppdaget celleforandringer i forbindelse med klamydiaen) - fordi begge har hatt mange partnere. Faren øker visstnok med økt antall partnere hos begge to. Så i de tilfeller angrer de jo følgelig veldig på at de har hatt mange, fordi helserisikoen plutselig ble mye større. Anonym poster: 937ecb798caeeaf28a3611136c2876de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå