Engel Skrevet 9. mars 2004 #21 Del Skrevet 9. mars 2004 Bryllup 18. mars??? Var jo intervju med dama på Absolutt i går, og da hadde hun ikke funnet noen mann ennå. skal hun liksom ordne det på 9 dager??? Syns ellers programmet var skikkelig teit!! Virket rimlig teit hun bruden også, klager på at kavaleren ikke pratet, men hun prøvde da sørenmeg ikke å dra igang noen samtale selv heller. Kommer ikke til å gidde å se på det der nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 9. mars 2004 #22 Del Skrevet 9. mars 2004 Engel: Ja, er det ikke sykt?? Konseptet er at bryllup skal det bli om hun treffer "den rette" og kjenner ham i 45 dager eller om hun treffer ham 6 dager før bryllupsdatoen. :o :o :o :o Nei, alle har vel sin egen mening om ha som er riktig for en selv, men ikke med min beste vilje kan jeg se noe positivt i dette. PR-kåt er det eneste som faller meg inn, men det er mulig jeg virker fordømmende da? Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. mars 2004 #23 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg blir faktisk bittelitt provosert jeg, når en lager et reality-show om å planlegge brylluppet mens en hesblesende prøver å finne en mann innen "tidsfristen"... Og å gifte seg på tv etter å ha blitt ført sammen av en tv-kanal og kjent hverandre i max 45 dager(hvis en er heldig). Føler det nesten er et lite hån mot oss som har vært sammen i flere år og legger litt mer i det å gifte oss. Liker ikke konseptet tror jeg, men for all del, lykke til... Men er ikke helt sikker på at jeg vil se på. Er jeg for hårsår? Jeg støtter opp om denne 100%. Dette blir for dumt! Har ekteskapet mistet sin betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mars 2004 #24 Del Skrevet 9. mars 2004 Hun kommer ikke til å gifte seg, men ser på dette som en mulighet til å komme seg hjemmefra og oppleve ting og tang. Om hun eventuelt skulle bli forelsket så spiller det liten rolle, for giftemål kommer det ikke til å bli. Skulle jeg ha laget i stand et slikt konsept, ville jeg brukt mye lengre tid på det, for dette blir for dumt. Forstår ikke at noen kan tenke på å gifte seg etter så kort tid, men det kan jo hende de ikke tenker på det, men blir med på gøy rett og slett. De kommer sikkert til å få oppleve en del ting, og da spesielt hun. Hun ønsker ingen mann, men må liksom ta det med for å få oppleve det andre. Hun ble jo ikke akkurat så veldig glad for å bli tatt på senga heller da, men forventer at det hele tiden blir tatt hensyn til henne. Hadde ikke sansen for henne i det hele tatt, og de mennene som eventuelt finner henne vakker, kommer til å våkne i det hun åpner munnen. jaja, blir jo litt artig å følge med da, men det blir ikke bryllup, så alle de forberedelsene de går igjennom kunne de spart seg. De kunne heller brukt tiden på andre ting i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 9. mars 2004 #25 Del Skrevet 9. mars 2004 Madam Felle: Hear,hear!! Der traff du spikeren på hodet! Jeg high fiver deg!! Klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 9. mars 2004 #26 Del Skrevet 9. mars 2004 Hele poenget er vel at hun skal gifte seg? Så da er jo hele vitsen med serien borte eller? Ikke for å være slem, men da kunne de vel i alle fall funnet en mer interessant "brud" i alle fall. Skjønner godt at de slet med å finne mannfolk til dette opplegget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #27 Del Skrevet 9. mars 2004 Saken er rett og slett at mange gjør hva som helst for å komme på TV. Slik har det dessverre blitt. Mange tror at dette skal gi dem berømmelse og eget program på TV i ettertid, men for de fleste blir dette bare et blaff. Får håpe de har det gøy mens de holder på ihvertfall, for sjansen for at et slikt forhold skal holde i lengden er vel heller liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mars 2004 #28 Del Skrevet 9. mars 2004 Jo da, poenget er at hun skal gifte seg, men finner hun ikke den rette slipper hun å gifte seg også. Derfor blir dette for dumt, for hvem finner en som en vil leve med resten av livet på noen få dager? Hun har jo allerede brukt opp en dag, og han kastet hun på hodet ut, og det samme kommer hun til å gjøre med han her. Dama leiter etter feil hos de. Han første var for rolig, og han andre var for ung. Det sa hun jo selv, at hun merket på han at han var ung, og det var etter han fortalte hvor gammel han var. Sann mine ord, den damen der kommer ikke til å finne en mann å dele livet sitt med på de dagene hun har igjen. Håper for TV3 sin del at de har mange kandidater klare, for de kommer til å behøve mange til denne dama. Husk at hun liksom skal dele leilighet med de også da, og hun nøt det virkelig når hun ble alene. Samtidig som hun ble irritert på at de sendte den nye inn så tidlig. Dama er ute for å ha det gøy, ferdig med den, og det dumme er at de folkene som liksom skal bestemme ut mennene til henne ikke ser det hun egentlig holder på med. Kanskje de ikke er så gode menneskekjenner som de vil ha det til, for de ahr iallefall valgt totalt feil dame for dette konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 9. mars 2004 #29 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg var på jobben i går kveld, men misset ikkke noe skjønner jeg. Det blir liksom litt merkelig hele greie spør du meg, derfor blir jeg jo litt nyskjerrig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 9. mars 2004 #30 Del Skrevet 9. mars 2004 Så ikke programmet, trur ikke jeg blir til å følge med heller. Virker på meg som hun er desperat, men samtidig altfor egosentrisk til å kunne finne en mann å dele livet sitt med på en god stund. Hun er vel for kresen. For det er både feil og mangler med allle mennesker. Man klarer ikke å møte drømme mannen uten å ta feilene han på kjøpet. Hun er nå vertfall ikke perfekt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. mars 2004 #31 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg skjønner jo ut fra det jeg leser her og hva jeg hørte i kantina at jeg ikke har gått glipp av noe særlig....Man kan forresten legge inn spørsmål til henne på Sol,hun skal visst besvare de på nettåpent klokka 16 i dag. Jeg har lagt inn ett spørsmål til henne. Skal bli interessant å se hva hun kommer med og hva for spørsmål hun får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 9. mars 2004 #32 Del Skrevet 9. mars 2004 En liten kommentar fra meg: Min sambo likte Bente som hun heter han... "Syntes hun virker ålreit jeg". Nr. 1 av gutta - tragisk!! Du melder deg ikke på et slikt program om du ikke har en dritt å komme med. Huff og huff. Direkte pinlig var det. Sykt konsept - helt enig. Men ser jeg allikevel? Ja, jeg gjorde visst det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 9. mars 2004 #33 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg støtter opp om denne 100%. Dette blir for dumt! Har ekteskapet mistet sin betydning? Det virker på meg som et konsept som støtter opp om tankegangen "vi kan jo bare skille oss hvis det ikke funker". :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2004 #34 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvordan kan hun ta ekteskapet alvorlig? Når man gifter seg skal det være et resultat av en dyp, inderlig og gjensidig kjærlighet mellom to mennesker. Ekteskapet skal ikke være et resultat av et underholdningsprogram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. mars 2004 #35 Del Skrevet 9. mars 2004 Tex: Ikke heng deg for mye opp i tipsene, om du tror at dere skal gifte omtrent på samme tid, for det er ikke tilfelle. Innspillingen startet 2.februar og bryllupet står den 18.mars ( I virkeligheten! )- så det blir et lite gap ang. farger som passer i mars og farger som passer i mai etc... Ehh..... Jeg syns at når man gifter seg med to mnd mellomrom gifter man seg omtrent på samme tid Og du.....? det er vel ingen som trodde dette var direktesending akkurat da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 9. mars 2004 #36 Del Skrevet 9. mars 2004 Tex: joda, det er omtrent på samme tid, men maibrylluper pleier ofte ha fordelen med å ha et større fargespekter å spille på enn marsbrylluper - og det skal jo vi være glad for eller?? - Det er jo mer vår/sommer da enn i mars? HVA???????????ER DET IKKE LIVE TV??????????? :o :o Klem Ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 9. mars 2004 #37 Del Skrevet 9. mars 2004 det er vel ingen som trodde dette var direktesending akkurat da..... Klipp fra vg nett Innspillingen av serien foregår samtidig som serien vises på TV. Hver mandag får TV-seerne se hva Bente og frierne har foretatt seg i uken som har gått. Det er ennå ikke for sent for menn på frierføtter å melde sin interesse for Bente. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå