Gå til innhold

Klaps på rompa

Fremhevede innlegg

Skrevet

fordi hun gikk forbi han, og siden hun er kvinne og han er mann så har han all rett til å klå på henne...hehe...og hun er sikkert også en gedigen hore som er ute istedenfor å være hjemme for å lage mat og føde barn....

Akk, ja. Disse utagerende tøsene. Bankes burde de!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

fordi hun gikk forbi han, og siden hun er kvinne og han er mann så har han all rett til å klå på henne...hehe...og hun er sikkert også en gedigen hore som er ute istedenfor å være hjemme for å lage mat og føde barn....

Håper du har koblet PCen opp på kjøkkenet - eller så kom deg tilbake dit!

Endret av Lincoln
Skrevet

Håper du har koblet PCen opp på kjøkkenet - eller så kom deg tilbake dit!

Nei, på soverommet, men det er jo det andre rommet jeg har lov til å befinne meg i eller hva?hehehe...

• Liker 1
Skrevet

Akk, ja. Disse utagerende tøsene. Bankes burde de!

Det er jo nettopp utagerende tøser jeg vil at dere skal være. Og ikke late som om dere er pertentlige jomfruer.

• Liker 1
Skrevet

Nei, på soverommet, men det er jo det andre rommet jeg har lov til å befinne meg i eller hva?hehehe...

Tja, men helst bare i selskap med mannen din.

• Liker 1
Skrevet

Tja, men helst bare i selskap med mannen din.

Har ikke. Må vel sendes på husmorinternat sånn at jeg kan læres opp.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo nettopp utagerende tøser jeg vil at dere skal være. Og ikke late som om dere er pertentlige jomfruer.

Da er jeg nok ikke jenta for deg ):

Skrevet

Isåfall må du slutte å date usikre kvinner med lav selvtillit og bekreftelsesbehov....

Hvem vil ha en mann som ikke respekterer dine grenser? (som Lincoln nevnte)Ja, jeg foretrekker menn med selvtillit og en GOD DOSE selvinnsikt, men ikke en som tråkker over mine grenser og pusher meg.

Jeg vet veldig godt hva jeg dater! Usikre kvinner tiltaler meg ikke, så det holder jeg meg unna! Jeg har i løpet av de siste 4 årene som singel, vært borti rundt 25 kvinner. Korte kvinner, lange kvinner, tynne kvinner, trente kvinner, kvinner uten utdannelse, kvinner med litt utdannelse, kvinner med master, kvinner med phd., blonde, mørke, svarte, og de har alle en ting til felles; De liker ikke menn som sier prematurt hva de føler, de liker egentlig ikke at menn sier noe om hva de føler. De liker at mannen skal ta styringen, og fortelle dem hvor man skal gå ut å spise, hva man skal se på kino, og når man skal gå ut døra for å rekke bordet som er reservert til kl. 8. Man skal ikke begjære dem åpenlyst, det skal utelukkende være henne, som har gleden av å lene hode sitt mot din skulder. Dette gjelder ikke ved sex. Da skal man alltid ta initativ!

Lykkelig i besittelse av denne alkymien har jeg mer suksess en noen gang med det motsatte kjønn! Jeg må innrømme at mine egen empiri i det virkelige liv, veier ganske mye tyngre enn hva noen på et forum påstår seg å mene!

• Liker 2
Skrevet

kvinner med master,

Hva slags master har kvinner? Er det boobs? Mann har stang, og kvinner har mast? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Da er jeg nok ikke jenta for deg ):

Uff da. Men la meg omformulere:

"Jeg vil ikke at jenter later som om de er pertentlige jomfruer mens de i virkeligheten er utagerende tøser."

Det er bedre at de er ærlige om hva de er og hva de vil. Men det virker altså som om mange jenter ikke eier denne egenskapen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet veldig godt hva jeg dater! Usikre kvinner tiltaler meg ikke, så det holder jeg meg unna! Jeg har i løpet av de siste 4 årene som singel, vært borti rundt 25 kvinner. Korte kvinner, lange kvinner, tynne kvinner, trente kvinner, kvinner uten utdannelse, kvinner med litt utdannelse, kvinner med master, kvinner med phd., blonde, mørke, svarte, og de har alle en ting til felles; De liker ikke menn som sier prematurt hva de føler, de liker egentlig ikke at menn sier noe om hva de føler. De liker at mannen skal ta styringen, og fortelle dem hvor man skal gå ut å spise, hva man skal se på kino, og når man skal gå ut døra for å rekke bordet som er reservert til kl. 8. Man skal ikke begjære dem åpenlyst, det skal utelukkende være henne, som har gleden av å lene hode sitt mot din skulder. Dette gjelder ikke ved sex. Da skal man alltid ta initativ!

Lykkelig i besittelse av denne alkymien har jeg mer suksess en noen gang med det motsatte kjønn! Jeg må innrømme at mine egen empiri i det virkelige liv, veier ganske mye tyngre enn hva noen på et forum påstår seg å mene!

Ok, rart du hisser deg såpass opp da.

Jo kvinner liker at menn forteller hva de føler hvis de er i forhold med fyren. Men såklart med forbehold. Man får jo mildere paranoia av en fyr som konstant er på deg og henger over deg med tusenvis av kjærlighetserklæringer hver dag, men at en mann viser romantiske tilnærmelser i ny og ne i et forhold liker kvinner, og hvordan kan jeg ha retten til å uttale meg om det? Jeg er kvinne....så jeg sier bare hva jeg mener.

Ja vi liker menn som kan ta føringen, ikke en raring som sier "jeg vet ikke jeg", men ikke føringen i ALT, det blir bare overkjøring...balanse min venn, balanse.

• Liker 2
Skrevet

Hva slags master har kvinner? Er det boobs? Mann har stang, og kvinner har mast? :klo:

masterutdannelse, men du vet sånne lavrangjenter som deg og meg skjønner ikke sånt hehehehe.

• Liker 1
Skrevet

Kan man ta utdannelse i å bli Master, jeg trodde det var mest for menn jeg. Og at kvinner var dominatrix.... Alt man lærer på KG.... :sexy:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan man ta utdannelse i å bli Master, jeg trodde det var mest for menn jeg. Og at kvinner var dominatrix.... Alt man lærer på KG.... :sexy:

I lesbiske forhold så må den ene kvinnen prøve å ta mannens rolle. Hun kan da være master.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

I lesbiske forhold så må den ene kvinnen prøve å ta mannens rolle. Hun kan da være master.

Hm, er du sikker på det? Hun blir jo ikke mann av å være dominant....

Skrevet

Hm, er du sikker på det? Hun blir jo ikke mann av å være dominant....

Nei, men de må jo gjøre så godt de kan.

• Liker 2
Skrevet

Lykkelig i besittelse av denne alkymien har jeg mer suksess en noen gang med det motsatte kjønn!

Definer suksess med det motsatte kjønn?

Hvis du er singel fortsatt har du etter min mening ikke oppnådd så mye ennå, i motsetning til hva folk på internett tror så kan enhver idiot av en mann få meg seg noe hjem eller på date. Å få henne til å like deg fordrer jo derimot at man er likanes, og det er det jo ikke alle som klarer.

Hvis målet ditt er å date flest mulig så er det jo klart du sikkert opplever det som en form for suksess!

Anonym poster: e8fb22b263e68223b9e5ee13a569a633

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er singel fortsatt har du etter min mening ikke oppnådd så mye ennå, i motsetning til hva folk på internett tror så kan enhver idiot av en mann få meg seg noe hjem eller på date

Hm, får aldri med meg noen hjem.

Anonym poster: 97296f54de881786a30908bce628ba75

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er singel fortsatt har du etter min mening ikke oppnådd så mye ennå, i motsetning til hva folk på internett tror så kan enhver idiot av en mann få meg seg noe hjem eller på date. Å få henne til å like deg fordrer jo derimot at man er likanes, og det er det jo ikke alle som klarer.

Hvis målet ditt er å date flest mulig så er det jo klart du sikkert opplever det som en form for suksess!

Nei, ikke suksess i forhold, det har du helt rett i. Men når man opplever mestring med damer øker jo også valgfriheten. Det er nok av halvkjedelige, halvdårlige forhold der ute, og noe sånt er jeg ikke interessert i. Alt skal klaffe, eller så går jeg heller singel. Det ekke så utrivlig alltid det heller :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...