Zulu Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 Litt tidlig ute, men må begynne å planlegge nå (også så jeg jo plutselig at påskemarsipanen var i butikkhyllene allerede og da kan det jo ikke være lenge igjen... :o ) Vi har hytte i et hyttefelt på fjellet og hver påskeaften er det felles rebusløp for alle barn og voksene på feltet. I år er familien min ansvarlig for rebusløpet. Jeg lurer derfor om noen har forslag til noen aktiviteter/oppgaver som kan passe barn og voksene eller om det er noen som har linker til steder på nettet hvor jeg kan finne noen slike aktiviteter? Blir veldig takknemlig for ALLE innspill :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 En oppgave vi hadde en gang, var at man skulle lage flest mulig snø-engler på en hvis tid! Det var ganske morsomt å se på! Men kanskje litt vanskelig å få til dersom dere er veldig mange og det er begrenset med plass? Ellers kan man feks kaste sneball på halvlitersflasker, lage en liten hoppbakke til flasker og se hvem som får den til å "hoppe" lengst, hvem kan lage den største snøballen på en hvis tid eller hvem kan ake lengst. Artig med slike konkurranser for barn og voksne synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 9. mars 2004 #3 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi bruker å ha "ake-stafett". Først barna (to lag), og så de voksne (to lag)! Bruker to store "ufo-akebrett", løpe opp bakken og ake ned igjen, og så neste mann... I tillegg har vi hopping, og langrenns-konkurranse. Langrenns-konkurransen går ut på at vi går ei løype to ganger, der det blir tatt tid. Da er det om å gjøre å bruke mest mulig like lang tid på hver runde (gå like sakte, eller like fort begge rundene). De som har minst forskjell har vunnet. Og etterpå er det grilling og "premie-utdeling" (diplomer og vandre-"pokal"). Lykke til med arrangemanget!! Det er så fint når barn og voksne kan gjøre noe sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zulu Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2004 Takk for gode forslag begge to. Skal nok ta de med meg på fjellet Gleder meg til å fikse rebusopplegget. Kjempe morsomt å ordne noen aktiviteter som passer for alle, og etterpå har som du skrev Ugla - grilling og premieuteling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå