cecilie85 Skrevet 10. juli 2013 #2181 Skrevet 10. juli 2013 Haha! +1, som i følge med en annen mannlig gjest? Litt drama hører vel med.. I det siste bryllupet jeg var i endte brudgommens forlover opp med å stikke av sammen med brudgommens kusine på 19. Høres jo ut som en klisje, men det er faktisk sant!
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2182 Skrevet 10. juli 2013 +1 som i kvinnelig gjest. puh! Jeg fikk en dårlig følelse av en venninne som akkurat hadde fått seg kjæreste, den stemte så hun som var invitert "sammen" med henne tok med seg for meg en ukjent venninne av seg. Veldig hyggelig, brudepiken gjorde det samme. Så det ble litt sånn hos oss at det var mange ukjente for begge oss som giftet oss uten at de gjorde noe. Broren min er jo mildt beskrevet en player, så vi får se hvor lenge moroa varer, men at noen skulle finne hverandre hos oss hadde jeg aldri trodd.
Mulancholy Skrevet 10. juli 2013 #2183 Skrevet 10. juli 2013 Haha! +1, som i følge med en annen mannlig gjest? Litt drama hører vel med.. I det siste bryllupet jeg var i endte brudgommens forlover opp med å stikke av sammen med brudgommens kusine på 19. Høres jo ut som en klisje, men det er faktisk sant! Ene av mannen min sine forlovere kan være litt av en player, hadde han ikkje hatt kjæreste igjen heime hadde han nok fått streng beskjed om å holde seg unna både søstera mi og søskenbarnet mitt.
cecilie85 Skrevet 10. juli 2013 #2184 Skrevet 10. juli 2013 Ene av mannen min sine forlovere kan være litt av en player, hadde han ikkje hatt kjæreste igjen heime hadde han nok fått streng beskjed om å holde seg unna både søstera mi og søskenbarnet mitt. Haha! Aktuell forlover i dette bryllupet skal også i vårt bryllup. Han har allerede fått beskjed om at det er hyggelig om han finner seg noen blandt mine single venninner, men min lillesøster kan han holde seg unna!
Moderfavn Skrevet 11. juli 2013 #2185 Skrevet 11. juli 2013 Jeg blir litt etterpå-bridezilla snart. Jeg vil så gjerne ha fatt i bryllupsvideoen vår. Min onkel filmet sermonien. Han valgte å sende det på minnepenn til foreldrene mine, siden han hadde den adressen i hodet. I stedet for å gi oss filmen på minnepenn, tenkte de at det var en god ide å brenne den ut på dvd til oss og til svigerforeldrene mine. Hyggelig nok, hadde det ikke vært for at dette ble vel avansert for dem og at de har dratt på ferie i mellomtiden. Svigers sitter i utlandet, og var altså ikke i bryllupet. De maser på oss for å få filmen, og vi kan ikke gjøre annet enn å vente på at ferien skal ende så vi kan få fatt i den selv. Sukk...
pusla Skrevet 11. juli 2013 #2186 Skrevet 11. juli 2013 Sånn venting er kjedelig, moderfavn. Litt av det samme her. Kusina til mannen tok de fleste bildene på festen og er av det litt trege slaget. Hun skulle sende oss en minnepenn men ikke fått den etter snart tre uker. Synes ikke jeg kan purre mer heller. Venter også på fotografbildene men det vet vi tar tid da. 1
CathFoto Skrevet 11. juli 2013 #2187 Skrevet 11. juli 2013 Vi har begynt å få svar på invitasjonene vi sendte ut i forrige uke, det er gøy. Jeg grubler på slør, og innser at jeg snart må prøve kjolen igjen. 2
Gjest Daenerys Skrevet 11. juli 2013 #2190 Skrevet 11. juli 2013 Bilde? Jeg er redd forloveden kan snoke, men skal legge ut midlertidig bilde etterhvert sannsynligvis over helga, er på ferie
Gjest iGirl Skrevet 11. juli 2013 #2191 Skrevet 11. juli 2013 Vi har begynt å få svar på invitasjonene vi sendte ut i forrige uke, det er gøy. Jeg grubler på slør, og innser at jeg snart må prøve kjolen igjen. hvor lenge før selve dagen sendte dere ut invitasjonene ?
Gjest iGirl Skrevet 11. juli 2013 #2192 Skrevet 11. juli 2013 til alle : Hva tror dere er "vanlig" pengegave fra foreldre i disse dager ? Har en diskusjon gående med sambo på dette, og er spent på hva dere tenker om saken. (snakker her om å få penger i bryllupsgave av foreldre)
CathFoto Skrevet 11. juli 2013 #2193 Skrevet 11. juli 2013 hvor lenge før selve dagen sendte dere ut invitasjonene ? 2,5 mnd, 2 uker forsinket etter planen.
CathFoto Skrevet 11. juli 2013 #2194 Skrevet 11. juli 2013 til alle : Hva tror dere er "vanlig" pengegave fra foreldre i disse dager ? Har en diskusjon gående med sambo på dette, og er spent på hva dere tenker om saken. (snakker her om å få penger i bryllupsgave av foreldre) Oi, vanskelig. Ingen anelse faktisk.
Gjest iGirl Skrevet 11. juli 2013 #2195 Skrevet 11. juli 2013 2,5 mnd, 2 uker forsinket etter planen. ca det samme som vi planlegger da sender de ut 3 mnd før
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2196 Skrevet 12. juli 2013 til alle : Hva tror dere er "vanlig" pengegave fra foreldre i disse dager ? Har en diskusjon gående med sambo på dette, og er spent på hva dere tenker om saken. (snakker her om å få penger i bryllupsgave av foreldre) Det tror jeg varierer veldig mye - etter økonomi i familien osv. Vi fikk 10.000 av mine foreldre, men i prinsippet fikk vi 20, da de ga oss endel også før selve dagen. Av svigermor fikk vi 50.000, noe vi ble helt sjokkerte over. Men hun hadde nok flere grunner, bl.a. var hun ikke i bryllupet pga sykdom og kjentenok veldig på det. Anonymous poster hash: 586c6...3ca
Arkivskap Skrevet 12. juli 2013 #2197 Skrevet 12. juli 2013 til alle : Hva tror dere er "vanlig" pengegave fra foreldre i disse dager ? Har en diskusjon gående med sambo på dette, og er spent på hva dere tenker om saken. (snakker her om å få penger i bryllupsgave av foreldre) Vi fikk 20 000 av svigers og 5 000 av mine foreldre.
Gjest Mariahamm Skrevet 12. juli 2013 #2198 Skrevet 12. juli 2013 Jeg er så stressa nå... Gifter meg jo imorgen, og nå har jeg fått betennelse i visdomstanna igjen, bare på andre sida! Måtte jo trekke på høyre siden forrige uke, og nå har det kommet på venstre side. Syns det er så trist hvis jeg ikke får spist ordentlig imorgen, vil jo gjerne nyte maten :/
Suzi Skrevet 12. juli 2013 #2199 Skrevet 12. juli 2013 Uffda Mariahamm, jeg føler med deg. Hvordan gikk det sist, ble det bra fort? Jeg ville fått krisetime med en gang hos samme tannlegen jeg, og fått den trukket med en gang hvis den forrige var bra. Må jo være fælt å ha en betennelse som gjør vondt på selve dagen. :-/ Lykke til! Wow, så mye dere får da! Og så bra for dere. :-) Jeg forventer egentlig ikke mye jeg. Vi er voksne, har bodd sammen i mange år og har det meste. Så jeg tenker at da får vi kanskje ikke noen store gaver.
Gjest Kiara! Skrevet 12. juli 2013 #2200 Skrevet 12. juli 2013 Det vet man som regel ikke før de sier det selv, det varierer veeeeeeeeeeeeeldig. Veldig "farlig" ting å begynne å spekulere i egentlig også. Mine foreldre sa tidlig at de ville gi en sum som enten var sponsing til bryllupsfesten eller gave, av sviger hørte vi ingenting om noe slikt. Og jeg har heller aldri spurt om noe som helst penger til bryllupet heller tvert imot har vi vært ganske klare på at dette betaler vi. Vi fikk 30 000,- av mine foreldre som alle ble brukt til ting fra dem og musikken i bryllupet, i tillegg fikk jeg halvparten av blomstene til bryllupet av pappa. Av min mann sine foreldre fikk vi 15 000,- inn på konto.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå