Gjest Madley Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 De smaker fryktelig kunstig i forhold til vanlig solo synes jeg. Smaker litt sånn svensk is synes jeg! Liker vanlig Solo best jeg.
Siam Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Mulig jeg er helt fjern, men hvilke nye soloer? :oops:
Tjorven Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Mulig jeg er helt fjern, men hvilke nye soloer? :oops: Det har kommet noen jubileums-solo'er med nye smaker. En med jordbær og mango (sånn passe OK), en med melon og sitron og en med rabarbera og bringebær.... Vel, har bare smakt den ene jeg....
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Har smakt melon/sitron - nam! Rabarbra/bringebær var nyyyyydelig. Frisk og søt, men ikke for søt... "ekte smak" Ikke smakt jordbær/et eller annet men det kommer.
maiaa Skrevet 8. mars 2004 #10 Skrevet 8. mars 2004 Bringebær/rabarbara - KJEMPEKJEMPEKJEMPEGOD! Mango/jordbær - God i starten, rar ettersmak. Melon/sitron - Ikke noe for meg...
Amarone Skrevet 8. mars 2004 #12 Skrevet 8. mars 2004 Likte ikke bringebær/rabarbra! Den smakte svært søtt - omtrent som jeg forestiller meg at knuste bringbærdrops blandet med vann ville smakt... Amarone
Christy Skrevet 8. mars 2004 #13 Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes alle tre var gode, men likte aller best den med Bringebær og Rabarbra.
Crispo Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Helt forkastelig spør dere meg.... skal aldri kjøpe dem igjen..... Kanksje bringebær er god.... den har jeg ikke smakt, men de to andre var og blir ekle
Miss Marple Skrevet 8. mars 2004 #15 Skrevet 8. mars 2004 Jeg synes også de var hetl fryktelige, melon og sitron holdt jeg rett og slett på og spy av. Kommer IKKE til å kjøpe dem igjen :-x
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. mars 2004 #16 Skrevet 8. mars 2004 Melon sitron er jo dødsgod, de andre to er sinnsykt søte...
Mrs. B Skrevet 8. mars 2004 #17 Skrevet 8. mars 2004 Har bare smakt den med jordbær og synes den var helt OK. Den smakte jo faktisk ordentlige jordbær synes jeg.
Gjest Seleena Skrevet 8. mars 2004 #18 Skrevet 8. mars 2004 de er sikkert gode og bruke til blandevann :-) Ja :D
Rufus Skrevet 9. mars 2004 #19 Skrevet 9. mars 2004 Smakte den med bringebær/rabarbera igår - synes den var veldig god, jeg...og så luktet den så godt...sommer.... :-) Mannen mente det var "jentebrus" - og ville heller ha Cola...
Arkana Skrevet 9. mars 2004 #20 Skrevet 9. mars 2004 Har smakt alle tre og syntes de var ganske gode (kanskje litt tamme), har faktisk problemer med å velge hvilken som er best, men tror mango/jordbær må være vinneren. Men om jeg kjøper dem igjen vet jeg ikke, det er så mye annen brus jeg egentlig like bedre, og sukkerholdig brus prøver jeg å unngå så når jeg først drikker det så duger bare det aller beste, nemlig cola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå