AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Del Skrevet 3. desember 2012 Vet ikke om den skal være her, men jeg poster her, så får noen bare flytte den evt.. Er dritlei meg nå, er gravid, og bestilte en mammabukse fra Ellos. Gledet meg utrolig til å endelig få en bukse som passer! Har ingen bukser som passer nå, og så på Ellos som den eneste utveien til å få bestilt en som passer. Har som sagt gledet meg veldig, og nå holder jeg på å begynne og gråte. Ikke bare brukte de surrehuene i butikken kjempelang tid på å finne pakken jeg skulle hente, men de nesten anklaget meg for å lyve om pakken også. Vel, fikk endelig pakken etter lang ventetid og mange spørsmål. Og jeg er jo gravid, så har litt mye følelser nå.. Så åpner jeg pakken når jeg kommer hjem da og ser at jeg har fått FEIL bukse! Nei, jeg bestilte overhode ikke en bukse med strikk i livet. Og det har jeg vitne på. Bestilte en med knepping. Jeg tåler ikke strikk i livet, får vondt i magen av det. Har en bukse fra før av med strikk i livet som jeg ikke kan bruke av den grunn. Så det er helt idiotisk. Hva gjør jeg nå da? Kontakter kundeservice og klager? Kan jeg sende tilbake og få den jeg egentlig bestilte?? Skikkelig skuffet og lei meg nå! Vet ikke om jeg vil ha noen bukse fra dem i det hele tatt, men bare pengene tilbake. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. desember 2012 #2 Del Skrevet 3. desember 2012 Du har full returrett på Ellos etter prøving. Det er også med en returseddel i pakken der du kan krysse av for om du ønsker ny vare, eller pengene tilbake. Du har også helt sikkert også fått en ordrebekreftelse på mail der du kan se hva du har bestilt, og med den som bevis kan du også kreve at de skal dekke porto på returen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #3 Del Skrevet 3. desember 2012 Denne bestilte jeg, siden jeg er kortere enn 165 cm (husker spesifikt at jeg ville ha den fordi jeg ville ha en som er kort nok og ikke strikk i livet): http://www.ellos.no/vertbaudet/mammajeans/307450?N=1z141puZ1z13ygbZ1z141od&Ns=RankValue8|1&Nao=3 ...Og denne fikk jeg: http://www.ellos.no/vertbaudet/mammajeans/377002?N=1z141puZ1z13ygbZ1z141od&Ns=RankValue8|1&Nao=22 Hvordan kan de ta SÅ feil? De likner jo ikke engang.. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. desember 2012 #4 Del Skrevet 3. desember 2012 Denne bestilte jeg, siden jeg er kortere enn 165 cm (husker spesifikt at jeg ville ha den fordi jeg ville ha en som er kort nok og ikke strikk i livet): http://www.ellos.no/...kValue8|1&Nao=3 ...Og denne fikk jeg: http://www.ellos.no/...Value8|1&Nao=22 Hvordan kan de ta SÅ feil? De likner jo ikke engang.. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 returner den bare, verre er det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #5 Del Skrevet 3. desember 2012 Du har full returrett på Ellos etter prøving. Det er også med en returseddel i pakken der du kan krysse av for om du ønsker ny vare, eller pengene tilbake. Du har også helt sikkert også fått en ordrebekreftelse på mail der du kan se hva du har bestilt, og med den som bevis kan du også kreve at de skal dekke porto på returen. Ja, logget inn på min side på ellos, og fant bevis på at de har sendt feil bukse! Det blir mye styr for meg med å sende inn og det tullet der.. får jeg penger tilbake, inn på kontoen (at de dekker porto), og får jeg erstatning? ELler er det liksom bare noe en tar sjansen på? At de surrer?? Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. desember 2012 #6 Del Skrevet 3. desember 2012 Denne bestilte jeg, siden jeg er kortere enn 165 cm (husker spesifikt at jeg ville ha den fordi jeg ville ha en som er kort nok og ikke strikk i livet): http://www.ellos.no/...kValue8|1&Nao=3 ...Og denne fikk jeg: http://www.ellos.no/...Value8|1&Nao=22 Hvordan kan de ta SÅ feil? De likner jo ikke engang.. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Tja, jeg bestilte en sort bukse fra Ellos og fikk tilsendt en grønn jakke. Det sto sort bukse og riktig varenummer på seddelen, men i posen la det altså en grønn jakke. Feil skjer av og til, og når det er feilekspedering sender man bare i retur og skal slippe å betale returporto. Det skal sies at jeg handler en del fra Ellos men svært sjeldent opplever den slags feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #7 Del Skrevet 3. desember 2012 Tja, jeg bestilte en sort bukse fra Ellos og fikk tilsendt en grønn jakke. Det sto sort bukse og riktig varenummer på seddelen, men i posen la det altså en grønn jakke. Feil skjer av og til, og når det er feilekspedering sender man bare i retur og skal slippe å betale returporto. Det skal sies at jeg handler en del fra Ellos men svært sjeldent opplever den slags feil. Ok. Men det er allikevel surr. Første gangen jeg bestiller fra Ellos, nå også den siste altså! Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #8 Del Skrevet 3. desember 2012 Tusen takk for svar Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. desember 2012 #9 Del Skrevet 3. desember 2012 Og du får ingen annen erstatning enn gratis returporto og enten ny vare eller pengene tilbake. Hvilken annen erstatning skal man få? Det er jo ingen graverende feil som skader deg for livet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 3. desember 2012 #10 Del Skrevet 3. desember 2012 Rolig i svingene nå. Les på denne siden så får du alt forklart steg for steg. Ellos er en etablert side, så dette kommer til å helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 3. desember 2012 #11 Del Skrevet 3. desember 2012 I ditt tilfelle ville jeg faktisk sendt en mail til kundeservice og forklart at du fikk feil bukse, så slipper du nok unna returportoen. Det skjer dessverre fra tid til annen at man får feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #12 Del Skrevet 3. desember 2012 Og du får ingen annen erstatning enn gratis returporto og enten ny vare eller pengene tilbake. Hvilken annen erstatning skal man få? Det er jo ingen graverende feil som skader deg for livet. Vel, jeg betalte faktisk alt for mye! Buksa jeg egentlig skulle ha kostet halvparten av det jeg betalte! Så NOE MÅ JEG faktisk få tilbake, ellers er det tyveri! Holder ikke fra Ellos' side å betale porto liksom, de må betale tilbake mellomlegget også, det håper jeg de gjør, hvis ikke blir det månelyst. Men siden de er etablerte osv, gjør de vel det. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. desember 2012 #13 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ja jeg har opplevd Ellos som seriøse og hjelpsomme når det skjer feil, så det er jo synd å kutte dem ut på grunn av én feil. Hvorfor så sinna, ts? Ta i det minste kontakt med dem før du antar en masse negative ting. For nei, de pleier ikke svindle folk. Du får nok garantert mellomlegget tilbake dersom du har forhåndsbetalt. Eventuell faktura/konto blir automatisk regulert når du melder inn feilekspedering og sender buksa i retur. Endret 3. desember 2012 av Ylvina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #14 Del Skrevet 3. desember 2012 Tenker hvis jeg sender inn og vil ha den buksa jeg bestilte. (Det med å få mellomlegg tilbake) Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 3. desember 2012 #15 Del Skrevet 3. desember 2012 Bare forhold deg rolig og høflig når du kommuniserer med dem, så ordner alt seg til din fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #16 Del Skrevet 3. desember 2012 Sender en mail og forklarer at jeg har fått feil bukse. Og betalt for mye. Så håper jeg de er fryktelig hjelpsomme og hyggelige. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 3. desember 2012 #17 Del Skrevet 3. desember 2012 Sender en mail og forklarer at jeg har fått feil bukse. Og betalt for mye. Så håper jeg de er fryktelig hjelpsomme og hyggelige. Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Det er de helt sikkert, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liiah Skrevet 3. desember 2012 #18 Del Skrevet 3. desember 2012 Herregud.. Du må ta det litt rolig. Pakkefeil kan skje på lageret også. De er bare mennesker og kan gjøre feil. Om du derimot har betalt for den buksen du er blitt tilsendt, er det fordi du har bestilt feil.. Dette ser du på ordrebekreftelsen du har fått på e.post 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #19 Del Skrevet 3. desember 2012 Herregud.. Du må ta det litt rolig. Pakkefeil kan skje på lageret også. De er bare mennesker og kan gjøre feil. Om du derimot har betalt for den buksen du er blitt tilsendt, er det fordi du har bestilt feil.. Dette ser du på ordrebekreftelsen du har fått på e.post Vel, hvis du leser lenger opp, ser du at jeg faktisk har bevis på at jeg har bestilt 100% riktig bukse..! ... Men jeg har ringt inn nå, det gikk greit, de skulle sende den jeg bestilte med ekspress, og jeg skulle kunne hente den i løpet av 2 dager. Så da sender jeg tilbake feil bukse samtidig. Så det ordnet seg heldigvis! Anonym poster: 1df4e00424442b29067991f3aa0adb86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 3. desember 2012 #20 Del Skrevet 3. desember 2012 Her var det mye hormoner gitt.. Slapp av, det ordner seg. Ring kundeservise og hør med dem hvordan du ordner returen.Vanligvis setter de pengene rett inn på kontoen din rimelig raskt,om du ikke skal bytte plagget 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå