Trixie Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Er dere ? Hva tror dere på? Hva ungår dere? Jeg banker i bordet, hiver salt over skulderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei Trixie Jeg vil ikke si at jeg er overtroisk,men gift med en inder.Har merket at gubben er det,jeg spyttet engang etter en svrt katt som gikk over veien.Gubben begynte og flire de har den samme skikken der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 12. juni 2002 #4 Del Skrevet 12. juni 2002 Ikke det minste overtroisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 12. juni 2002 #5 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg er ganske overtroisk... Jeg går aldri under en stige. Jeg tråkker ikke på kumlokk i gatene, hvis det skjer så må noen klappe meg 3 ganger på ryggen. Tror på UFO'er og liv på andre planeter. Tror på folk som "går igjen" hvis de ikke har fått "fylt sin livsoppgave" eller ikke fått fred i graven o.l. Kan egentlig remse opp mer som jeg er overtroisk med, men jeg tror ikke jeg skal gjøre det... :-/ Tror på så mye rart jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. juni 2002 #6 Del Skrevet 13. juni 2002 Å ikke gå under en stige gjør jeg ikke. For det KAN jo faktisk falle noe ned hvis noen står i den stigen. Å trø på kummelokk lar jeg også være, tenk om jeg detter nedi?? Ellers er jeg ikke overtroisk, men jeg har en mormor som virkelig er!! En gang mistet hun hansken sin... hun sparket den foran seg til hun traff noen hun kjente som kunne ta den opp. Å ta den opp selv betydde ulykke... (jeg synes jeg ser henne...... fine damen, sparkende på hansken...) En annen gang tok hun blusen sin på vrangen. Da måtte hun gå med blusen sin slik. Hvis hun tok den av og rettet på den, så ville hun få en vrang dag. Og fredag 13... da murer hun seg inne... Den ene gangen hun dristet seg ut, kjærsjet de bilen... Og DET beviser jo alt for henne...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå