Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #41 Skrevet 7. desember 2012 Offentlig avretning for å sette ett eksempel for resten av befolkningen? Nei, for å advare andre. For å beskytte hverandre mot å lide samme skjebne som vi selv har gjort. Hvorfor skal jeg date en som med 90% sannsynlighet er ute etter å utnytte meg?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #42 Skrevet 7. desember 2012 Ikke bry dere om "Katten", frem med lista jenter Anonym poster: 5ce71fd83a43d3a0b1bd323a2b58165d 2
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #43 Skrevet 7. desember 2012 Offentlig avretning for å sette ett eksempel for resten av befolkningen? Du synes det er helt greit at menn oppretter falske profiler på nettdatingsteder?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #44 Skrevet 7. desember 2012 (Helt ærlig tror jeg ikke noen menn som skyfler vekk tid her inne hadde fattet interesse for min nettprofil i det hele tatt. Den er altfor sær til det.) Nå ble jeg nysgjerrig! Anonym poster: d9cedae43243661031966e44c82b3309
Gjest Katten. Skrevet 7. desember 2012 #45 Skrevet 7. desember 2012 Du kunne for eksempel brukt en kombinasjon av øyne, ører og tankekapasitet for å finne ut om noen kun vil utnytte deg eller ei. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, en offentlig liste over menn som har såret kvinner (i kvinnens egne øyne) er jo i den norske ånd. Velferdsstaten må jo ta vare på de som ikke evner det selv. Du synes det er helt greit at menn oppretter falske profiler på nettdatingsteder? Jeg synes at et verktøy for offentliggjøring av mennesker - uten noen form for regulering - er toppunktet av stupiditet i praksis. Ja, jeg ønsker en verden hvor intet ille skjer andre mennesker. Men det finnes også mennesker der ute, som ikke ønsker det. Det burde være et krav at man bruker hodet.
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #46 Skrevet 7. desember 2012 Nå ble jeg nysgjerrig! Anonym poster: d9cedae43243661031966e44c82b3309 1
Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #47 Skrevet 7. desember 2012 Nok avsporinger her nå synes jeg. 1
Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #48 Skrevet 7. desember 2012 Du kunne for eksempel brukt en kombinasjon av øyne, ører og tankekapasitet for å finne ut om noen kun vil utnytte deg eller ei. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, en offentlig liste over menn som har såret kvinner (i kvinnens egne øyne) er jo i den norske ånd. Velferdsstaten må jo ta vare på de som ikke evner det selv. Jeg synes at et verktøy for offentliggjøring av mennesker - uten noen form for regulering - er toppunktet av stupiditet i praksis. Ja, jeg ønsker en verden hvor intet ille skjer andre mennesker. Men det finnes også mennesker der ute, som ikke ønsker det. Det burde være et krav at man bruker hodet. Du er hjerterå. 1
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #49 Skrevet 7. desember 2012 Du kunne for eksempel brukt en kombinasjon av øyne, ører og tankekapasitet for å finne ut om noen kun vil utnytte deg eller ei. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, en offentlig liste over menn som har såret kvinner (i kvinnens egne øyne) er jo i den norske ånd. Velferdsstaten må jo ta vare på de som ikke evner det selv. Jeg synes at et verktøy for offentliggjøring av mennesker - uten noen form for regulering - er toppunktet av stupiditet i praksis. Ja, jeg ønsker en verden hvor intet ille skjer andre mennesker. Men det finnes også mennesker der ute, som ikke ønsker det. Det burde være et krav at man bruker hodet. Men her har alle jentene en mulighet til å få vite hvilke profiler de ikke skal bruke tid på. Du har fått med deg at flere av profilene på sukker allerede har blitt outet? Og gjett hva? Damer i alle aldersgrupper og fra forskjellige deler av landet vet hvem disse mennene er fra før. Tenk det! I tillegg florerer det en del navn blant jenter som har brukt en del tid på sukker. Finnes flere facebook-nettverk av damer som har møtt hverandre via sukker. Vi vet allerede noe om hvem vi skal holde oss unna. Blir det feil å oute falske og til tider farlige menn? Det synes jeg ærlig talt ikke. Ikke i det hele tatt. Damer blir faktisk voldtatt av menn de treffer via nettdating. Disse har ikke profiler med sitt virkelige navn. (Og jeg minner om at jeg ikke er for oting av menn som ikke svarer, eller som ikke er interessert.)
Gjest Katten. Skrevet 7. desember 2012 #50 Skrevet 7. desember 2012 Du er hjerterå. Og du er særdeles korttenkt.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #51 Skrevet 7. desember 2012 Du synes det er helt greit at menn oppretter falske profiler på nettdatingsteder? Nei, men det betyr ikke at det er greit med offentlig gapestotkk hvor anonyme kan henge ut andre og hvor den som blir hengt ut ikke har mulighet til å forsvare seg. Anonym poster: 2e1b76f669749e8a2e252f3e0d110c99
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #52 Skrevet 7. desember 2012 Nei, men det betyr ikke at det er greit med offentlig gapestotkk hvor anonyme kan henge ut andre og hvor den som blir hengt ut ikke har mulighet til å forsvare seg. Anonym poster: 2e1b76f669749e8a2e252f3e0d110c99 Dersom man lager seg en falsk profil på et nettdatingsted, synes jeg det er helt greit at andre får vite om det. Jeg kaller det ikke gapestokk. Jeg kaller det å grave sin egen grav. 3
Gjest Katten. Skrevet 7. desember 2012 #53 Skrevet 7. desember 2012 Men her har alle jentene en mulighet til å få vite hvilke profiler de ikke skal bruke tid på. Du har fått med deg at flere av profilene på sukker allerede har blitt outet? Og gjett hva? Damer i alle aldersgrupper og fra forskjellige deler av landet vet hvem disse mennene er fra før. Tenk det! I tillegg florerer det en del navn blant jenter som har brukt en del tid på sukker. Finnes flere facebook-nettverk av damer som har møtt hverandre via sukker. Vi vet allerede noe om hvem vi skal holde oss unna. Blir det feil å oute falske og til tider farlige menn? Det synes jeg ærlig talt ikke. Ikke i det hele tatt. Damer blir faktisk voldtatt av menn de treffer via nettdating. Disse har ikke profiler med sitt virkelige navn. (Og jeg minner om at jeg ikke er for oting av menn som ikke svarer, eller som ikke er interessert.) Om en har blitt voldtatt av en annen person, så anmelder man dævelskapen. Hvor mange uskyldige tror du ville blitt rammet av denne listen? Siden du har dratt opp voldtekt, så har det vært en del falske voldtekts-anmeldelser de siste årene. Hvor lettere er det ikke å henge ut noen man er bitter på? Hvordan skal du/dere kontrollere at informasjonen dere får, faktisk stemmer. Dere framstår jo som skjøre skapninger uten stand til egen tankegang.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #54 Skrevet 7. desember 2012 Dersom man lager seg en falsk profil på et nettdatingsted, synes jeg det er helt greit at andre får vite om det. Jeg kaller det ikke gapestokk. Jeg kaller det å grave sin egen grav. Klart det er gapestokk og nei det er ingen som vet om personen som blir hengt ut har gjort noe galt. Det er anonyme som legger ut lista. Anonym poster: 2e1b76f669749e8a2e252f3e0d110c99
Gjest Tidssone Skrevet 7. desember 2012 #55 Skrevet 7. desember 2012 Om en har blitt voldtatt av en annen person, så anmelder man dævelskapen. Du har tilsynelatende lite kunnskap om hvordan en voldtatt jente blir behandlet. Særlig dersom hun har møtt mannen via nettdating... Jeg er enig i at vi er skjøre skapninger. At vi er uten stand til egen tankegang derimot, er jeg dypt uenig i. Kanskje det er lurt å opprette egen tråd om hvorvidt det er greit med outing av teite/farlige/falske menn? Så kan denne tråden få handel om det trådstarter ønsket? 2
Gjest Jovia Skrevet 7. desember 2012 #56 Skrevet 7. desember 2012 Om en har blitt voldtatt av en annen person, så anmelder man dævelskapen. Hvor mange uskyldige tror du ville blitt rammet av denne listen? Siden du har dratt opp voldtekt, så har det vært en del falske voldtekts-anmeldelser de siste årene. Hvor lettere er det ikke å henge ut noen man er bitter på? Hvordan skal du/dere kontrollere at informasjonen dere får, faktisk stemmer. Dere framstår jo som skjøre skapninger uten stand til egen tankegang. Det er ikke snakk om å være bitter, og det er ikke snakk om å henge ut, det er snakk om å ADVARE. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #57 Skrevet 7. desember 2012 Du kunne for eksempel brukt en kombinasjon av øyne, ører og tankekapasitet for å finne ut om noen kun vil utnytte deg eller ei. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, en offentlig liste over menn som har såret kvinner (i kvinnens egne øyne) er jo i den norske ånd. Velferdsstaten må jo ta vare på de som ikke evner det selv. Jeg synes at et verktøy for offentliggjøring av mennesker - uten noen form for regulering - er toppunktet av stupiditet i praksis. Ja, jeg ønsker en verden hvor intet ille skjer andre mennesker. Men det finnes også mennesker der ute, som ikke ønsker det. Det burde være et krav at man bruker hodet. Jeg er ikke enig med deg. Når man dater, MÅ man tilnærme seg et annet menneske med et åpent sinn. Man MÅ la vedkommende få tvilen til gode enkelte ganger for å i det heletatt "slippe" noen inn i hjertet. Slik du skriver tror jeg ikke du har det minste peil på hvor mye arbeid, manipulasjon og løgnvirksomhet enkelte menn legger i jakten på mus. Kudos til deg for det. Men har du ikke vært den feminine part på sjekkemarkedet vet du faktisk ikke hva dette er. Og til dere som jabber om voldteker og andre alvorlige handlinger, så dreier player-lista om nettopp; playere. Små guttunger i en mannsskikkelse vi bare helst ikke vil bruke tid på. Ikke verre enn det. Anonym poster: 50a3851826b389a16f692c9347c033cf 1
Gjest Vampen Skrevet 7. desember 2012 #58 Skrevet 7. desember 2012 Hvorfor nøye seg med gapestokk? Jeg stemmer for at dere også drar i gang en liten lynsjemobb med høygaffel og fakler! Du er hjerterå. Nei, han har helt rett. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #59 Skrevet 7. desember 2012 Klart det er gapestokk og nei det er ingen som vet om personen som blir hengt ut har gjort noe galt. Det er anonyme som legger ut lista. Anonym poster: 2e1b76f669749e8a2e252f3e0d110c99 Hvor finner man den lista? Anonym poster: 50a3851826b389a16f692c9347c033cf
Gjest Katten. Skrevet 7. desember 2012 #60 Skrevet 7. desember 2012 Du har tilsynelatende lite kunnskap om hvordan en voldtatt jente blir behandlet. Særlig dersom hun har møtt mannen via nettdating... Jeg er enig i at vi er skjøre skapninger. At vi er uten stand til egen tankegang derimot, er jeg dypt uenig i. Kanskje det er lurt å opprette egen tråd om hvorvidt det er greit med outing av teite/farlige/falske menn? Så kan denne tråden få handel om det trådstarter ønsket? Jeg har faktisk aldri vært jente, men ei jente voldtok meg derimot en gang. Om du tror voldtatte jenter blir behandlet dårlig - se for deg en to meter høy mann, nitti kilo, snauklipt og med mørk stemme, fortelle hvordan ei lita tøtte voldtok ham. Selv om det var en særdeles ubehagelig opplevelse, så ser jeg ikke noe poeng i å informere hele verden om noe som faktisk bare var et feilgrep. Det er ikke snakk om å være bitter, og det er ikke snakk om å henge ut, det er snakk om å ADVARE. Hahahaha, mmmmhmmmm. Og et slikt verktøy kommer overhooodet ikke til å bli misbrukt. Jeg har opplevd nok psychostalkers som 'advarer' om meg, til å vite bedre enn som så. Jeg er ikke enig med deg. Når man dater, MÅ man tilnærme seg et annet menneske med et åpent sinn. Man MÅ la vedkommende få tvilen til gode enkelte ganger for å i det heletatt "slippe" noen inn i hjertet. Slik du skriver tror jeg ikke du har det minste peil på hvor mye arbeid, manipulasjon og løgnvirksomhet enkelte menn legger i jakten på mus. Kudos til deg for det. Men har du ikke vært den feminine part på sjekkemarkedet vet du faktisk ikke hva dette er. Og til dere som jabber om voldteker og andre alvorlige handlinger, så dreier player-lista om nettopp; playere. Små guttunger i en mannsskikkelse vi bare helst ikke vil bruke tid på. Ikke verre enn det. Anonym poster: 50a3851826b389a16f692c9347c033cf Tja, jeg har gjort ganske mye rart i jakten på tilfredsstillelse.
Fremhevede innlegg