Gå til innhold

Din værste sex-skade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk slike ting er veldig gøy. Sånn seriøst. :)

Skulle gitt mye for å være så tøff.

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske simpel forklaring egentlig. Vi hadde ganske så intens og kraftig form for deepthroating, og jeg var full mens vi holdt på. Med andre ord så tålte jeg veldig mye smerter pga alkoholen og synes det hele var tipp topp. Dagen etter hadde jeg så vondt i halsen at jeg var på tur til å ringe legevakta. Er faktisk noe av det vondeste jeg har opplevd, sånn utenom fødsel og slikt.

Haha, du er virkelig wild :D

For min del ble vi nesten tatt på fersken en gang. Endte med at dama skulle sparke meg vekk (ELLER NOE, jeg vet fortsatt ikke helt hva som foregikk der) og traff meg midt i trynet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Ganske simpel forklaring egentlig. Vi hadde ganske så intens og kraftig form for deepthroating, og jeg var full mens vi holdt på. Med andre ord så tålte jeg veldig mye smerter pga alkoholen og synes det hele var tipp topp. Dagen etter hadde jeg så vondt i halsen at jeg var på tur til å ringe legevakta. Er faktisk noe av det vondeste jeg har opplevd, sånn utenom fødsel og slikt.

Jeg har bare et ord å si: AU!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er virkelig wild :D

For min del ble vi nesten tatt på fersken en gang. Endte med at dama skulle sparke meg vekk (ELLER NOE, jeg vet fortsatt ikke helt hva som foregikk der) og traff meg midt i trynet...

Haha, morsomt å se for seg det lille kaos-øyeblikket der ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte på en eller annen måte å få et bittelite gnagsår oppå foten under akten. Det var nesten ikke synlig engang. To uker senere ble jeg innlagt på sjukehus med blodforgiftning på grunn av såret.

Det var jævlig.

Anonym poster: d31b856e72a818b3c37c89fbd9b2cd3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte på en eller annen måte å få et bittelite gnagsår oppå foten under akten. Det var nesten ikke synlig engang. To uker senere ble jeg innlagt på sjukehus med blodforgiftning på grunn av såret.

Det var jævlig.

Anonym poster: d31b856e72a818b3c37c89fbd9b2cd3b

Visste ikke at det går an :overrasket:

Anonym poster: 41f4400f316c6f6be12751b974004c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det går an :overrasket:

Anonym poster: 41f4400f316c6f6be12751b974004c95

Nei ikke jeg heller. Foten ble skrapt mot et gulv under akten. Iløpet av en uke virka det som om såret grodde, det var virkelig kjempelite. Men så begynte det å verke og ble hovent rundt. Men siden såret var så lite og halvveis grodd, så var det vanskelig å rense. Legen sa jeg skulle ta fotbad osv og smøre på en salve. Jeg gjorde dette, men det funka tydeligvis ikke.

En morra våkna jeg av at jeg svetta og hadde feber og følte meg generelt ræva. Og hele beinet var sykt vondt. Klarte ikke å ha det rett ned, så måtte liksom holde det opp når jeg jeg gikk/hinka. Kjentes ut som om noen banka foten med hammer når jeg sto på den.

Iløpet av dagen begynte det å dukke opp rare blå merker og streker på beinet og det ble hovent og rødt til over kneet. Det så merkelig ut fordi det så ut som om noen hadde tegna en strekk rundt låret over kneet og fargelagt rødt fra streken og ned.

Jeg ringte legevakta og fikk beskjed om å komme med en gang.

Men tror dette hører til de sjeldne ulykkene :P haha

Anonym poster: d31b856e72a818b3c37c89fbd9b2cd3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske simpel forklaring egentlig. Vi hadde ganske så intens og kraftig form for deepthroating, og jeg var full mens vi holdt på. Med andre ord så tålte jeg veldig mye smerter pga alkoholen og synes det hele var tipp topp. Dagen etter hadde jeg så vondt i halsen at jeg var på tur til å ringe legevakta. Er faktisk noe av det vondeste jeg har opplevd, sånn utenom fødsel og slikt.

Noe av det verste jeg vet er halssmerter, selv om jeg har opplevd mye verre og mer smertefulle greier.

Fikk en gang en halsbetennelse som satt som satan selv, mista stemmen og halsen hovna opp, og det gjorde så vondt at jeg ikke fikk sove, og slik stod det på i 2 UKER. Vet likevel ikke hva som er verst, den halsbetennelse, eller den opplevelsen din. Auuu.. :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Anonym poster: fc30ecc0d44b90533283bc9c066d23a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kjæresten greide å klore opp hele innsiden av den ene kjønnsleppa mi en gang. Etter det har det blitt påbudt å klippe neglene før han får komme i nærheten.

En eks av meg bestemte seg for å "ta" meg opp etter en vegg. Heldigvis var han for full til å tenke på å ta av meg buksa først, ellers hadde jeg endt opp med mer enn bare en kul i bakhodet er jeg redd.

Og så har vi klassikeren "feil hull".

Anonym poster: 81d0918d14f33dfea0dba469c2c01094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt her!

Dama sugde meg en dag. Ganske intenst, og dette resulterte i at den strengen på pikkhode røyk. Blodet spruta mens jeg hylte av smerte!

Synes også det var smertefullt og komme inni dama da det var vakum inni der, slik at det følte ut som kukken sprengte. Men det som sprengte var urinåpningen, slik at jeg fikk et kutt. Det var smertefult, men det grodde heldigvis kjapt :)

Hva er din værste sex-skade

Anonym poster: aaf0abe6e70ab95e4f01dba0d6e822b0

Herpes.

Men i fullt alvor: fikk bitt av en brystvorte en gang. Altså den ytterste delen. Anbefales ikke!

Også fikk jeg håndleddet ut av ledd ved bruk av strips, og litt overivrig partner.

Med GØY? Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Herpes.

Men i fullt alvor: fikk bitt av en brystvorte en gang. Altså den ytterste delen. Anbefales ikke!

Også fikk jeg håndleddet ut av ledd ved bruk av strips, og litt overivrig partner.

Med GØY? Jepp!

Strips ja! Har også hatt litt småskader fra de. Så ut som en selvskader opp til flere ganger. Men på en måte så er det jo en korrekt beskrivelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg hadde sex med en stor mann. Det ble blodig, og klarte ikke å gå etterpå.

Var det mannen som var så feit at han knuste deg under seg slik at du brakk beina og begynte å blø?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skade og skade... Men nyrebekkeninfeksjon? Ellers litt for hard sex som resulterte i at jeg ikke klarte å sitte på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Var det mannen som var så feit at han knuste deg under seg slik at du brakk beina og begynte å blø?

;)

:fnise:

(Heldigvis ikke :fnise:)

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

:fnise:

(Heldigvis ikke :fnise:)

Jeg skjønte selvsagt hva du mente, men det første jeg tenkte var faktisk det jeg skrev. Det var et rimelig forstyrrende bilde i hodet mitt skal jeg fortelle deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...