Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Jeg har lyst til å lage bordkort som kan festes på glassene til bryllupet vårt. Tenkte kanskje å lage hjerter i papp i gult og rødt, som er de fargene resten av pynten skal gå i. Men hvordan skal jeg feste kortene på glassene? Noen som har noen forslag? Tror dere dette blir fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg syns det kan være fint og fest bordkortene på glassene med små klyper. Disse klypene ser ut som små klesklyper, og finnes i alle slags farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvor får du kjøpt de klypene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. mars 2004 #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Panduro har slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 8. mars 2004 #5 Del Skrevet 8. mars 2004 Den lille hobbybutikken som ligger på Strømmen storsenter har slike i gull. Men jeg vet de finnes i alle slags hobbybutikker....nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå