Arwen Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Skal på party om en times tid. Hva kan jeg ikke klare meg uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Du kan ikke klare deg uten den grønne bollen med rist i bunnen. Den er til salathode og da holder det seg utolig lenge i kjøleskapet. Ellers så er boksåpneren et "must". Det er mine anbefalinger! Ha det gøy på parti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Salatbollen er allerede på lista, den og saftmugge (etter lnske fra sambø, safta er nemlig mye bedre i den :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 8. mars 2004 #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Tuppeware er dyrt men praktisk. Det jeg bare måtte ha er moduletter. Jeg har en hel del av dem til sukker, mel, pasta + + +. salatbollen med rist i bunnen kan også jeg anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 8. mars 2004 #5 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg vil også på tupperwareparty snart! Håper du hadde det fint forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 8. mars 2004 #6 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg liker veldig godt nonstick bakeunderlaget de har, slipper at alt melet limer seg fast i benken (har heltre benkeplate) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeps, har bestillt masse greier. Fornøyd. 6 mnd til neste gang. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 Det beste med Tupperware er bestemødre som har ALT selv, men som synes det er frekkt og uhøffelig å ikke kjøpte noe når de er invitert på party. Hurra-hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 8. mars 2004 #9 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg vil også på tupperwareparty snart! Håper du hadde det fint forresten. Vil også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. mars 2004 #10 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er litt sent ute, men her har jeg skrevet mine tips tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=901645 Servifix'en er forøvrig genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er vist planlagt nytt party i august, så ingen tips er for sene her. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. mars 2004 #12 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvordan skal jeg gå frem for å arrangere et Tupperwareparty? Jeg mangler noen lure påleggsbokser til å stable oppå hverandre... Så det er da min anbefaling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg kan skaffe tlf nummeret til hun som hadde parrtyet i går, veldig hyggelig dame, men hun var ganske ny tror jeg. her er hjemmesiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. mars 2004 #14 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, kjempefint Arwen. Send meg en PM. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 9. mars 2004 Har sendt mail til hun som hadde partyet nå så sender jeg del PM når jeg får svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. mars 2004 #16 Del Skrevet 9. mars 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå