Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Min kjære bestilte prøvetime for meg i London. Lite viste han hva han faktisk gjorde... eller satte igang av styr. :fnise:

Dessuten trenger du ikke overnatte eller kjøpe de dyreste billettene. Reis fra Rygge t/r samme dag får du London turen til knappe 300,-

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Må jo legge ved link til bilde av kjolen. Kunne reist til andre siden av jordkloden for å få tak i denne :daane:

Oh my god! Reis! Reis! Reis! Ingen overraskelse at jeg elsker figursydde kjoler, men dend er var gorjuss som vi sier på bryllupsforumet. ;)

Skrevet

Min kjære bestilte prøvetime for meg i London. Lite viste han hva han faktisk gjorde... eller satte igang av styr.

Dessuten trenger du ikke overnatte eller kjøpe de dyreste billettene. Reis fra Rygge t/r samme dag får du London turen til knappe 300,-

Oh my god! Reis! Reis! Reis! Ingen overraskelse at jeg elsker figursydde kjoler, men dend er var gorjuss som vi sier på bryllupsforumet.

Jeg er såååå enig! :bolledeig: Men Londontur blir det nok uansett, om det blir med sambo eller med venninner får jeg se etter hvert. Men kjolen, den MÅ være med hjem uansett pokker!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg er såååå enig! :bolledeig: Men Londontur blir det nok uansett, om det blir med sambo eller med venninner får jeg se etter hvert. Men kjolen, den MÅ være med hjem uansett pokker!

Åh så kjekt! Hvilken designer er det? Jeg blir jo entusiastisk på dine vegne her jeg sitter...

Sikkert pga den herlige smileyen! :ler:

Skrevet

Den smileyen er blant de beste! Haha :D Merket er Mikaella, og har så utrolig mye fint.

Skrevet

Må innrømme at jeg syns dere er sprø som lager så mye styr for en kjole.. Jeg har visst en helt annen holdning til bryllupet mitt enn flertallet her inne skjønner jeg. For meg så er det ikke den største dagen i mitt liv. Vi gifter oss i ro og fred hos byfogden, men skal ha stor bryllupsfest dagen etter. Sparer litt hodebry (og penger) med å ikke være så opptatt av kjole, dekorasjoner, blomster osv osv osv. Vi skal ha feiringen på hotell og overalter alt til dem.

Men det er artig å lese her da :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal forresten begynne å skrive på konvolutter i morgen. Har ett søskenbarn som er på og av med kjærester. Er det skikk og bruk å bare skrive til han, eller til feks. Ola m/følge?

Skrevet

Arkivskap: halve meg vil ha det slik som du beskriver, og den andre halvdelen vil ha alt styret med kjole, blomster osv. Så synes igrunn alt dette med bryllupet er litt vanskelig. Men når sambo vil ha litt "styr", så er jeg ikke så vanskelig å overtale :sjenert:

Skrevet

Jeg skal forresten begynne å skrive på konvolutter i morgen. Har ett søskenbarn som er på og av med kjærester. Er det skikk og bruk å bare skrive til han, eller til feks. Ola m/følge?

Jeg ville skrevet kun til søskenbarnet mitt i et sånt tilfelle, og heller vurdert det senere hvis han hadde spurt om å ta med seg noen.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Her har vi plass til både jordnære bruder og bridezillaer uten bakkekontakt som meg selv. Morsomt at vi er forskjellige. :)

Men den kjolen har skapt mer hodebry og nerver enn jeg liker å innrømme siden juni... Hadde dte ikke vært for at jeg skal prøve den om en mnd hadde jeg blitt gal.

Og jeg kunne aldri fratatt meg selv så mye glede ved å sette det hele bort til et hotell personale. Gleder meg jo mer til å dekke bort på fredagen enn å pynte meg på lørdagen. :ler:

Angående de som er litt av og på. Til min egen bror sendte jeg faktisk save the date til henne. Igår var det slutt, idag er de sammen - så jeg kommer til å skrive Ola m.følge. Orker ikke forholde meg til slike forhold. Får håpe de er sammen den lørdagen for hun er en veldig søt jente. :)

Skrevet (endret)

Må jo legge ved link til bilde av kjolen. Kunne reist til andre siden av jordkloden for å få tak i denne :daane:

Den var virkelig nydelig :)

Jeg skulle glatt satt bort alt til andre, men det ble ikke helt vår stil å ha festen på et lokale. Vi ønsker få gjester og en uformell fest, så da blir det hjemme hos oss. Men jeg hadde ikke tenkt på hva det innebærer, før ei venninne sa at hun kunne hjelpe meg på Ebay for å lete etter bordpynt osv. "jeg må kanskje pynte ja :lol:" Er nok ikke av de verste bridezillaene her inne, men koser meg med å lese om andres planer og diller. Herlig at vi er forskjellige :bolledeig:

Endret av pusla
Skrevet

her i huset har vi en groomzilla, og det er igrunn både morsomt og deilig :) morsomt fordi han er så engasjert, deilig fordi jeg slipper å stå med alt alene, han tar tak og får ting gjort, og ikke minst har han masse tanker og ideer og behov som han står på for å få oppfyllt.

jeg har vært bridezilla før en gang, så de behovene er borte for lengst. nå spiller på en måte ting ikke så stor rolle, jeg hadde store føringer på hva jeg skal ha på meg men det meste annet er igrunn mest opptil han - så lenge jeg slipper stor fest etterpå og vi kan stikke avgårde slik vi skal :)

Skrevet

Mannen min brydde seg egentlig ikke om noe særlig mer enn menyen og baren. Det viktigste for han var at alle gjestene hadde rikelig med mat og drikke. Jeg ordna alt det andre.

Følte av og til at jeg sto litt alene, men jeg fant mye støtte her inne^_^

Skrevet

99% av gjestene husker ikke om 5 år at dere hadde temafarge eller at bordpynten sto i stil brudebukketen. De husker ikke hva slags mat de spiste heller. Det som sitter igjen er om de hadde det gøy!

• Liker 2
Skrevet

99% av gjestene husker ikke om 5 år at dere hadde temafarge eller at bordpynten sto i stil brudebukketen. De husker ikke hva slags mat de spiste heller. Det som sitter igjen er om de hadde det gøy!

Hehe, det er nok helt sant. Jeg husker kun maten om den var spesielt bra eller spesielt dårlig. Om det var midt på treet og jeg ble mett så husker jeg ikke hva som kom på tallerken.

Vi ville ha ett bryllup der folk fikk prate og kose seg. Og drikke seg småbrisne og drite seg litt ut på dansegulvet;)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

:ler: ja, jeg tror fortsatt at jeg hadde blitt galen hvis vi skulle ha en temafarge rundt hele, det holder veldig lenge med en stil på alt av papirer etc.

Og det er asbolutt ikke for gjestene sin del at jeg utnytter denne glimrende anledningen til å slå meg løs med borddekkingen eller blomsteroppsatsene, det er kun og utelukkende for min egen del. Jeg vet at noen kommer til å legge merke til det, men det er på langt nær mange.

Så utad er jeg kanskje en av de verste, og så blir jeg mindre og mindre brideilla etterhvert som opplegget tar form. Mne det har også mye med at jeg føler jeg ikke kan plage alleog enhver med mine kjolefølelser eller bekymring om bordkortene skal festes på glasset eller legges på tallerknen. :)

Alt er dessuten lagt opp til at gjestene skal ha det gøy og uformelt på selve dagen, mette skal de bli og tørste er det nok ingen som blir, så om denne bruden kan ha det litt gøy på forhånd er deti ngen selvmotsigelse. :ler:

Skrevet

vi skal ha rosa som temafarge, og med det mener jeg at vi har rosa invitasjoner, jeg (antar at jeg) skal ha rosa bukett (-ish) - vi skal ha rosa lys og rosa servietter. men noe særlig mer enn det skal vi ikke gjøre ut av det. Vi kjøper enkle store rosa servietter på Ikea, og rosafargede kronelys og små sånne duft-telys, blir så fint atte :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Høres fint ut synes jeg P. :)

Synes fortsatt "synd" på de som bestemmer seg for gammel rosa eller noe slikt, da må man jo nesten til spesial butikker. Alt man får tak i på Ikea er gull!

Skrevet

jeg tenker at vi ikke har èn bestemt rosafarge, men kjører et litt sånn rosasymfonigreier ... blir så bra atte - det er veldig lite viktig for meg :)

Skrevet

I går sendte vi ivei invitasjonene. Jeg er litt spent på reaksjonene, da vi ikke har fortalt at vi skal gifte oss! (Men det kommer ikke som noe sjokk på folk, er godt voksen og i et stabilt forhold som har vart i mange år. Barn har vi også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...