Gå til innhold

gravid + rosa blod / utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjemisk er når et befruktet egg såvidt sneier innom livmoren slik at den tror den er gravid og går i gang med å jobbe. Testene vil vise positivt for deretter å bli svakere. Du var altså aldri egentlig gravid. I motsetning til når egget fester seg og begynner å dele seg, men deretter går til grunne, slik du mest sannsynlig opplever. Iom at det er så tidlig så trenger det ikke være klumper, men vil oppleves som en kraftig mens.

Ok. Men får man vite hos en gynokolog om det var kjemisk eller noe? Skal der i morgen, for å se om jeg fortsatt er gravid eller om jeg skal ta abort.

Men når jeg tok graviditetstest på nytt igjen i går, siden jeg blødde sånn så var jo streken mye sterkere enn den jeg tok FØR jeg begynte å blø?

Jeg skal spør legen om alt i morgen, men greier ikke vente :P hehe. Jeg må jo vær gravid fortsatt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, en gynekolog kan ikke se om det er kjemisk eller noe, dersom alt er blødd ut.

Det er mulighet for at det er en sch, men det er ikke kjempesannsynlig siden du blør så mye. dog hender det at man kan blø masse uten at det er noe galt.

Lykke til i morgen.

Skrevet

Nei, en gynekolog kan ikke se om det er kjemisk eller noe, dersom alt er blødd ut.

Det er mulighet for at det er en sch, men det er ikke kjempesannsynlig siden du blør så mye. dog hender det at man kan blø masse uten at det er noe galt.

Lykke til i morgen.

Jeg aner ikke hva SCH er.

Skrevet

jeg har abortert. Men er det farlig om jeg bruker OB?Har brukt det siden jeg begynte å blø . Vet jeg ikke skal bruke ob om jeg tar abort, men nå har det skjedd naturlig liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...