Miss moneypenny Skrevet 8. desember 2012 #81 Del Skrevet 8. desember 2012 Ler så jeg griner av denne tråden! Jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2012 #82 Del Skrevet 8. desember 2012 dette krever litt fortelling. jeg hadde nettopp fått meg en hyggelig leilighet på Krohnstad rett utenfor Bergen sentrum, min daværende kjæreste hadde fått nøkkel hos meg og kom og gikk som hun ville. En dag jeg er på jobb-runde og gjør masse ærender før helgens strabaser for jobben så sitter jeg og min kjære og sender ganske dirty meldinger til hverandre. Hun selv er på andre ærender i byen, og når MMS-bilder av pupp og andre godsaker begynner tikke inn på min stakkars mobil så blir det kort vei til å avtale å møtes i leiligheten min "for å lette på trykket". Sjeldent har en Audi kjørt så fort gjennom trafikken i Bergen, og noe sier meg at hennes Liana også ble pisket siden hun var hjemme hos meg i god tid før meg. Klær av, soveromsdøren åpnet og kjønnsdeler i fri utfoldelse. Dere kjenner sikkert følelsen av lettelse og nytelse. Mens jeg holder på så reagerer jeg på at dette var da svært så velsmurt. "Du var jaggu meg kåt, du", sier jeg til henne. Hun ser litt spørrende på meg og prøver forstå hva jeg mener. "jo, altså. Du er jo søkkvåt." Hun må medgi at det var litt mer sørpeføre enn normalt, men bedyrer at det ikke var SÅ voldsomt. Det lå heller ikke til hennes natur. "Du har vel ikke allerede kommet?", spør hun meg. Dette avkrefter jeg, og henviser dessuten til at hun vet godt jeg ikke er noe talentfull når det kommer til å være stillferdig. "Ja, du har vel ikke mensen..?" Dette avkrefter hun. Jeg visste jo godt at det var forrige uke, selv. Samtidig som jeg slår den tanken fra meg, så må jeg medgi at det faktisk luktet litt blod. Litt småredd trekker jeg meg ut og konstaterer at joda - her er det blod. Hun renner. Jeg renner. Og jeg kjenner at det gjør smått vondt fra mamma/pappa-knappen. Sånn under hodet på jævelskapet. Og det blør, og det blør. Hun selv ser sjokket ned på massakeren jeg har etterlatt meg i hennes area mens hun forsøker holde tilbake latteren. Selv tasser jeg bemerkelsesverdig rolig inn på badet mens jeg hele tiden ser ned på katastrofen og grubler på, "hva gjør jeg nå?" Mens jeg står der og funderer på om dette fikser seg selv - såret ved strengen er jo ikke SÅ svært - eller om det er på tide å komme seg på legevakten. Så ringer telefonen. Sjefen. "Hei, Jack - du, kan jeg be deg om å stikke nedom [en eller annen forhandler] og få tak i [et eller annet produkt], jeg rekker ikke selv pga møte" "Ææææææh, det kan bli et problem. Jeg har et teknisk problem." "Javel? Hva da?" "Et lite medisinsk et. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare.." "Jaha? Er det noe jeg kan hjelpe med?" "Nei, [sjefens navn], dette er ikke så mye du kan hjelpe med." "Javel, men du klarer deg?" "Jeg klarer meg. Men jeg må fikse dette." *klikk* Jeg turte knapt tenke på pulings på et par måneder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #83 Del Skrevet 8. desember 2012 Skade og skade. Gikk ganske heftig for seg med den første kjæresten min, og hadde stadig vekk blåmerker på armene. (heheh...) En morgen ble jeg hentet med ambulanse pg.a uutholdelige smerter i mage/underliv, lå dopet på morfin på sykehuset, og sykepleiere/leger spurte meg ut om mulighet for graviditet osv. Hadde også tydeligvis fått et ferskt enormt blåmerke som dekket HELE skulderen og overarmen (fra sengehyggen kvelden før), og det ble sett ganske skrått på stakkars gutten resten av de tre dagene jeg var innlagt. Fikk private samtaler med sykepleiere som prøvde å få meg til å tilstå mishandling og hele pakken, og at smertene kunne ha med det å gjøre Var bare cyste som hadde sprukket, men vi begge tok det litt roligere i sengen etter den gangen. Cysta sprakk som følge av for dyp penetrering, og ja.. Anonym poster: df58e83454df19a99c3dad4c20debcc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 9. desember 2012 #84 Del Skrevet 9. desember 2012 Vondt i toern.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #85 Del Skrevet 6. juni 2015 Anonymous poster hash: b82af...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #86 Del Skrevet 6. juni 2015 uff, jeg leste "mistet stemmen i 2'ern" Klarte ikke å skjønne den.Anonym poster: adcf47b6dfb3136c6003d583bf16ef6c Godt du leste det opp igjen da...så du forstod. Anonymous poster hash: e0355...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #87 Del Skrevet 6. juni 2015 brakk ei tå, som etter mange forsøk på å rette den opp måtte amputeres..... velta ut av senga, min daværende samboer velta over meg og dro med seg panelovnen som brakk tåa..... Hvordan gikk det med ovnen? Fikk dere sendt den til reparatør? Stakkars... Anonymous poster hash: e0355...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #88 Del Skrevet 6. juni 2015 Slo armen i veggen.. ble litt akrobatisk i sengen. Og alkohol var til stedet også Klarte ikke å røre fingrene mine i flere dager etterpå. Og armen var blå, gul, lilla og svart Den så seriøst ikke ut i måneskinn. Noen uker senere dro jeg til lege pga smertene, og fikk vite at den var brukket, men bruddet var ganske "rent" og allerede begynt å gro. Så fikk en støttebandasje. Verste var kanskje en flause. Jeg hylte så høyt at foreldrene mine kom løpende inn på rommet. Dette var en ONS og jeg var vell 17 eller nesten 18. Vi lå der naken, med han inni meg.. og mamma sto å så på armen min, for å sjekke om den var brukket. Jeg ba hun om å gå ut da hun var ferdig, slik at vi kunne fortsatte akten, og spurte om hun kunne hente vodka flasken som sto på stua. Da smilte hun bare og sa "husk kondom, jeg er for ung til å bli bestemor". Herregud, glad jeg sluttet å drikke noen år senere Jeg eier ikke filter i fylla. Verste er vell... neste gang jeg drakk, kanskje 3-4 måneder senere, så klarte jeg å slå foten i klesskapet under akten. Klesskapet var rett ved sengen. Foten hovnet opp og fikk mange fine farger. Og så klart, igjen så kom mamma løpende inn, dette var da en fyr jeg holdt på med og var sammen med i noen år før det ble slutt. At jeg ikke lærer. Anonymous poster hash: 6d6c7...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #89 Del Skrevet 6. juni 2015 - overivrig sex som førte til en muskelskade i skulderen, og som gjorde at jeg ikke kunne løfte armen på 3 uker. - feil hull... - blått øye etter klumsete sex i mørket i skogen - "strengen" til kjæresten røyk. Var veldig mye blod...Anonymous poster hash: c1252...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #90 Del Skrevet 7. juni 2015 Var i et forhold, og vi hadde fått med et kvinnfolk hjem som ville være med på trekant. Han kjente henne litt fra før, mens jeg kun hadde snakket med henne på internettet. Vel, tok henne med hjem, ble noen drinker og prat før vi endte i sengen. Viste seg hun likte å bruke tenner, og bet meg i brystvortene så jeg skrek i smerte. Men bedugget som jeg var glemte jeg smerten fort og vi fortsatte å kose oss alle sammen. Endte med at jeg hadde vondt i brystvortene i nærmest to uker og de væsket og var røde og blå. Det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å ha noe borti brystvortene. Så jeg måtte bli oppfinnsom og tapet to små plastskåler over brystvortene slik at de lå i "friluft" inni skålene. Etter hvert ble det tape med bomullsdotter over brystvortene. Det kom jo noe godt ut av det. Før hadde jeg minimalt med følelse i brystvortene, mens nå er de ganske følsomme. Anonymous poster hash: 831da...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 7. juni 2015 #91 Del Skrevet 7. juni 2015 Det var på en fest for mange år siden. Jeg stod bøyd over et gjerde samtidig som jeg ble tatt bakfra. Jeg vet ikke hva han tenkte på, men plutselig skulle han løfte opp beina mine, sikkert for å komme bedre til, men jeg mistet balansen og falt over gjerdet. Det hadde akkurat gått for han som tok meg, så der lå jeg i buskene med brukket arm og full av sæd. Sikkert et flott syn for det som kom løpende til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #92 Del Skrevet 10. august 2015 - overivrig sex som førte til en muskelskade i skulderen, og som gjorde at jeg ikke kunne løfte armen på 3 uker. - feil hull... - blått øye etter klumsete sex i mørket i skogen - "strengen" til kjæresten røyk. Var veldig mye blod...Anonymous poster hash: c1252...168 AiaiaiAnonymous poster hash: b82af...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå