Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

eg tok det no til meg eg....

lykke til då!

(Det er ikke sært å skrive nynorsk, heller særdeles mye finere enn bokmål. Men det var ikke så mye annet å gripe fatt i for å starte en flørt.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

(Det er ikke sært å skrive nynorsk, heller særdeles mye finere enn bokmål. Men det var ikke så mye annet å gripe fatt i for å starte en flørt.)

flott at nynorsk kan hjelpa!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Skjer sikkert en del i kulissene her, som det gjør de fleste andre steder. Men jeg ser ikke på KG som et sted å sjekke mannfolk.

• Liker 1
Skrevet

der mennesker møtes så er det vel stor sannsynligvhet for at noen finner hverandre. ser ikke det spesielle i det, ei heller det gale.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Skjer sikkert en del i kulissene her, som det gjør de fleste andre steder. Men jeg ser ikke på KG som et sted å sjekke mannfolk.

Øh, det skulle tatt seg ut. Frekventere Kvinneguiden for å finne seg en mann.....

Gjest Summers
Skrevet

Du er heldig som fikk skriftlig avslag! Jeg har sendt minst 10 meldinger til hver av de mest populære jentene og jeg har ikke fått så mye som et eneste svar tilbake! :grine::sukk:

Prøv med penisbilder neste gang, fungerer i vertfall for meg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Øh, det skulle tatt seg ut. Frekventere Kvinneguiden for å finne seg en mann.....

Det er da mange tagbare menn her :lur: .

• Liker 3
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det er sant og visst!!

Skrevet

Fnis. Her forsøker jeg å flørte, altså. Med M46.

Har du verkeleg 19 kattar? Då får eg ta å finne meg ei fin campingvogn... ;):vin:

Gjest Lurifix
Skrevet

Prøv med penisbilder neste gang, fungerer i vertfall for meg.

Er så vidt jeg har penis! :(

Gjest Eurodice
Skrevet

Liten kan bli stor, vet du :klemmer:

Skrevet

Heeey! Bland ikke meg opp i denne smørja her... :glare:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Heeey! Bland ikke meg opp i denne smørja her... :glare:

You are the king himself :hjerter_rundt:

Gjest Summers
Skrevet

Surt, når man sender PM-er så er det virkelig størrelsen som teller.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ta nærbilde fra roten og oppover, det burde gjøre susen.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Seriøst?

I følge KG så er mannlige brukere enten homofile, stygge som nøkken, kvinnehatere, bitterbikker med et stort behov for å provosere eller østrogendominerte duster som ikke evner å innta jaktmarkene (derfor henger vi her).

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

;) var visst ikke tydelig nok for å vise at kommentaren min ikke er så dødsseriøs. Men det er da ingen hemmelighet eller skam at enkelte menn har brukt KG som en sjekkearena.

Jeg innrømmer uten skam eller blygsel at jeg har brukt og kommer til å bruke KG som en arena for å være sosial.

Gjest Eurodice
Skrevet

Seriøst?

I følge KG så er mannlige brukere enten homofile, stygge som nøkken, kvinnehatere, bitterbikker med et stort behov for å provosere eller østrogendominerte duster som ikke evner å innta jaktmarkene (derfor henger vi her).

Jeg er selvstendig og danner meg mine egne meninger ;).

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg er selvstendig og danner meg mine egne meninger ;).

Kewlt! Så du digger oss? :hoho:

Skrevet

Seriøst?

Dette stemmer definitivt, for noen av dere. De fleste mannlige brukerne her virker dog svært hyggelige. :) Det er til og med en håndfull av dem som jeg muligens kunne tenkt meg å blitt nærmere kjent med, om jeg hadde gått tilbake til å være aktiv med brukernavn osv. :>

Anonym poster: abc68b344afbde167551a249e00243a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...