Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Jeg tror det er hun som bestemmer der i gården.

Skrevet

Dessuten vet jeg om et par, men det er vel mer fra hennes side enn han sin.

Hva mente du med mer fra hennes side?

Jeg mener at jeg tidligere har sett dating mellom brukere, men at det ikke ble noe av fordi han ikke var så giret som henne. Lignende ting har jeg også sett her inne.

Skrevet

Du tror ikke det er lettere for jenter på nettdating hvor de er i mindretall og blir rendt ned av friere enn på et kvinneforum som egentlig ikke er ment for flørting?

Men vi får se hvem som blir med hvem hjem på julebordet.

En jente svømmer kanskje i tilbud på en datingside, men så var det jo å velge en, dra på date osv.

Om en jente skulle finne en mann her interessant så kan hun lese alle innleggene, sende vennskapslig PM og ta det derfra. Ganske enkelt.

• Liker 1
Skrevet

Det går då vel ikkje å flørte med damer her på KG? Er dei ikkje litt for sære dei damene som er her då? ;)

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det går då vel ikkje å flørte med damer her på KG? Er dei ikkje litt for sære dei damene som er her då? ;)

nokon er sær sære, medan andre er eit varp :lur:

Skrevet

Opp igjennom årene er det flere som har funnet hverandre her og blitt kjærester. Det er noen her idag også, men jeg skal ikke røpe hvem det er av dem jeg vet om :).

Stemmer det :)

Mange desperate menn som plukker opp damer her ;)

Desperate?

Undertegnede var ikke desperat, men møtte sin utkårede her like fordømt.

Er det noen som flørter på Kg? Og er det noen som har finni kjæresten her?

Anonym poster: bf33f0e3cca91c0543391c3eea5aad4c

Japp :)

Sær jo, fy flate :P

Neida, hu jeg "fant" skiller seg fra mengden, men kvinnfolk er nå kvinnfolk...

nokon er sær sære, medan andre er eit varp :lur:

Jaggu!

Gjest Tidssone
Skrevet

...og siden når ble det galt å være sær? Hm?

Skrevet

Ja jeg flørta med Steinar40 men han ville ikke ha meg :grine::rasende:

• Liker 6
Gjest tarandus
Skrevet

Jeg tror det er hun som bestemmer der i gården.

Om det er meg & Bud du mener, så må jeg LE. Jeg er kanskje litt sjefete, men vi "mener det" nok like mye begge to. Samboere i 4 mnd., og vi har det -helt- fantastisk, så det er mulig ;)

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Ja jeg flørta med Steinar40 men han ville ikke ha meg :grine::rasende:

Du er heldig som fikk skriftlig avslag! Jeg har sendt minst 10 meldinger til hver av de mest populære jentene og jeg har ikke fått så mye som et eneste svar tilbake! :grine::sukk:

• Liker 2
Skrevet

...og siden når ble det galt å være sær? Hm?

Ikkje noko gale med å vere sær viss det gjev eit positiv inntrykk - det kan bli endå meir spennande med å prøve ein flørt då vel? ;)

Gjest proteinet
Skrevet

Du er heldig som fikk skriftlig avslag! Jeg har sendt minst 10 meldinger til hver av de mest populære jentene og jeg har ikke fått så mye som et eneste svar tilbake! :grine::sukk:

Det har du ikke. Du har ikke sendt melding til meg.

Eller, vent litt, du sa de "populære jentene" - nei, daså! Lykke til med jakten.

Gjest Lurifix
Skrevet

Det har du ikke. Du har ikke sendt melding til meg.

Eller, vent litt, du sa de "populære jentene" - nei, daså! Lykke til med jakten.

Kan ikke si jeg har sett så mye til deg, men så bilde av deg i bildetråden og konkluderte med at det ikke var vits. Når jeg tenker etter så er de fleste av disse populære jentene i samme kategori, men det visste jeg ikke da jeg sendte PMene.

Gjest proteinet
Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg har sett så mye til deg, men så bilde av deg i bildetråden og konkluderte med at det ikke var vits. Når jeg tenker etter så er de fleste av disse populære jentene i samme kategori, men det visste jeg ikke da jeg sendte PMene.

Exactly, du har ikke sett så mye til meg fordi ingen legger merke til deg, fordi jeg er upopulær, doh! Men, den dagen jeg blir en populær skikkelse her på kvinneguiden, er den dagen jeg sletter meg.

Endret av proteinet
Gjest Lurifix
Skrevet

Exactly, du har ikke sett så mye til meg fordi ingen legger merke til deg, fordi jeg er upopulær, doh! Men, den dagen jeg blir en populær skikkelse her på kvinneguiden, er den dagen jeg sletter meg.

Er vel heller det at du har 187 innlegg ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

Ikkje noko gale med å vere sær viss det gjev eit positiv inntrykk - det kan bli endå meir spennande med å prøve ein flørt då vel? ;)

Jeg liker såklart best de sære. Sånne som skriver nynorsk på forum for eksempel. ;)

Skrevet

Jeg liker såklart best de sære. Sånne som skriver nynorsk på forum for eksempel. ;)

ein er ikkje sær sjølv om ein skriv nynorsk!

men takk i allefall!

Gjest Tidssone
Skrevet

ein er ikkje sær sjølv om ein skriv nynorsk!

men takk i allefall!

Fnis. Her forsøker jeg å flørte, altså. Med M46.

Skrevet

Fnis. Her forsøker jeg å flørte, altså. Med M46.

eg tok det no til meg eg....

lykke til då!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...