Gå til innhold

Kicks julekalender trukket tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså.. Gjennomsnittlig verdi per dag er på 44 kr. Hva forventer de?

For 45,- kan man få en hel del.

Håndkremer, leppomader, løsvipper, sminkebørster, vippetang, pinsett, puddersvamper, neglelakk, neglfil, neglsaks, shampoo & balsam, sminkefjerner, hårstrikker, hårnåler, øyeskyggeprøver, mascaraprøver, lipglossprøver, parfymeprøver, osv.

Hadde aldri kjøpt en slik kallender selv.

For det lukter humbug når en bedrift selger noe til 750,- under "verdien" og det i store mengder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså.. Gjennomsnittlig verdi per dag er på 44 kr. Hva forventer de?

Da forventer de å få noe med gjennomsnittlig verdi på 44,- dagen selvfølgelig, og ikke noe som i utgangspunktet er gratis? Hva i all verden trodde du?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de markedsfører kalenderen med at innholdet skal ha en verdi av 1055 kr skal jo selvsagt innholdet ha denne verdien og å fylle den opp med gratisprøver og verdikuponger er lureri. Når det er sagt hadde ikke jeg reagert på om enkelte luker inneholdt gratisting om andre inneholdt f.eks. en skikkelig mascara e.l. Jeg ville foretrukket kvalitetsprodukter i noen luker og gratisting i resten fremfor hårstrikker og billig neglelakk.

Anonym poster: c2103de30621ff36fba965f8eff31a8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de markedsfører kalenderen med at innholdet skal ha en verdi av 1055 kr skal jo selvsagt innholdet ha denne verdien og å fylle den opp med gratisprøver og verdikuponger er lureri. Når det er sagt hadde ikke jeg reagert på om enkelte luker inneholdt gratisting om andre inneholdt f.eks. en skikkelig mascara e.l. Jeg ville foretrukket kvalitetsprodukter i noen luker og gratisting i resten fremfor hårstrikker og billig neglelakk.

Anonym poster: c2103de30621ff36fba965f8eff31a8a

Helt enig, jeg synes folk tar for mye av i mobbingen av disse to damene her. Eller, mora og dattera. Hadde jeg kjøpt en kalender til 300 som LOVET at innholdet er verdt 1055kroner, så hadde jeg forventet en og annen god parfyme, eller mascara, hudkrem eller noe, og resten småting som er billig.

De lover at kalenderen er verdt 1055kr, jeg forventer at den er det, eller så lyver de, så enkelt er det.

Anonym poster: 929bd5520baf2825686353a6b3ba67e2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne parfyme, krem og mascara prøver er langt fra gartis for bitikkene og koster masse penger, men kunder er jo vandt med å få de til vanlig. Kicks er jo en forhandler av denne kalenderen, men det er jo Loreal som har produsert den og laget en "ekslusiv" kalender for Kicks, og blitt sponset. Jeg syns de som jobber i butikkene for unødvendig mye kjeft, for ingen har vært klar over at kalenderen var som den var.

Hele saken er oppblåst, hva forventer man? man har jo fått det de ble lovet, bare at tingene kanskje ikke så så eksluive ut som man skulle trodd de var.

Man skulle nesten tro noen hadde dødd, skjønner ikke man kan si at adventstiden er ødelagt... tåpelig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...