AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Det er i gutters natur å pule rundt for å spre genene sine. Derfor bør man akseptere at gutten har ligget litt rundt på ONS og sånn i sin fortid. Enig? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e 2
Strixvaria Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Det er i kvinners natur å søke tilfredsstillelse, oppmerksomhet og nytelse, derfor bør man akseptere at dama har gjort det samme. Enig? 17
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Det er i kvinners natur å søke tilfredsstillelse, oppmerksomhet og nytelse, derfor bør man akseptere at dama har gjort det samme. Enig? Ja, man bør tåle begge deler. Alle bør pule rundt, det er det vi er skapt for. Å tro på livslang med en partner er naivt. Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e 1
Strixvaria Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Ja, man bør tåle begge deler. Alle bør pule rundt, det er det vi er skapt for. Å tro på livslang med en partner er naivt. Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Jeg har ingen problemer med at en mann har hatt sex med mange andre før meg, dog synes jeg det helt klart er grenser for hva som er akseptabelt - forskjell på å ha pult 20 når du er 20 og 20 når du er 40 - er det ikke det man sier? Men hva man aksepterer er jo opp til den enkelte. Jeg kunne imidlertid aldri vært med en mann som mener det kun er greit at mannfolk 'puler rundt', mens han selv ønsker seg en jomfru, men det er det helt sikkert andre som kan osv. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har ingen problemer med at en mann har hatt sex med mange andre før meg, dog synes jeg det helt klart er grenser for hva som er akseptabelt Jeg forstår ikke denne tankegangen. Dersom det ikke er noe galt med å ha sex med mange, hvorfor er det galt å ha sex med veldig mange? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Det er i kvinners natur å søke tilfredsstillelse, oppmerksomhet og nytelse, derfor bør man akseptere at dama har gjort det samme. Enig? Jeg svarte dette til han Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e 1
Gjest Gunfreak Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Av natur skal mennesker bli ca. 25 år gammle, ikke gå med klær, bli spist av løver og hyener osv. Mye vi gjør i dagens samfunn som ikke er naturlig eller strider mot våres natur, selv har jeg ikke et problem med det. 4
Strixvaria Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Jeg forstår ikke denne tankegangen. Dersom det ikke er noe galt med å ha sex med mange, hvorfor er det galt å ha sex med veldig mange? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Fordi jeg ikke ønsker å ha sex med noen som har pult halve byens befolkning? Er ikke verre enn det. Synes det er ekstremt uattraktivt, bare. Også er det igjen forskjell på om vi snakker om utelukkende ONS, maaaange (kortvarige?) forhold osv. Kontekst er nøkkelordet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 jeg ikke ønsker å ha sex med noen som har pult halve byens befolkning Fordi du ikke vil møte andre som har pult han? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Det er i gutters natur å pule rundt for å spre genene sine. Derfor bør man akseptere at gutten har ligget litt rundt på ONS og sånn i sin fortid. Enig? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Niks, den eneste som har omnipotens er kvinnen. 1
Strixvaria Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fordi du ikke vil møte andre som har pult han? Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Det er jeg ikke bekymra for (: Jeg har rett og slett ikke lyst til å ha sex med noen som har hatt veldig mange partnere. For meg er det uattraktivt å vite at den pikken der har vært inne i 50 andre kvinner, det er ikke noe jeg har spesielt lyst til å 'leke med', hvertfall ikke umiddelbart. Pluss at for meg skriker høyt antall partnere også høyt nivå av desperasjon - det gir meg et inntrykk av at fyren puler hva som helst for å få seg noe, og det er ikke akkurat veldig turn-on for min del.. Endret 6. desember 2012 av Niennas 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 For meg er det uattraktivt å vite at den pikken der har vært inne i 50 andre kvinner Hehe, det er noe som heter vasking Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e
Strixvaria Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Hehe, det er noe som heter vasking Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Fortsatt ikke spesielt turn-on 3
Gjest Lurifix Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Folkens, alt som skjer i universet er naturlig. Det er naturlig at en mann føler at han har retten til å pule rundt Det er naturlig at en kvinne føler at hun kan holde på en mann i lengre perioder. Det er også naturlig at vi mennesker velger hva vi vil. Om du vil pule rundt så pul rundt! Om du vil være monogam så vær monogam! Hvorfor i helvete gjøre det til en diskusjon?!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes det skal være sånn for begge kjønn. Anonym poster: 1b9a77a8675807652d68e7296945d54b 1
xXAmorXx Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Så lenge han ikke puler rundt mens han holder på med meg så er jeg fornøyd 2
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Det er i gutters natur å pule rundt for å spre genene sine. Derfor bør man akseptere at gutten har ligget litt rundt på ONS og sånn i sin fortid. Det er i jenters natur å pule flere partnere på samme tid, for å spre genene sine. Derfor bør man akseptere at jenta ligger litt rundt og sånn. Endret 6. desember 2012 av Macha Mong Ruad 2
Niennas Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Abortdebatten kan dere finne her. Evolusjonsdebatten fløt til alle kanter, med personangrep og whatnot, så disse innleggene valgte jeg å slette, istedet for å lage egen tråd. Men dere er velkomne til å lage en egen tråd om dette. Niennas, mod. 2
Shinana Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Ja, man bør tåle begge deler. Alle bør pule rundt, det er det vi er skapt for. Å tro på livslang med en partner er naivt. Anonym poster: 1ca38b0b2ebb6e4934487c3ef463188e Hvorfor er det naivt? Er du riktig skrudd sammen mellom ørene så er det fullt mulig å være trofast mot den du har valgt å dele livet med. Å kalle det for naivt blir mere enn unnskyldning for å være utro Man møter fristelser underveis, men .det gir en god følelse å holde sin sti ren, og vite med seg selv at man har den styrken som skal til for å styre unna. Det fostrer selvrespekt, og det er en ting alle har behov for gjennom livet. Ikke minst er det med på å vedlikeholde det forholdet man er i. Så for meg er ikke dette naivt. 1
Obelix Skrevet 7. desember 2012 #20 Skrevet 7. desember 2012 Det er i kvinners natur å søke tilfredsstillelse, oppmerksomhet og nytelse, derfor bør man akseptere at dama har gjort det samme. Enig? Hehe... bra svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå