Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så utrolig flotte julekort Wonders. Heldige er de som finner ett av disse i postkassen snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender alltid julekort. Har holdt på med det i flere år nå. Sender til familie og nære venner. Veldig få sender kort tilbake. De fleste takker i tekstmelding og syntes det er koselig. De jeg ikke hører noe fra får ikke noe mere kort. :frustrert:

Jeg skirver ikke stort mer enn god jul og godt nyttår

Skrevet

jeg lager selv og har sendt over 30 stykker, jeg har fått mange selv, sååå koselig.

Er det du som har lagd de, Wonders? Nydelige julekort!! :) Skikkelig fine.

• Liker 1
Skrevet

Så fine kort, Wonders!

Jeg lager også selv, og har/skal sende 37 stk.

Har et bilde av mini inni, i år ble det bhgbilde, og skriver personlig hilsen (ikke nødvendigvis så lang) til alle :)

• Liker 1
Skrevet

Har drevet i mange år og sendt , men får få tilbake . Så i år blir det julemails i stedet ;)

Skrevet

Jentegjengen lager julekort sammen i år :)

Prøver hvert år å få til en morsom tekst. Dette blir sendt ut til min og kjærestens nærmeste familie :)

Skrevet

Spørsmålet mitt er ganske enkelt. Skriver/lager dere julekort dere sender eller gir til venner og familie? :)

Hva skriver du i disse kortene? Hvordan er reaksjonene fra de som mottar kortet?

Jeg lager et julebrev om året som har gått. Brevet består stort sett av mange bilder - med et par setninger under som oppsummerer bildet, gjerne med mye ironi og sarkasme :icon_lol: Dette gir jeg til venner.

Skrevet

Er det du som har lagd de, Wonders? Nydelige julekort!! :) Skikkelig fine.

Jepp jeg har laget. Veldig koselig. Handler litt på ebay, litt på panduro. Og litt på messer.

Jeg lager kort alene eller med venner/fmilie. Så selger jeg de til ca 30 kr.

Herlig terapi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...