Gå til innhold

Peneste øyenfarge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig veldig glad i både klare grønne, blå og brune øyne. Er kanskje ikke sååå begeistret for grå, hehe.

Anonym poster: 4e19158ffeb1dd9c6da46c6d095e0a65

Skrevet

syntes min egen turkise/lyseblå/knallblåe øyner er grei nok. får mange komplimenter på øynene mine.

Men synes igrunn lysebrune øyner er det fineste.

Skrevet

Jeg synes brune øyne er nydelig! Kunne godt tenkt meg å kjøpe fargelinser og prøve ut på byen eller noe, men vet ikke helt hvor man kjøper gode fargelinser.

Har selv mørkegrønne øyne og er egentlig fornøyd med det, sjeldent jeg møter på noen med samme farge.

Gjest winston
Skrevet

Grønne er finest. Brune er litt hundeaktig. Blå synes jeg kan bli litt stikkende..

Skrevet

Grønne er finest. Brune er litt hundeaktig. Blå synes jeg kan bli litt stikkende..

Haha, godt sagt. Helt enig med at blå er stikkende, spesielt klare og lyse blåtoner. Jeg ser ikke hva som er fint med det, for å være helt ærlig. For eksempel lignende øyne som f.eks. Therese Johaug, altså hva er greia? Det er jo nesten skummelt og all oppmerksomheten blir dratt til øynene.

Er også enig i at noen bruntoner gir også litt hundeasossiasjoner, ja. Hehe. Men noen bruntoner kan være nydelige da, spørs litt hvilke nyanser man har ellers i ansikt og hår. Ja, og blåe øyne kan jo også være pent, men liker best da litt dype blåfarger, gjerne litt sjøgrønnblålige.

Er glad jeg har grønne øyne, jeg :)

• Liker 2
Skrevet

Synes dere mørkebrune eller lysebrune øyne er finest?

Gjest Grasjur
Skrevet

Jeg har grønne og får masse komplimenter for dem hele tiden. Noen ganger kommer også fremmede bort på gaten og snakker om øynene mine.

Skrevet

Jeg har grønne og får masse komplimenter for dem hele tiden. Noen ganger kommer også fremmede bort på gaten og snakker om øynene mine.

Skal si! Vil du legge ut bilde? :) (bare av øynene dersom du synes det er skummelt å legge ut bilde av hele ansiktet)

• Liker 1
Gjest Grasjur
Skrevet

Skal si! Vil du legge ut bilde? :) (bare av øynene dersom du synes det er skummelt å legge ut bilde av hele ansiktet)

Hehe tror ikke det. Jeg er redd for å bli gjenkjent. :)

Skrevet

Synes egentlig alle fargene er fine hver sin gang i grunn, så pene øyne for meg er når fargen virkelig vises godt og virkelig kommer frem. Men om jeg måtte velge en så kanskje grønt eller grått, litt sjeldne:) Selv har jeg blå glugger^^,

Gjest pålogget
Skrevet (endret)

Har grønne, man aldri fått komplimenter om øynene annet enn bare SATAN du har grønne øyne....

Personlig foretrekker jeg mørke brune øyne <3 gutter med brune øyne er sexy!

Endret av pålogget
Gjest Blomst83
Skrevet

Har grønne, man aldri fått komplimenter om øynene annet enn bare SATAN du har grønne øyne....

Personlig foretrekker jeg mørke brune øyne <3 gutter med brune øyne er sexy!

Uff da.Jeg får alltid komplimenter for mine grønne øyne,og veldig mange som skulle ønske de hade grønne.

Skrevet

Klare blå, tror jeg.

Selv har jeg mørkebrune, og er for all del fornøyd med det. Stort sett kler folk den øyefargen de har ;)

Gjest Gemini7
Skrevet

Grønne. Jeg har selv mørk grønne øyne med en gylden ring innerst, veldig fornøyd med fargen. det er også mer sjeldent enn brune og blå. Lyseblå kan være veldig stikkende.

Skrevet

Jeg synes grønne øyne er veldig pent. Får en del kommentarer på mine, så ville ikke byttet dem ut for noe:p

Anonym poster: a37c4455f265ef6b19993179d471c460

Gjest Badabing
Skrevet

Har nok en greie for brune øyne. :) Jenter med naturlig lyst hår, men brune øyne er ofte veldig vakre.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Har nok en greie for brune øyne. :) Jenter med naturlig lyst hår, men brune øyne er ofte veldig vakre.

Tusen takk :) Hihi, neida :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...