Miss Marple Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei! Mannen min får besøk av et par kamerater her imorgen, de skal regne litt matte/fysikk og jeg tenkte jeg skulle bake litt. Tidligere har jeg lagd boller, muffins o.l. og det har vært veldig populært. Men i morgen tenkte jeg at jeg skulle slå til med litt kake, men problemet er at jeg kommer ikke på noe å bake...Noen som har gode tips til kaker som gutta liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Tja, de fleste gutta jeg kjenner er glad i både sjokoladekake og ostekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Brownies er alltid godt, disse er kjempeenkle å lage og utrolig gode! Et tygg og du er hekta. Brownies 200 g mørk sjokolade 170 g smør 4 dl sukker 4 egg 2 ts vaniljesukker 2,5 dl hvetemel Smelt smør og sjokolade i en gryte på svak varme. Ha i sukker, egg og vaniljesukker og bland godt sammen. Rør i hvetemel. Hell røren i en liten langpanne. Stek ved 175 grader i ca 45 minutter. Doble oppskriften for en stor langpanne, og det anbefaler jeg deg, for disse får ben å gå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Takk! Satser på brownies jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå