Gå til innhold

Brudekjole i Oslo

Marie H

Anbefalte innlegg

Hvilken brudesalong er best i Oslo og omegn??

Da tenker jeg på service, utvalg, priser mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke inntrykk av at prisene varierer mye blant brudesalongene i Oslo og omegn.

Når det gjelder service har jeg opplevd veldig god service bare ett sted, og det var på Unik i Akersgata (men der fant jeg ingen kjoler jeg likte...)

På Brudekjolen i Øvre Slottsgate fikk jeg tidenes dårligste service, og selv om jeg fante den kjolen jeg endte med å kjøpe der, kjøpte jeg den heller et annet sted,

nemlig på Kristins Brudesalong på Lillestrøm.

Der har jeg fått hyggelig service når jeg endelig fikk den, de er nemlig seriøst underbemannet i forhold til hvor mange kunder de har!

Jeg har tilbragt mange timer med å vente der, også etter at jeg hadde bestilt kjolen min og kom og skulle få den tilpasset. Skikkelig irriterende når man bruker så mye penger!

De burde ansette flere folk, men de har mange kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unik er best på alt utenom pris, tror jeg.. (personlig, service er superbra, mange spesielle kjoler. Prisen er dessverre deretter) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig bra service på både Unik og Brudekjolen!! :-)

Cristianes på Tjøme var også en positiv opplevelse :-)

Kristins på Lillestrøm var også OK service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Ettersom jeg likevel skal beholde kjolen min, synes jeg det var verdt prisen å kjøpe på Unik. Så jeg vil anbefale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin's er sikkert bra, men jeg fikk verdens dårligste service når jeg var der. Så bestill time på forhånd!! Det anbefales.

Solgunn's Boutique på Lillestrøm var veldig flinke til å finne frem kjoler jeg følte meg vel i. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin's er sikkert bra, men jeg fikk verdens dårligste service når jeg var der. Så bestill time på forhånd!! Det anbefales.

Solgunn's Boutique på Lillestrøm var veldig flinke til å finne frem kjoler jeg følte meg vel i. Anbefales!!

HELT ENIG !!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...