CathFoto Skrevet 9. juli 2013 #2161 Skrevet 9. juli 2013 Kiara, jeg kommer ikke inn. Hjeeeelp. Disse bildene har jeg gledet meg til i tusen år. Kan du sende meg en pm?
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #2162 Skrevet 9. juli 2013 Da har eeeeeeeeeeeendelig jeg fått sammen en hel haug med bilder som jeg har så hinsides lyst til å vise dere bruder! Jeg ser ut som en isbjørn, er ikke enn spesiel prinsesse brud som sitter på utstilling noe bildene bærer preg av, men de gir hvertfall en sniktitt på bryllupet vårt. Velkommen til Oss! Sikkert lurt å starte nederst. http://flickr.com/gp/98493032@N05/9iCB2X/ går ikke ann får gjester å se bildene
Mulancholy Skrevet 9. juli 2013 #2163 Skrevet 9. juli 2013 Eg fekk sett bildene! Det såg virkelig kjekt og koselig ut:)
CathFoto Skrevet 9. juli 2013 #2164 Skrevet 9. juli 2013 Kom inn likevel, på den linken på forrige side. Så til bildene. Herregud, så flott du var, Kiara. Og mannen din også. Synes kjolen din var mye flottere i "virkeligheten" enn på modellbilder, og stroppene var geniale. Mtp uttrykkene til gjestene så tror jeg at dere hadde et fantastisk bryllup, så ut som et bryllup det var gøy å være gjest i. Så glad for at jeg fikk se bildene. Veldig imponert over alle de veldig fine detaljene.
Gjest Kiara! Skrevet 9. juli 2013 #2165 Skrevet 9. juli 2013 går ikke ann får gjester å se bildene Jeg får egentlig ikke "lov" å dele bryllupet noe særlig (it-mann), men det blåser jeg i så her er det en link som fungerer. http://flickr.com/gp/98493032@N05/f2o482/ Tuuuuuuuuuusen takk Cath! Gud jeg blir glad for slike kommentarer som deres! Jeg blir rett og slett veldig innbilsk og glad. : ler: <3 3
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #2166 Skrevet 9. juli 2013 Jeg får egentlig ikke "lov" å dele bryllupet noe særlig (it-mann), men det blåser jeg i så her er det en link som fungerer. http://flickr.com/gp/98493032@N05/f2o482/ Tuuuuuuuuuusen takk Cath! Gud jeg blir glad for slike kommentarer som deres! Jeg blir rett og slett veldig innbilsk og glad. : ler: <3 Du var nydelig! herlige bilder!!!
bambis Skrevet 9. juli 2013 #2167 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Kiara, så nydelig det var med krystallene du hadde hengt opp i trærne! Og veldig fint pyntet med blomster og lys! Så stilig med iskrembar, og ikke minst makronstativet! Og så utrolig fine bilder Mye gikk sikkert galt, men det ser man ikke på bildene! Nå fikk jeg lyst til å gifte meg med en gang Endret 9. juli 2013 av bambis
Gjest Kiara! Skrevet 9. juli 2013 #2168 Skrevet 9. juli 2013 Ikke sant! Var da som bare at de ikke kom til sin rett. Vi skulle jo ha vielsen der borte under paviljongen. Men det ble som det ble, var hyggelig inne i teltet også.
plix Skrevet 9. juli 2013 #2169 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ikke sant! Var da som bare at de ikke kom til sin rett. Vi skulle jo ha vielsen der borte under paviljongen. Men det ble som det ble, var hyggelig inne i teltet også. Tusen takk for at du delte, ble litt rørt på vegne av deg! Leit å høre at dagen ikke ble som du trodde- men hey!.. ingen kan skreddersy en dag så grundig på forhånd Ser virkelig ut som en nydelig fest med glade mennesker. Så noe jeg legger merke til. Du nevnte du var veldig ulykkelig over det hele frem til det startet, men skjønner veldig godt hva du mener- så snart brudestasen var på så strålte du virkelig! Jeg elsket kjolen din, så utrolig fin den var på deg Alle gjestene kunne vært sure, og du hadde likevel strålt så mye at de hadde sett blide ut Kanskje klønete skrevet, men... tusen takk for titten! Skulle vi hatt et større bryllup (les: større innsats lagt i detaljer ), så ville jeg virkelig kopiert mye av det du/dere har fått til på rappen NYDELIG, Kiara! Bra jobbet! Mannen din er utrolig heldig, og det vet han nok Endret 9. juli 2013 av minibelle 1
bambis Skrevet 9. juli 2013 #2170 Skrevet 9. juli 2013 Ikke sant! Var da som bare at de ikke kom til sin rett. Vi skulle jo ha vielsen der borte under paviljongen. Men det ble som det ble, var hyggelig inne i teltet også. Jeg tror jeg er forelsket i bryllupet ditt <3 1
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2013 #2171 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tror jeg er forelsket i bryllupet ditt <3 Denne signerer jeg! Det var så vakkert pyntet, det så så vakkert ut - jeg hadde elsket å være gjest i det bryllupet! Jeg satt og så på bildene og tenkte at "så koselig kommer det aldri i livet til å bli hos oss" Men utrolig inspirerende bilder, og du Kiara som ler og smiler på alle bilder - du strålte jo som en sol! 2
pusla Skrevet 10. juli 2013 #2172 Skrevet 10. juli 2013 Denne signerer jeg! Det var så vakkert pyntet, det så så vakkert ut - jeg hadde elsket å være gjest i det bryllupet! Jeg satt og så på bildene og tenkte at "så koselig kommer det aldri i livet til å bli hos oss" Men utrolig inspirerende bilder, og du Kiara som ler og smiler på alle bilder - du strålte jo som en sol! Tror vi er mange som gjerne skulle vært gjest hos kiara ja, jeg hadde iallefall digget det - midt i min gate Adriane: det blir så koselig hos dere også, men spørsmålet er jo om du får dokumentert det så godt. Må si de bildene hos deg, Kiara er et funn. Vi hadde det så gøy på festen vår, men bildene viser det ikke på samme fantastiske måte ( ikke de jeg har enda iallefall).
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2173 Skrevet 10. juli 2013 Dere gjør meg innbilsk dere! Det er enkle ting som gjør at det ser vakkert ut, alt er jo hjemmelaget med hjelp av brudepikene og det vi allerede hadde i leiligheten. Men vi hadde enormt mye blomster og dill å sette rundt. Men det kan jo alle få til i brylluet sitt. Få en til å ta masse bilder som ikke er gjest så er jeg overbevist om at man kan få formidlet den gode stemningen hvor som helst.
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2174 Skrevet 10. juli 2013 Åh du MiniBelle så fint sagt! Jeg tror faktisk at jeg var så på viddene ift normalen tidligere på dagen gjorde sitt til at bryllupsfesten for min del var som en lek å regne! Alle var der og gjorde sine oppgaver, og jeg var hellig overbevist om at ting ikke kunne bli verre. Hadde ting gått etter min plan hadde det blitt et anderledes bryllup med en anderledes brud det er jeg overbevist om. Jeg følte meg ikke på utstilling, jeg fikk styre slik jeg liker underveis, dille og ordne. Jeg har en pappa og bror som følger sin egen klokke og prioritering, men når vi først fikk satt igang gjorde det ikke noe som helst det som skjedde tidligere på dagen. Og søsteren min som jeg ikke hadde noen forventninger til i det hele tatt stilte opp på en måte som jeg aldri kommer til å glemme! ! Til og med bikkja som helt sikkert skulle få seg barnavakt, oppførte seg jo rent eksemplarisk under vielsen!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2175 Skrevet 10. juli 2013 Åh du MiniBelle så fint sagt! Jeg tror faktisk at jeg var så på viddene ift normalen tidligere på dagen gjorde sitt til at bryllupsfesten for min del var som en lek å regne! Alle var der og gjorde sine oppgaver, og jeg var hellig overbevist om at ting ikke kunne bli verre. Hadde ting gått etter min plan hadde det blitt et anderledes bryllup med en anderledes brud det er jeg overbevist om. Jeg følte meg ikke på utstilling, jeg fikk styre slik jeg liker underveis, dille og ordne. Jeg har en pappa og bror som følger sin egen klokke og prioritering, men når vi først fikk satt igang gjorde det ikke noe som helst det som skjedde tidligere på dagen. Og søsteren min som jeg ikke hadde noen forventninger til i det hele tatt stilte opp på en måte som jeg aldri kommer til å glemme! ! Til og med bikkja som helt sikkert skulle få seg barnavakt, oppførte seg jo rent eksemplarisk under vielsen! Høres bra ut Hvordan gikk det med de som tok med seg barn som ikke var bedt? Anonymous poster hash: 7c4a7...c56
plix Skrevet 10. juli 2013 #2176 Skrevet 10. juli 2013 Åh du MiniBelle så fint sagt! Jeg tror faktisk at jeg var så på viddene ift normalen tidligere på dagen gjorde sitt til at bryllupsfesten for min del var som en lek å regne! Alle var der og gjorde sine oppgaver, og jeg var hellig overbevist om at ting ikke kunne bli verre. Hadde ting gått etter min plan hadde det blitt et anderledes bryllup med en anderledes brud det er jeg overbevist om. Jeg følte meg ikke på utstilling, jeg fikk styre slik jeg liker underveis, dille og ordne. Jeg har en pappa og bror som følger sin egen klokke og prioritering, men når vi først fikk satt igang gjorde det ikke noe som helst det som skjedde tidligere på dagen. Og søsteren min som jeg ikke hadde noen forventninger til i det hele tatt stilte opp på en måte som jeg aldri kommer til å glemme! ! Til og med bikkja som helt sikkert skulle få seg barnavakt, oppførte seg jo rent eksemplarisk under vielsen! Hehe så morsomt at hunden var rolig, og ikke minst en lettelse Jeg håper du kjenner deg igjen i utsanget "enden på visa var god", for bildene avslører jo virkelig ikke hvordan kulissene var Regnet var nydelig på bildene også, som om det var meningen Kan tro blomstene foretrakk regn over sol også
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2177 Skrevet 10. juli 2013 Det gikk fint det også til en vis grad. Hun som er gift med forloveren tok med seg de to minste rundt kl.19 tror jeg det var, de fikk jo ikke is engang stakkars. Han andre derimot på 6år skulle være med helt frem til kl.01!!!!!!!!! Kanskje i overkant sent for en 6åring, men det gjorde jo at jentene på 15 ikke kunne sendes hjem til deres store fonøyelse. Det løste seg helt fint, men jeg skulle ønske at de ikke kom selv om det var koselig å se de igjen når de først var der. Skulle jo nesten tro at vi hadde planlagt et bryllup for barn med isbar, danseshow og Wii i loftstuen men det var kun tilfeldig. Viktigste for meg var at vi skulle ha en voksenfest det fikk vi, og ungene som var med hadde det kjekt de også uten at det la noen demper på noe som helst. Høres bra ut Hvordan gikk det med de som tok med seg barn som ikke var bedt? Anonymous poster hash: 7c4a7...c56
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2178 Skrevet 10. juli 2013 Da har jeg sendt min siste hilsen til Pronovias teamet i London. Det har virkelig vært en berg og dalbane av følelser det siste året, men de gjorde virkelig min drøm virkelig! :D 1
Gjest Kiara! Skrevet 10. juli 2013 #2179 Skrevet 10. juli 2013 Er det ikke det ene så er det andre. Broren min som presterte å komme meg blått øye i bryllupet pga en tur på byen samme uke klarte jo det mesterstykket å sjarmere en av de kvinnelige gjestene som kom som +1. Hyggestunden i 2etg hos mormor må tydeligvis ha vært ekstra hyggelig for de har tydeligvis være sammen siden både på Hove og andre steder. Viste jeg skulle kastet den buketten! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå