Gå til innhold

Hva er den beste trolletråden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ser den perfekte trolletråden ut? Er det en tragisk, sørgelig historie om et sykt barn? Eller om et grusomt samlivsbrudd? Hvordan kan man gå frem for å trolle mest mulig og samtidig få flest mulig med i tråden?

Anonym poster: 55143a0c9f70b5f5c7c429ed6ed22083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv at du har hatt sex med mannen til søsteren din eller noe sånt, og at du lurer på hva du skal gjøre videre. Noe i den duren er en sikker trollevinner.

Anonym poster: b02a9ac67cfe7c50b36fb7be2e510634

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet (endret)

Du må gjøre folk nysgjerrige. Feks den tråden med hun som hadde hatt ons med en mannlig profilert bruker. Skulle sjekke busstidene på pcen dagen derpå og brukeren hans dukket opp på skjermen.

Sladder slår jævelig bra ann på dette forumet.

Endret av NMS
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor fikk jeg en trang til å se denne filmen nå?

Skrevet

Du må gjøre folk nysgjerrige. Feks den tråden med hun som hadde hatt ons med en mannlig profilert bruker. Skulle sjekke busstidene på pcen dagen derpå og brukeren hans dukket opp på skjermen.

Sladder slår jævelig bra ann på dette forumet.

Jeg syns det er litt tragisk at folk bryr seg så om enkeltbrukere her inne. Jeg driter i hvem som ligger med hvem, hvem som har fått seg kjæreste og hva folk gjør på fritiden sin. :) Dette er tross alt et nettforum, ikke facebook.

Anonym poster: fcfa06d324ac8177edbeb668b46e0e72

Skrevet

Jeg syns den som het noe sånn som "er det farlig å suge bensin sent i svangerskapet" var hysterisk. Men det er jo brukerne som svarer i fullt alvor som gjør disse trådene så morsomme, særlig den nevnte. Morsomt å se hvordan folk går fem på, gang på gang på gang, og gir trollet enda mer å spinne på.

Anonym poster: 22032e04ee53e6c264c1d11e1f8a3efc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...