Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har smakt alle, og synes ikke noe særlig om noen av dem. De var ikke så verst de første to sekundene, men så ble de rare.

Kanskje den med bringebær og rabarbra var minst vond.

Kommer ikke til å kjøpe noen av dem igjen.

Glemte visst å logge inn. Meg over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite glass bringebær og rabarbra var ikke å forakte til fredagskosen. Tenker meg det kan være godt med litt brun rom oppi.

Hvor søt er sitron/melon - sett f.eks i forhold til Fantas genialt freshe lemon?

Skrevet

Hvor søt er sitron/melon - sett f.eks i forhold til Fantas genialt freshe lemon?

Mye søtere, smaken er mer melon enn sitron. Selv kan jeg ikke fordra Fanta Lemon, den er sur og fæl. Søte drikker er mer for meg, men smaken er som kjent som baken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jordbær/mango varianten smakte utvannet jordbærsyltetøy med kullsyre fy faen , æsj.... :kvalm:

Skrevet

:kvalm: Kan ikke huske å ha smakt noe som smakte så ille på lenge..

Sitron/Melonn gikk det til nød an å få ned .. .

men til og med barna mine som elsker Fanta Exotic og annet "søtt kliss" .. syntes disse var skrekkelige..

Skrevet
Likte ikke bringebær/rabarbra! Den smakte svært søtt - omtrent som jeg forestiller meg at knuste bringbærdrops blandet med vann ville smakt...

Amarone

:Nikke::ler:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har smakt alle 3, og de er like fæle alle sammen!!! Skikkelig, skikkelig fæle :kvalm:

Eneste de egner seg til er blandevann!!

• 2 uker senere...
Gjest Balenciaga
Skrevet

Har nå endelig fått smakt en av disse. Den med bringebær og rabarbara. Den var utrolig søt. Som å putte sukker rett i munnen. Opplevelsen gav meg ikke lyst til å prøve de andre heller.

Men jeg har en venninne som drikker den med bringebær hele tiden. Fint at noen likte den. :kvalm:

Gjest Gjesta
Skrevet

Har smakt rabarbara-saken, men vet ikke helt hva jeg syns. Var så ubestemmelig smak, litt FOR ubestemmelig kanskje...

Sitron/melon ble jeg heller ikke veldig imponert over, men det er mulig det bare er fordi det er en ny smak, og at man må venne seg til den.

Den siste har jeg ikke smakt. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

Syns Solo "naturell" er og blir den beste jeg!

K

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes de er litt kunstige og klissete i smaken. Hørte noen som sa at de var ypperlige til å lage søte sommerdrinker med!

Skrevet
Jeg synes også de var hetl fryktelige, melon og sitron holdt jeg rett og slett på og spy av. Kommer IKKE til å kjøpe dem igjen  :-x

Helt enig! De var fæle alle sammen, og spesielt den melon-smaken.. :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...