Gjest Lincoln Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Åh, dere jenter og deres falske fasader. Hvorfor kan dere ikke bare være ærlige om hva dere liker? I kveld var jeg på et utested og var vitne til en veloppdratt gutt som stod sammen med ei jente (på date?). Hun var hele tiden maksimalt 1 centimeter fra ham og lekte med håret konstant. Men denne gutten var tydeligvis vel feministisk oppdratt, og stod hele tiden med den ene hånden om ølglasset og den andre hånden i lomma. Og jenta stod og snakka med ham med ansiktet i minst like alvorlige folder. Det var opplagt for meg at dama var sprengkåt, så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa. Hun trodde visst at det var fyren hun var på date med som gjorde det, for hun tok rett og slett og hoppa på ham og begynte å kysse ham. Fyren ble helt tatt på senga og klarte ikke å respondere i det hele tatt. Det som skjedde da var at hun gikk fra ham og hoppa på en annen fyr. Han kommer nok til å lure på hva som skjedde i lang tid fremover. Endret 2. desember 2012 av Lincoln 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Jenter ja, der sa du det. Glad jeg er kvinne. Anonym poster: bb31dc5255237da5cdcdb4471969d63e 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Åh, dere jenter og deres falske fasader. Hvorfor kan dere ikke bare være ærlige om hva dere liker? I kveld var jeg på et utested og var vitne til en veloppdratt gutt som stod sammen med ei jente (på date?). Hun var hele tiden maksimalt 1 centimeter fra ham og lekte med håret konstant. Men denne gutten var tydeligvis vel feministisk oppdratt, og stod hele tiden med den ene hånden om ølglasset og den andre hånden i lomma. Og jenta stod og snakka med ham med med ansiktet i minst like alvorlige folder. Det var opplagt for meg at dama var sprengkåt, så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa. Hun trodde visst at det var fyren hun var på date med som gjorde det, for hun tok rett og slett hoppa på ham og begynte å kysse ham. Fyren ble helt tatt på senga og klarte ikke å respondere i det hele tatt. Det som skjedde da var hun gikk fra ham og hoppa på en annen fyr. Han kommer nok til å lure på hva som skjedde i lang tid fremover. Femininstist oppdratt? Derfor ble han sjenert/høflig/usikker... som en kvinne? Okay.... Så hvis kvinner blir oppdratt av det motsatte av feminister (hvilket jeg antar tilsvarer mannsjåvinister, etter din definisjon), da blir de vulgære, brautende og gubbete, som en mann?? Anonym poster: 3daf54ffca122fa062ccd91a1047b79d 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Hva er falskt med dette???? Da var hun vel bare ute etter noe moro da, og ikke noen å bli med hjem. Herlighet, det kan vel ikke du vite selv om du sitter og glor... Anonym poster: a4b18d63ca55e5435152bc77c74783ff
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Åh, dere jenter og deres falske fasader. Hvorfor kan dere ikke bare være ærlige om hva dere liker? I kveld var jeg på et utested og var vitne til en veloppdratt gutt som stod sammen med ei jente (på date?). Hun var hele tiden maksimalt 1 centimeter fra ham og lekte med håret konstant. Men denne gutten var tydeligvis vel feministisk oppdratt, og stod hele tiden med den ene hånden om ølglasset og den andre hånden i lomma. Og jenta stod og snakka med ham med ansiktet i minst like alvorlige folder. Det var opplagt for meg at dama var sprengkåt, så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa. Hun trodde visst at det var fyren hun var på date med som gjorde det, for hun tok rett og slett og hoppa på ham og begynte å kysse ham. Fyren ble helt tatt på senga og klarte ikke å respondere i det hele tatt. Det som skjedde da var at hun gikk fra ham og hoppa på en annen fyr. Han kommer nok til å lure på hva som skjedde i lang tid fremover. Tragisk innlegg. Jenter er langt mer ærlige om hva vi vil enn menn flest. Og du kan jo ikke vite hva hun vil bare ved å sitte og se på henne. Bare teit at du trooor du så at hun var sprengkåt. Du ser det du vil se.... Anonym poster: a4b18d63ca55e5435152bc77c74783ff 5
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hva er falskt med dette???? Da var hun vel bare ute etter noe moro da, og ikke noen å bli med hjem. Herlighet, det kan vel ikke du vite selv om du sitter og glor... Anonym poster: a4b18d63ca55e5435152bc77c74783ff Det som er falskt er at dersom hun er som jenter flest så har hun lagt ut om at hun liker menn som er rolige, snille, som respekterer hennes grenser osv osv. Mens hun egentlig vil ha en bad boy som tar henne med storm. Tragisk innlegg. Jenter er langt mer ærlige om hva vi vil enn menn flest. Og du kan jo ikke vite hva hun vil bare ved å sitte og se på henne. Bare teit at du trooor du så at hun var sprengkåt. Du ser det du vil se.... Anonym poster: a4b18d63ca55e5435152bc77c74783ff Jeg tror ikke, frøken. Dersom du leser innlegget så ser du at hun hoppet på to menn og begynte å kline med dem. Men det er kanskje noe du gjør hver dag sånn helt uten videre? Det er en annen ting med dere ungjenter. Dere fatter ikke hvor forutsigbare dere kan være. Dere er ikke alltid så mystiske som dere innbiller dere. Endret 18. desember 2012 av Lincoln
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Det som er falskt er at dersom hun er som jenter flest så har hun lagt ut om at hun liker menn som er rolige, snille, som respekterer hennes grenser osv osv. Mens hun egentlig vil ha en bad boy som tar henne med storm. Jeg tror ikke, frøken. Dersom du leser innlegget så ser du at hun hoppet på to menn og begynte å kline med dem. Men det er kanskje noe du gjør hver dag sånn helt uten videre? Det er en annen ting med dere ungjenter. Dere fatter ikke hvor forutsigbare dere kan være. Dere er ikke alltid så mystiske som dere innbiller dere. Wow, du må være en eller annen spesiell person, du som kjenner jenter flest! Kjenner du meg og? Hvordan oppfører jeg meg på byen? 4
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Wow, du må være en eller annen spesiell person, du som kjenner jenter flest! Kjenner du meg og? Hvordan oppfører jeg meg på byen? Du drikker deg ravende full og spyr i baren, for deretter å dra med deg nærmeste mannebein på dass . Jeg generaliserer fælt, jeg vet det, men mange jenter er faktisk de reneste klisjèmaskiner i forhold til å beskrive hva de er ute etter hos menn. 2
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Du drikker deg ravende full og spyr i baren, for deretter å dra med deg nærmeste mannebein på dass . Jeg generaliserer fælt, jeg vet det, men mange jenter er faktisk de reneste klisjèmaskiner i forhold til å beskrive hva de er ute etter hos menn. Der tok du jo feil. Jeg kan også generalisere over menn, og si at dere er de reneste klisjémaskiner i forhold til å beskrive hva de er ute etter hos ei jente. Og så kan jeg si at dere oppfører dere som brautende overgripere med en hang til å slåss. Men jeg gjør det ikke, fordi jeg klarer å identifisere disse enkeltindividene og dermed styre unna. Da har jeg heller ikke behov for å gå inn på KG og lage en generaliserende tråd som egentlig ikke tilfører noen noe som helst. 5
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Der tok du jo feil. Jeg kan også generalisere over menn, og si at dere er de reneste klisjémaskiner i forhold til å beskrive hva de er ute etter hos ei jente. Og så kan jeg si at dere oppfører dere som brautende overgripere med en hang til å slåss. Men jeg gjør det ikke, fordi jeg klarer å identifisere disse enkeltindividene og dermed styre unna. Da har jeg heller ikke behov for å gå inn på KG og lage en generaliserende tråd som egentlig ikke tilfører noen noe som helst. Vel, da kan du la være å svare på tråden da, så dør den ut av seg selv. 1
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Vel, da kan du la være å svare på tråden da, så dør den ut av seg selv. Hvorfor det, når jeg har noe å si? 1
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hvorfor det, når jeg har noe å si? Hvis du synes tråden er så dum er det kanskje like greit å la være å kommentere, tenker nå jeg. Endret 18. desember 2012 av Lincoln 1
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #13 Skrevet 18. desember 2012 Hvis du synes tråden er så dum er det kanskje like greit å la være å kommentere. Jeg synes ikke tråden er "så dum", jeg fant den jo "verdig" et svar. PS: hvis du har tolket innleggene mine fiendtlig på noen måte så beklager jeg det, jeg var kun ute etter diskusjon
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes ikke tråden er "så dum", jeg fant den jo "verdig" et svar. PS: hvis du har tolket innleggene mine fiendtlig på noen måte så beklager jeg det, jeg var kun ute etter diskusjon Ok. Tråden er ment som en oppfordring til alle de jenter som later som de er ute etter en rolig, snill tøffel om å være ærlige med seg selv og mennene de treffer. Både for sin egen del og mennene. Dersom du er ærlig så er det fint! 1
Genesis Skrevet 18. desember 2012 #15 Skrevet 18. desember 2012 Ok. Tråden er ment som en oppfordring til alle de jenter som later som de er ute etter en rolig, snill tøffel om å være ærlige med seg selv og mennene de treffer. Både for sin egen del og mennene. Dersom du er ærlig så er det fint! Tja! Det er litt rart det der. Helt ærlig så synes jeg det er kjipt at kvinners interesse øker proporsjonalt med graden av min mangel på interesse. Men man gjør jo det man må, så det er bare å holde maska! 1
Sommee Skrevet 18. desember 2012 #16 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Ok. Tråden er ment som en oppfordring til alle de jenter som later som de er ute etter en rolig, snill tøffel om å være ærlige med seg selv og mennene de treffer. Både for sin egen del og mennene. Dersom du er ærlig så er det fint! Stillest vann har dypest grunn. Skulle ønske jeg visste det fra tenårene av... Den største overraskelsen jeg har fått var nok ei stille, litt pertentlig og rolig jente som virkelig kom ut av sitt gode skinn. Det viste seg at den store turn-onen hennes var dirty talk.., ikke noe jeg hadde praktisert i det hele tatt omtrent.. "Si noe da, si noe" skrek hun, mens jeg står på kne bak og gyver på.., jaja, vanskelig å skulle være kreativ og i tillegg gjøre to ting på en gang... Tre ting skal det være, klasking på rompa selvsagt også Endret 18. desember 2012 av Sommee
Alina X Skrevet 18. desember 2012 #17 Skrevet 18. desember 2012 Tja! Det er litt rart det der. Helt ærlig så synes jeg det er kjipt at kvinners interesse øker proporsjonalt med graden av min mangel på interesse. Men man gjør jo det man må, så det er bare å holde maska! Isåfall må du slutte å date usikre kvinner med lav selvtillit og bekreftelsesbehov.... Hvem vil ha en mann som ikke respekterer dine grenser? (som Lincoln nevnte)Ja, jeg foretrekker menn med selvtillit og en GOD DOSE selvinnsikt, men ikke en som tråkker over mine grenser og pusher meg. 3
Gjest Anon Skrevet 18. desember 2012 #18 Skrevet 18. desember 2012 Dette er grunnen til at jeg ikke går ut. "så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa", men hvorfor i alle dager gjorde du det? 5
Alina X Skrevet 18. desember 2012 #19 Skrevet 18. desember 2012 Dette er grunnen til at jeg ikke går ut. "så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa", men hvorfor i alle dager gjorde du det? fordi hun gikk forbi han, og siden hun er kvinne og han er mann så har han all rett til å klå på henne...hehe...og hun er sikkert også en gedigen hore som er ute istedenfor å være hjemme for å lage mat og føde barn.... 3
Gjest Lincoln Skrevet 18. desember 2012 #20 Skrevet 18. desember 2012 Dette er grunnen til at jeg ikke går ut. "så da paret gikk forbi meg i baren ga jeg dama en velfortjent klaps på rompa", men hvorfor i alle dager gjorde du det? Fordi jeg var drita og fordi jeg ville hjelpe fyren litt på vei. Det funka som bare juling, dessverre klarte han ikke å følge opp. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå