Toa Skrevet 1. juni 2002 #1 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg er "MC-enke". Mannen min er på lang MC-tur, jeg sitter hjemme og er engstlig. Han koser seg veldig når han kjører og jeg unner ham absolutt det. Jeg har støtta ham aktivt ved å gi ham kjøretimer, si ja til sykkelkjøp m.m. Jeg gjør dette fordi jeg vet det betyr mye for ham å kjøre MC, han blir glad. Jeg er glad fordi han er glad, men samtidig er jeg veldig lei meg fordi jeg er redd det skal skje ham noe. Jeg vet jo at han like gjerne kan bli skada/dø en helt alminnelig dag, men det skjer ikke så ofte at folk får mursteiner i hodet, e.l. hendelser... Det er mer vanlig med motorsykkelulykker. Derfor er jeg så redd når han er ute på tur. Redd for å miste ham! Skriver her for å kanskje få noen trøstende ord eller råd til hva jeg kan gjøre for å glemme at han nå sitter på en MC omgitt av trailere, biler, grus i veibanen, fjellknauser, etc... Takk, Toa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Finn på noe gøy.. Gå ut og mor deg samen med venner. Noen bedre råd har jeg desverre ikke! Men jeg kan jo fortelle at jeg har sagt nei til både "lappen" og sykkelkjøp her i huset. Er livredd motorsykler av en eller annen grunn. Håper at du klarer å koble ut litt i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Bli med!!!!! Det finnes ingenting mer herlig enn å kruse rundt på en sykkel! Hvis du ikke er vant til å sitte på (ev. kjøre selv...???) tar det nok noen turer før du slapper helt av, men etter det..... deilig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei Toa. Så fint at du unner ham å ha denne opplevelsen. Selv har jeg kjørt stor MC i mange år. Joda, man er sårbar på sykkel. Men dersom man kjører med forstand og vet at man er sårbar, så forholder man seg til det. Kjører man rundt på MC så bruker man sansene på en annen måte enn når man kjører bil. Man er rett og slett skjerpa! Tenk på at det går stort sett veldig greit. Forsett å gled deg over hans nye hobby. Livet i seg selv er en farefull ferd!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå