Gå til innhold

SUKKER

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er for å lage en playerliste :opplyser:

Anonym poster: dd9aa3ee79c1e2a5b7309b7497cf891d

Endret av Sulosi
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer for playerliste!! :)

Anonym poster: 50a3851826b389a16f692c9347c033cf

Gjest Tidssone
Skrevet

Da må player defineres. Dersom "player" bare innebærer en mann som ikke er (nok) interessert, er han ikke player.

Men jeg er for liste over creepy, sleezy, uekte, rare osv. Så lenge det forklares hvorfor de skal være på en liste.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Kanskje det også kan være greit å si noe om noen vi har datet, som er good stuff, men som vi bare ikke klaffet med? Disse helt normale, oppegående mennene som er ute etter en kjæreste?

Jeg tenker at selv om ikke _jeg_ klaffet, så kanskje noen andre gjør?

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Er meget sikker på at en slik liste bryter reglene til KG.

For å ikke nevne nivået av patetisme.

Endret av Katten.
  • Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Å oute menn som opererer med falske profiler? Hvordan bryter det reglene?

Gjest Tidssone
Skrevet

(Men jeg skjønner hva du mener. Derfor jeg synes det er viktig at det defineres hvorfor menn skal på en slik liste og at det finnes en liste for de mennene som faktisk er ok.)

Skrevet

Kanhende, men å oute playere sparer jo oss for mye bry. Dessuten er det jo positivt for de bra mennene der, slik at vi heller kan rette oppmerksomheten mot dem :)

Gjest Katten.
Skrevet

Og den dagen det blir opprettet en liste over psycho jenter etc, og dere blir nevnt - med god begrunnelse - hva føler dere da?

• Liker 4
Skrevet

Terskelen for at jenter vil henge ut en mann er dessverre relativt lav. Tror ikke en sånn liste ville vært noe å satse på :)

Innerst inne vet jeg om en mann jeg mer enn gjerne kunne "outet" for dere andre, men jeg sparer meg, for det er virkelig ikke sikkert han oppfører seg som en drittsekk hvis han treffer noen han virkelig vil satse på :)

Skrevet

Og den dagen det blir opprettet en liste over psycho jenter etc, og dere blir nevnt - med god begrunnelse - hva føler dere da?

Helt greit. Ettersom jeg er en ordentlig nettdate-dame som er ærlig, tar hensyn, avslutter høflig dersom jeg ikke er interessert og svarer på ALLE mail jeg får -kommer ikke jeg til å bli nevnt i den listen :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Det hadde gitt meg innsikt i hvem jeg kan fremstå som for andre.

Gjest Katten.
Skrevet

Helt greit. Ettersom jeg er en ordentlig nettdate-dame som er ærlig, tar hensyn, avslutter høflig dersom jeg ikke er interessert og svarer på ALLE mail jeg får -kommer ikke jeg til å bli nevnt i den listen :)

Hvordan du oppfatter deg selv, er ikke nødvendigvis slik andre oppfatter deg.

Det hadde gitt meg innsikt i hvem jeg kan fremstå som for andre.

Dermed ville det vært helt finfint om noen hadde hengt ut deg som psychobitch?

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har nettdatet så mye at jeg regner med noen hadde kommet med et motsvar. ;)

Men ja. Det hadde vært helt greit. Tenk så mange besøk jeg hadde fått på profilen min!

Gjest Tidssone
Skrevet

Hadde du tatt deg nær av det, dersom noen på et nettforum (som var preget av psychobitcher) hadde satt deg på en liste over et-eller-annet?

(Helt ærlig tror jeg ikke noen menn som skyfler vekk tid her inne hadde fattet interesse for min nettprofil i det hele tatt. Den er altfor sær til det.)

Skrevet

Hadde ikke gjort noe om noen ga en anmeldelse på brukernavnet mitt heller. Men man må holde seg innenfor visse grenser så klar, folk som har opptrådt som åpenbare playere osv fortjener å bli advart mot. Det gjelder spesielt de som har løyet, utgitt seg for å være en annen enn den de var eller vært for feige til å avslutte på en skikkelig måte.

Gjest Katten.
Skrevet

Fascinerende skummel tankegang blant folk.

Er det dermed ok å henge ut folk pga politiske meninger som er mot dine egne, mennesker som har sonet straffene sine og andre som bare irriterer deg?

Gjest Tidssone
Skrevet

Er det dermed ok å henge ut folk pga politiske meninger som er mot dine egne, mennesker som har sonet straffene sine og andre som bare irriterer deg?

Javisst.

Skrevet

Å oute er ikke det samme som å henge ut. Jeg synes det er ok å informere om andre politiske meninger, tidligere dommer osv. Hvis man f.eks har sittet inne for voldtekt eller mishandling mener jeg man ikke har krav på å holde dette hemmelig.

Gjest Katten.
Skrevet

Offentlig avretning for å sette ett eksempel for resten av befolkningen?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...