Gå til innhold

Fikk feil bukse fra Ellos

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du har riktig ordrebekreftelse forstår jeg ikke hvordan du har klart å betale for mye..

Jobber selv ved kundeservice til en nettbutikk og vet hvordan det fungerer.

Men du høres ut som en forferdelig kunde, gi folk en sjans liksom.. Hva ønsker du å lære barnet ditt når det kommer til verden. At kundeservice er slemme folk som vil svindle deg for penger og gjøre hva de kan for at du skal ha det fælt?

Man kommer lengre med en god tone enn å være sur og vanskelig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har riktig ordrebekreftelse forstår jeg ikke hvordan du har klart å betale for mye..

Jobber selv ved kundeservice til en nettbutikk og vet hvordan det fungerer.

Men du høres ut som en forferdelig kunde, gi folk en sjans liksom.. Hva ønsker du å lære barnet ditt når det kommer til verden. At kundeservice er slemme folk som vil svindle deg for penger og gjøre hva de kan for at du skal ha det fælt?

Man kommer lengre med en god tone enn å være sur og vanskelig!

Unnskyld meg, men hva i all verden vet du om hva jeg sa til Ellos og hvor hyggelig jeg var mot dem da jeg ringte til dem, hm? Hva vet du om det egentlig?

Du vet ingenting, så du trenger egentlig ikke å uttale deg om dette i det hele tatt :)

Du er litt teit egentlig. Jeg har ikke sagt noe om kundeservice, jeg har sagt at jeg ble lei meg fordi jeg fikk feil. Og for å være helt ærlig virket hun i tlf litt flau over de som jobbet på lageret, men jeg sa at det går bra og var hyggelig, så alt gikk fint.

Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvis du har riktig ordrebekreftelse forstår jeg ikke hvordan du har klart å betale for mye...

Akkurat det skjønte ikke jeg heller. Når man bestiller fra Ellos betaler man jo for det man har bestilt, så dersom bestillingen var rett burde prisen ha vært rett også selv om buksa var feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten, jeg håper det er hormoner som snakker og at ditt "egentlige" jeg ikke er like hissig. Dette ordner seg, slapp av og ta det litt rolig. Om du blir så opprørt over en glipp som etter all sannsynlighet blir rettet opp i nå, så må det være tungt å møte utfordringer. Håper du får den riktige buksa uten noe mer tullerier.

Anonym poster: 5be8431899e814a13fecb462ed122a2c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva i all verden vet du om hva jeg sa til Ellos og hvor hyggelig jeg var mot dem da jeg ringte til dem, hm? Hva vet du om det egentlig?

Du vet ingenting, så du trenger egentlig ikke å uttale deg om dette i det hele tatt :)

Du er litt teit egentlig. Jeg har ikke sagt noe om kundeservice, jeg har sagt at jeg ble lei meg fordi jeg fikk feil. Og for å være helt ærlig virket hun i tlf litt flau over de som jobbet på lageret, men jeg sa at det går bra og var hyggelig, så alt gikk fint.

Du får sammenbrudd over å få feil bukse. Hva hvis ungen din kommer til verden med medfødt sykdom. Hva gjør du den dagen du får reelle problemer liksom.

Anonym poster: ae627db106a20389c8f29512dc8bc198

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så så, pust med magen ts.

Er det mobben som kommer hengende etter, mange timer etter ting var aktuelt? ;)

Kult!

Jeg har aldri hatt sammenbrudd, jeg er bare flink til å skrive slik at folk gidder å svare fort og tror det er krise. Nå fikk jeg det som jeg ville, jippi! Alt ordnet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mobben som kommer hengende etter, mange timer etter ting var aktuelt? ;)

Kult!

Jeg har aldri hatt sammenbrudd, jeg er bare flink til å skrive slik at folk gidder å svare fort og tror det er krise. Nå fikk jeg det som jeg ville, jippi! Alt ordnet seg.

Litt arrogant i svingen vil jeg si.

Flott du fikk det du ville til slutt ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvordan du kan bestille en bukse og betale for en annen? Jeg skjønner at de har sendt feil, men hvis du bestiller en bukse til 300, hvorfor betaler du da 600? Prisen kommer jo også på bekreftelsen.

Ellers er det faktisk ikke normalt å bli så oppskaket for en liten feil som ingen har gjort med vilje. Skjønner ikke hva som er problemet, det er da helt vanlig å returnere ting som ikke passer eller som er feil.

Endret av Glynis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...