Gå til innhold

Hold-in til str xl - som FUNKER?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt hold-in undertøy som faktisk virker? De modellene på bildene trenger jo virkelig ikke hold-in, så er så vanskelig å bedømme om de virkelig holder det de lover.

Anonym poster: c1c1c47c3e2b30aa831d3bd048c850f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillesiren

Hvor får man kjøpt hold-in undertøy som faktisk virker? De modellene på bildene trenger jo virkelig ikke hold-in, så er så vanskelig å bedømme om de virkelig holder det de lover.

Anonym poster: c1c1c47c3e2b30aa831d3bd048c850f3

Hva med den der hold-in greia Trinny & Susanna bruker i programmet sitt hele tiden? Den brukes jo på folk i alle størrelse, og resultatene blir jo bra:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja, kanskje det. Har aldri sett programmet deres, så vet ikke hvordan resultatene blir. Men hvis du mener de blir bra, så kanskje det er verdt å prøve :) Vet du hvor den evnt selges?

Anonym poster: c1c1c47c3e2b30aa831d3bd048c850f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hold in fra Trinny og Susannah i posten i går, og jeg er veldig fornøyd! Den var faktisk svært behagelig å ha på, og selv om den ikke gjorde meg noen cm mindre, så jevnet den ut, holdt inn og gjorde meg strammere. Så mye bedre ut. Skal sies at jeg er str M da, så hvordan den vil være på en som er større enn meg aner jeg ikke. Angrer forresten litt på at jeg ikke tok S. Ifølge oversikten burde jeg ha M, men tror S ville vært enda bedre...

Anonym poster: ad24c070c8678e73bc7c2fe3a6d6fc4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Men hvordan er det med hold-in egentlig; tyter ikke den overflødige huden ut i kantene? Ser for meg at jeg kommer til å få de valkene under armene hvor den der slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ting som kan holdes inn, størrelse xl eller xxl, og jeg syns holdin-produkter gir meg tømmerstokkfasong. Flesket må gjøres av et sted, og jeg har egentlig funnet ut at det ser penest ut dersom det er på sin naturlige plass, slik at jeg i det minste har antydning til midje. Og ikke minst er det mer behagelig...

Har prøvd trinny og susannah-greie også, syns ikke det var det helt store heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...