Gå til innhold

Munnkreft av oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

De er også for små til å bli påprakket fitteslikkingvaksiner. 11-12-åringer skal lære at sex er noe fint mellom folk som er glad i hverandre. De skal ikke presses til å slikke fitte eller suge kuk. De kan heller velge å ta denne vaksinen selv dersom de skulle få lyst til å gjøre det.

Javel, så hva sier de?

Anonym poster: e72585a1fd84911b136292258f7bdaf0

Nei alle som har oralsex er ikke glad i hverandre, elsker man hverandre så har man kun misjonæren :fnise:

Og det er jo absolutt slik at denne vaksinen gir ordre til en person om å slikke noen, har man først tatt vaksinen så MÅ man ha oralsex, :skratte:

Det går an å forklare om en vaksine mot en eventuell kreft sykdom uten å nevne verken ordet fitte, tiss, sex eller slikke, eller vertfall for noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og det er jo absolutt slik at denne vaksinen gir ordre til en person om å slikke noen, har man først tatt vaksinen så MÅ man ha oralsex, :skratte:

Det legges liksom opp til at man skal ha det da! Siden de får den uten å spørre først. Hvis det blir aktuelt.

Jeg synes de bør forstå hvorfor de får en vaksine, og ikke bare bli innkalt og få kjemikalier sprøytet inn i kroppen.

Skrevet

Det legges liksom opp til at man skal ha det da! Siden de får den uten å spørre først. Hvis det blir aktuelt.

Jeg synes de bør forstå hvorfor de får en vaksine, og ikke bare bli innkalt og få kjemikalier sprøytet inn i kroppen.

Et hvert menneske står da fritt til å gjøre som en vil på sitt eget soverom, man blir ikke mer påvirket om man tar denne vaksinene eller ei, ta nå heller for deg ukeblader, tv serier, og slike ting om du ønsker å konspirere mot oralsex og pådytting av dette.

Denne vaksinen er allerede i gang på jenter og har vært det i et par år, det er foreldrene som tar valget slik de tar valget angående alle andre vaksiner barnet får (røde hunder, vannkopper, kusma), hvorfor ikke gå i protest tog med fakler mot disse vaksinene i samme slengen om du er så bekymret? selv mener jeg at forebygging ved vaksiner er bedre enn cellegift og sykdom men for all del

Skrevet
hvorfor ikke gå i protest tog med fakler mot disse vaksinene i samme slengen om du er så bekymret? selv mener jeg at forebygging ved vaksiner er bedre enn cellegift og sykdom men for all del

Det er ikke foreldrene som skal bestemme om deres voksne barn skal få vaksine mot oralsex-smitte eller ikke. Det kan de bestemme selv når de er gamle nok til å ha sex.

Skrevet

Det er ikke foreldrene som skal bestemme om deres voksne barn skal få vaksine mot oralsex-smitte eller ikke. Det kan de bestemme selv når de er gamle nok til å ha sex.

Foreldre bestemmer heldigvis over sine egne barn, slik de bestemmer hvilken andre vaksiner barnet skal få. Og newsflash dette viruset smitter også via penetrering, alså god gammeldags sex, misjonæren om du vil. Og enda et newsflash til deg, denne vaksinen må taes før man blir seksuell aktiv, med ungdommer på 13-14-15 som har sex i dag så må den taes når barna er under den alderen...

• Liker 1
Skrevet

KG har blitt fullstendig tatt over av anonyme, trollete postere, ser det ut til.

Skrevet

KG har blitt fullstendig tatt over av anonyme, trollete postere, ser det ut til.

Jeg håper ikke du tenker på meg(altså TS)? Jeg var hvert fall helt seriøs med dette innlegget. -TS

Anonym poster: 2f9e086803a19e12da5be1ae7598bb0c

Skrevet

Tråden ryddet iht. KGs regler.

Niennas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...