Gå til innhold

Den siste PM:en din

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvem sendte den siste PM:en til deg?

aldri mottatt pm ogg er nyfiken på hva folk skriver i private meldinger. snakker dere om vanlig ting, baksnakker dere andre bruker?

Anonym poster: 126edc105de4a2350e81b531842fbaa7

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Min siste var fra Barack Obama, han lurer på om jeg er villig til å ta jobben som utenriksminister.

Skrevet

Den siste fikk jeg fra MarilynM. Vi avklarte noe kosthold-greier bare.

Skrevet

Sist PM var fra en bruker som lurte på noe ang akvarium og fisk.

Skrevet (endret)

Min siste PM var en som sa fra at han er her for meg om jeg trenger å snakke om noe jeg luftet i en tråd. :klem:

Endret av Mynona
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hvem sendte den siste PM:en til deg?

aldri mottatt pm ogg er nyfiken på hva folk skriver i private meldinger. snakker dere om vanlig ting, baksnakker dere andre bruker?

Anonym poster: 126edc105de4a2350e81b531842fbaa7

PM er forkortelse for privat melding, så det vil si at man gjerne ikke poster her hva det står i dem.

Om en bruker her poster en melding som jeg har skrevet så blir jeg nokså furt ettersom de aller fleste er private.

Hva man snakker om på PM er jo det meste mellom himmel og jord.. alt fra raske beskjeder, kanskje man veksler privat informasjon siden man kanskje tror man kjenner hverandre irl, osv...

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Skrevet

Min siste var fra Barack Obama, han lurer på om jeg er villig til å ta jobben som utenriksminister.

Håper du sa nei?

Frekk er han!

• Liker 2
Skrevet

Den siste meldingen fikk jeg fra Adegami. Søt jente :-)

Skrevet

En diskusjon om favorittkarakterer i Breaking Bad. :ler2:

Skrevet

Man bør IKKE snakke om hvilken bruker det er.

Det er en ting å forklare kort hva det gikk ut på om det ikke avslører noe som helst, da heller ikke av andre som kjenner til brukeren godt - men navn?

Det ville ikke jeg personlig likt i det hele tatt.

Anonym poster: 191cc3cdd155747b5032e811ba23bf29

• Liker 1
Skrevet

Man bør IKKE snakke om hvilken bruker det er.

Det er en ting å forklare kort hva det gikk ut på om det ikke avslører noe som helst, da heller ikke av andre som kjenner til brukeren godt - men navn?

Det ville ikke jeg personlig likt i det hele tatt.

Overeksponerte jeg?

Skrevet

Overeksponerte jeg?

Tenkte ikke på noen konkrete eller på det i denne tråden, men bare at jeg personlig hadde likt veldig dårlig om noen fortalte at jeg har sendt dem PM.

Det er jo en privat melding, og selv om vi bare diskuterte strikkeoppskrifter/husdyr/å treffes privat som venner vil jeg ikke det skal oppgis offentlig.

Da hadde jeg jo tatt det i en åpen tråd :)

Skrevet

Edit litt; MEN om jeg som sender vil oppgi at "ja det var meg som sendte til XX om bolleoppskrift" så er det jo helt greit, sålenge det ikke er veldig private anliggender :)

Skrevet

Det vilde ikke falde meg ind å fortelle andre hvem som sender meg pm - eller røbe indholdet i disse.

Det er privat.

Skrevet (endret)

Siste pm var om hvordan det går med meg :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Den falske..... Den jobben skulle jo JEG få!!

Skrevet

Jeg fikk takk for en link jeg sendte :)

Skrevet

Den siste var fra HunterLady. Vi diskuterte løst og fast, løste verdensproblemer og kreftgåten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...