Gå til innhold

Kjære voffsen min!

Lillah

Anbefalte innlegg

Nå forstår jeg for vanskelig du har hatt det Lillah. Skal til dyrlegen å legge vår hund for de evige jaktmarkeder i morgen.. Det er så trisst at, hjelp....

Føler virkelig med deg! Men det er flott at dere tenker på det som helt sikkert er det beste for hunden deres, siden den nå er gammel og syk. :hjerte:

Men samme hvor gamle de er, så er det fryktelig trist uansett!

Jeg må ærlig innrømme at det å avlive hunden min er det værste jeg har vært med på.. Jeg gråt hele tiden, og trodde aldri at livet mitt skulle bli det samme igjen. - Jeg har nå kommet over den værste sorgen (mye pga. jeg var høygravid når vi måtte avlive han, og fikk en sønn 1 mnd senere som opptar hele dagen min:) ), men jeg tenker allikevel mye på han, og han vil alltid være i hjertet mitt :) På en kommode har jeg ei krukke med asken hans, et skrin med en liten "pelsdusk" og et bilde ved siden av :) På den måten føler jeg at jeg fortsatt "har" han, selv om jeg dessverre aldri mer får møte den lille, søte hårdotten min!

Hvis du trenger noen å snakke med, så er det bare til å sende meg en pm, for jeg vet hva du går gjennom i disse dager! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Klem :klemmer:

Endret av Lillah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Jeg ligger med hunden ved siden av meg nå. Hun sover og tårene min pipler unkontrollert ned i dyna.

Hunden min var alltid der, alltid glad for å se meg, alltid glad for å få mat. Ubegrenset kjærlighet uansett.

Alltid der når man hadde det litt vanskelig. Nå er det siste dagen med henne.

Hva tenker du er best å gjøre ? Kremere henne å få tilsendt urnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...