Navnemjau Skrevet 30. november 2012 #21 Skrevet 30. november 2012 Det er en god ide så lenge du kjenner de godt nok til å vite at de har et okei forhold til alkohol 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2012 #22 Skrevet 30. november 2012 Hadde jeg fått en rieslingvin så må jeg innrømme at jeg hadde blitt litt skuffet, men så har jeg også proklamert klart å tydelig at jeg ikke er veldig glad i rieslingviner også. Vin er en fin gave, men det kan være lurt å fiske litt etter hva slags viner folk liker. Tørr/fruktig/søt er ting man kan prøve å finne ut av, så kan man ev. spørre etter nettopp det de liker på polet. Jeg har i alle fall fått god hjelp der til å kjøpe gode gaveviner. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2012 #23 Skrevet 30. november 2012 Vin er en super gave, jeg blir alltid glad for det. Og det trenger ikke være dyr vin, men om jeg hadde fått en flaske Black Tower eller Liebfraumilch, ville jeg blitt skuffet, det må jeg innrømme. Hvitvin er godt, det, men jeg foretrekker det på sommeren. Resten av året drikker jeg mest rødvin, og en flaske rødvin til 100-150 kr er helt ok. Jeg er veldig glad i Marques de Cazeres, Doppio Passo, Amore Passo, il Canto, Faustino V, Lindemans, Jacobs Creek, Yellow Label. Bare for å komme med noen tips. 1
Havbris Skrevet 30. november 2012 #24 Skrevet 30. november 2012 Det er nok viktig å fiske etter vinsmak ja! Jeg hadde blitt glad for en god, tørr riesling - eller en spätlese for den saks skyld, men jeg har feriert så mye i Tyskland og har smakt utrolig mye god vin (og noen dårlige).
Akuline Skrevet 30. november 2012 #25 Skrevet 30. november 2012 Om vin er en god gave eller ikke kommer an på om de drikker vin. Jeg drikker ikke vin, eller alkohol i det hele tatt, og hater derfor når jeg får vin. Da må jeg ens ærend på polet for å prøve å bytte inn, og det er stress. Ettersom ingen av folkene på gavelisten min heller drikker vin kan jeg ikke gi den videre heller, og ikke har jeg venner som er vindrikkere så jeg kan ta med om jeg blir invitert på besøk. Men OM de drikker vin, er det jo en fin gave. 1
Namine Skrevet 30. november 2012 Forfatter #26 Skrevet 30. november 2012 Det er en god ide så lenge du kjenner de godt nok til å vite at de har et okei forhold til alkohol Ja, absolutt, det er snakk om mennesker med helt normalt forhold til alkohol. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå