AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7N5OhNplEd4 Anonym poster: 2627ad05474b13aeee475b889a33656a
Gjest Surrehodet Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Ondskapsfullt tenker jeg. Har ofte sett slike pranks og lurt på hva de gjør den dagen noen dør av skrekk. 3
challenger Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Huff, synes så synd på han gamle mannen:( Så ut som om han ble skikkelig redd.. Med sånne skremmespøker synes jeg de skal se an folket de skremmer. Får helt vondt inni meg når eldre blir skremt jeg. Med "vanlige" folk er det bare å kjøre på, for det er jo fantastisk morsomt å se på! 1
Sofie_22 Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Jeg hadde blitt sur hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg. Jeg hadde sikkert blitt livredd! Når man spøker med noen bør det være noe vedkommende som blir lurt kan le av etterpå, det hadde jeg definitivt ikke gjort i dette tilfellet. Uansett burde man se an personen først
Gjest Sakone Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Det er morsomt å se på. Men det er egentlig å gå for langt hvis dette er folk som ikke har fått noe informasjon på forhånd. Det er helt umulig å vite om disse vil kunne ende opp med angst eller andre uforutsette komplikasjoner. 2
Gjest Fluttershy Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Jeg hadde blitt skikkelig skadet(psykisk) etter en slik spøk, så jeg syns med andre ord at det er kjempe slemt. 2
Rubies_ Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Det er helt grusomt å si, men jeg syns det er hysterisk morsomt. 1
Gjest Blue Jeans Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Morsomt! Haha. Elsker sånn humor! MEN, selv hadde jeg dødd av skrekk. 1 - Jeg liker ikke heis. Hadde fått panikk når lyset hadde gått 2 - Jeg er enda mer redd spøkelser. Hadde slått hodet i veggen tror jeg og håpet på at det skulle tatt slutt snart....Uff...
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Med tanke på at man ikke kan se på en person om den personen sliter med noe psykisk, så synes jeg at denne spøken er altfor stygg. Tenk om det en av disse personene som blir skremt faktisk sliter med små rom, eller faktisk har heisskrekk som de prøver å bli kvitt. 2
Gjest Sága Grotesque Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Både slemt og morsomt, spør du meg. Selvsagt burde man vite litt om personene på forhånd, hvordan de er og lignende, ikke bare for deres egen skyld, men også for jentas. Jeg slår løs på folk om de skulle skremme meg i et svakt øyeblikk, jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå