MariM Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 ...og hvilke type sko har du? Jeg endte opp med å kjøpe på brudesalong (etter å ha prøvd bridalshoes, men de var for små)... Endte opp med Rainbow club modell Zoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 Har kjøpt mine sko i en vanlig skobutikk. Det er "vanlige" kremfargede selskapssko med gullbroderier, merket er Pia Pao. Altså ikke spesielle brudesko, men perfekte til kjolen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. mars 2004 #3 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har kjøpt mine brudesko i København, på Nicolaj`s brudesalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. mars 2004 #4 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har kjøpt mine sko på fru larsen i sandefjord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mars 2004 #5 Del Skrevet 7. mars 2004 www.lisenett.no disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. mars 2004 #6 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har kjøpt mine på Grænsens skotøimagasin. Jeg tror merket er Katz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 7. mars 2004 #7 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg kjøpte mine hos Brudespesialisten. Husker ikke merket nå..var det Rainbow, tro? De ligner ihvertfall en del på ¤Arwen¤ sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 www.lisenett.no disse Jeg har kjøpt akkurat de samme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 8. mars 2004 #9 Del Skrevet 8. mars 2004 Bridalshoes.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 8. mars 2004 #10 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har kjøpt på lisenett, modell BS26. Ser ut som en drukken ku på høyhælte sko, så det måtte bli noe med lav hæl. Har ikke fått de ennå, men håper de kommer snart så jeg får prøvd om de passer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 8. mars 2004 #11 Del Skrevet 8. mars 2004 Har kjøpt min på skoringen, og er ganske lik de bente4 skal ha. Finner ikke link til mine sko, så jeg håper at bente4 legger ut link til sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. mars 2004 #12 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg kjøpte mine sko hos Skoringen. Slik så de ut: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...versebilder.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siw'a Skrevet 8. mars 2004 #13 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har kjøpt mine hos www.christiane.no på salg. Rainbow skoene koster over 1000,-, men jeg fikk mine til 650,- på salg i nettbutikken. :-) Siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2004 #14 Del Skrevet 8. mars 2004 Kjøpte mine på bryllupsweb.no http://www.rainbow-club.co.uk/ Skoene mine heter Sue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2004 #15 Del Skrevet 8. mars 2004 PS. de ligger under Bliss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 8. mars 2004 #16 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg kjøpte mine i København på Lillys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. mars 2004 #17 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg kjøpte mine på Evas Brud i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneB Skrevet 8. mars 2004 #18 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har lyst på disse men finner ingen som forhandler de i Norge sko Ellers så har jeg sett på Cecile fra Rainbow (fant ingen link i farta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2004 #19 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har lyst på disse men finner ingen som forhandler de i Norge sko Ellers så har jeg sett på Cecile fra Rainbow (fant ingen link i farta) Her virker linken din Nydelige sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 8. mars 2004 #20 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har kjøpt mine på Christiane... Rainbow Emma... slik ser de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå