Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Melon/Sitron ok kald de andre... :kvalm:

Charmina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg, eller er det andre som får asossiasjoner til Snapple av de nye soloene?

Gjest Sommerjenta
Skrevet

Det er nok bare deg....eller kanskje når du sier det.....jo ...kanskje litt assossiasjoner til snapple....Rabarbara og bringebærvarianeten smaker himmelsk :P

Skrevet

Har bare smakt jordbær/mango-brusen. Smakte jordbær av den... Rart med jordbærbrus.. Men den var veldig god mens den var kald!

Skrevet
Er det bare meg' date=' eller er det andre som får asossiasjoner til Snapple av de nye soloene?[/quote']

Nei, det er ikke bare deg! Jorbær og mangobrusen smaker Mango Madness!

Skrevet

Jordbær er best! ingen protest! :sjarmor:

Skrevet

Nå har jeg smakt jordbær også - og det var en skikkelig god brus! :-)

Amarone

Gjest Moonshadow
Skrevet

Nå har jeg smakt alle de nye soloene. Den med melon og sitron syntes jeg ikke var så god men jeg prøvde å blande den med jorbær soloen og det ble veldig godt :P

Skrevet

Jeg synes jordbærbrusen smakte helt forferdelig. :kvalm:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Den ble faktisk god blandet med melon... :wink:

Skrevet

Hmm.. kanskje jeg skal prøve det, eller kanskje ikke :wink: Nei, jeg lar heller andre som liker den få lov til å kjøpe den!!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kommer nok ikke til å kjøpe de igjen jeg heller. Men jeg kjøpte alle tre for å prøve de så jeg tenkte kanskje jeg kunne prøve ettersom de to ikke var så god vær for seg :-)

Man tager det man haver :wink:

Skrevet

Jeg har smakt jordbær/mango som også inneholder eple og hyllebær, og den smakte hy og helvete! :kvalm: Jeg tømte ut brusen etter to slurker, men det verste var at smaken etset seg fast i kjeften og nektet å dra sin vei før etter en times tid. :sinna:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jordbær/melon?? Er det solo eller en annen brus? Eller mente du jordbær/mango?

Skrevet
Jordbær/melon?? Er det solo eller en annen brus? Eller mente du jordbær/mango?

:oops: :oops: :oops:

I min fortvilelse over å ha kastet bort penger på brusen (ja, jeg er litt gniten), kom jeg i skade for å skrive feil..Jeg mente mango, og skal rette på det nå...sorry...

Gjest Moonshadow
Skrevet

Oki... Var bare ikke sikker på om det var det du mente... Sa det ikke for å rette på deg eller noe sånt assa.... Håper ikke du tok det sånn.

Skrevet

Bringebær og Rabarbra: Njaa... Ikke veldig godt, men ikke fryktelig heller... Mannan syntes denne var god

Jordbær og mango: Første slurken var veldig god, men så ble den bare grusom etterpå. Mannen var helt enig!

Den siste har vi ikke prøvd enda. Får ta den neste helg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes bare en Solo.

De må gjerne lage nye smaker, men kall det for guds skyld noe annet!

Skrevet

Bringebær-brusen er KNALL blandevann!! En lekker søt drink får du ved å blande vodka, denne Solo-brusen, en skive sitron og isbiter... NAM!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har smakt alle, og synes ikke noe særlig om noen av dem. De var ikke så verst de første to sekundene, men så ble de rare.

Kanskje den med bringebær og rabarbra var minst vond.

Kommer ikke til å kjøpe noen av dem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...