AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Del Skrevet 28. november 2012 Er i 4.mnd og får snart ikke igjen noen av boblejakkene eller kåpene mine...og det begynner å bli kaldt ute. Prøvde noen gravidjakker på HM, men man ser jo mildt sagt helt j....ut i dem. Samboer holdt på å le seg ihjel da jeg viste han. Prøvde også noen vanlige jakker i 4 Str større en det jeg vanligvis bruker. Funket det, men det var ikke kjempe mye å gå på(den var lite tøyelig i tillegg...kan jo ikke forutse hvor mye magen vokser. Har blitt 4cm bredere i omkrets på 1uke nå..hvor endre det...kan jo ikke kjøpe ny vinterjakke hver mnd fram til påske liksom?? Finnes det jakke med veeeldig tøyelig stikk i midjen, så man kan vokse i den? Hjeelp, tar gjerne i mot tips! Anonym poster: f1aeb9ed8740b946ff0b1613d7d94000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 28. november 2012 #2 Del Skrevet 28. november 2012 Fant heller ikke noen gravidjakker som var ok. Jeg kjøpte heller en romslig jakke på Vero Moda. Var ikke dyr heller. Det er ikke en gravidjakke, men tror den vil holde en stund enda. Er snart 6 mnd på vei. Og den kan sikkert brukes etter fødselen også, for det er en jakke som skal være litt stor. Tror jeg kommer til å tjuvlåne mannens dunjakke hvis jakka mi blir for lita;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-dings Skrevet 28. november 2012 #3 Del Skrevet 28. november 2012 Selv har jeg termin om 2 uker, og bruker forsatt alle jakkene mine, så har igrunn ingen gode rod å komme med. Men for komforens skyld bruker jeg gubbens jakker når jeg går tur eller er steder hvor jeg ikke behøver se bra ut, så kanskje du skulle låne et par av hans jakker? Riktignok ser man ikke akkurat elegant ut, men man må jo holde varmen selv om man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 28. november 2012 #4 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg kjøpte en a-formet kåpe. Den holdt gjennom hele vinteren, og det var plass til flere lag med klær under alt etter forholdene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #5 Del Skrevet 28. november 2012 "Problemet" er at jeg gjerne vil se ok ut og:) Har troen på at jeg skal kunne se flott ut selv med gravidjakke:) Er mye mindre enn mannen min, så hans jakker ville sett latterlig ut på meg hihi:) div andre store/lange jakker ser ut som en lavvo på meg :/ Jeg får bare jakte videre, og innse at jeg nok må kjøpe jakker minst 2 ganger nå i vinter. Anonym poster: f1aeb9ed8740b946ff0b1613d7d94000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-dings Skrevet 28. november 2012 #6 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg kan vel også legge til at magen min vokste drastisk en periode, mellom 5 og 6 måned. Så flatet det helt ut og jeg har nesten ikke vokst siden da. Så ikke ta sorgene på forskudd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 28. november 2012 #7 Del Skrevet 28. november 2012 Selv kjøpte jeg en billig boblejakke i stor størrelse på B Young, men jeg måtte ha noe jeg kunne bruke på Fysioterapitreninger ute i 10 minus, og det så ikke spesielt bra ut, men jeg holdt meg varm Her har de noen fine synes jeg: http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813&via=lhn#state=Rf900%3D3717&parentID=Rf900&pge=0&pgeSize=20&sort=-1 http://mamalicious.no/jakker/mm-jackets,no_NO,sc.html#/jakker/mm-jackets,no_NO,sc.html?prefn1=scopeFilter&prefv1=default&start=16&sz=16&forceScope= Man kan likegodt kjøpe seg en mammajakke og så evt selge den siden, som å kjøpe en jakke med et snitt som gir plass til magen (men kanskje ikke puppene)og som man kanskje kan bruke siden (men sannsynligvis ikke kommer til å gjøre fordi den får en til å føle at man ser gravid ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 29. november 2012 #8 Del Skrevet 29. november 2012 Kjøp jakke med A-linje fasong, så får magen plass til å vokse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline55 Skrevet 29. november 2012 #9 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 29. november 2012 #10 Del Skrevet 29. november 2012 Selv har jeg termin om 2 uker, og bruker forsatt alle jakkene mine, så har igrunn ingen gode rod å komme med. Men for komforens skyld bruker jeg gubbens jakker når jeg går tur eller er steder hvor jeg ikke behøver se bra ut, så kanskje du skulle låne et par av hans jakker? Riktignok ser man ikke akkurat elegant ut, men man må jo holde varmen selv om man er gravid. SAmme situasjon her, termin om tre uker. Jeg kjøpte en ny høstjakke, men får fortsatt på meg dunjakken min det er en herremodell da, og jeg sliter med å feste glidelåsen (ser den jo ikke ), men det går. Ellers støtter jeg de over som sier a-formet jakke, da får du plass til det meste.... Så lenge vinden ikke blåser oppunder jakken, da kan det bli kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 29. november 2012 #11 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg så en slags "omslagskåpe" med bånd rundt livet og stor krage på Kappahl, tror det var i avd for store str. Det måtte jo vært ypperlig, hvis du kler slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violen Skrevet 29. november 2012 #12 Del Skrevet 29. november 2012 Har kjøpt en vinterjakke i str 44 (bruker 38 til vanlig) som kan snøres sammen i livet over magen. Synes det ser i alle fall litt bedre ut enn en kjempejakke uten form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 29. november 2012 #13 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg bruker en blå Marmot dunjakke i xl som jeg låner fra stefaren min. Den er ikke særlig pen, men den er sinnsykt varm - og jeg får utrolig nok igjen glidelåsen. Selv hadde jeg ikke orket å kjøpe ny jakke, så dersom jeg ikke hadde fått igjen jakka hadde jeg bare brukt min vanlige vinterparkas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 29. november 2012 #14 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg brukte lange ullgensere fra hm/vero moda, og med åpen parkas. Men, det spørs jo hvor man bor, og hvor varm man er av seg;) Støtter forslaget om a-formet, eller eventuelt en parkas med snøring i midjen i 3-4str for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPaddington Skrevet 29. november 2012 #15 Del Skrevet 29. november 2012 http://www.smartgirl...jakke_119779_28 Denne har jeg kjøpt meg i en størrelse større enn det jeg brukte før til graviditeten. Den kommer jeg til å kunne bruke ut svangerskapet, har gooood plass i den Nå skal det sies at jeg ikke har lagt på meg stort annet enn selve magen. Den er nok ikke den tykkeste av ullkåper du kan få kjøpt, men med en tykk genser under vil den nok holde på skikkelig kalde dager også! Og det beste - den er billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #16 Del Skrevet 29. november 2012 Den jakka fra smartgirl var superlekker:) TS. Anonym poster: f1aeb9ed8740b946ff0b1613d7d94000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 29. november 2012 #17 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg brukte, og kommer til å bruke, mannen min sine jakker. Driter i hvordan jeg ser ut så lenge jeg er varm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dream89 Skrevet 30. november 2012 #18 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kjøpte en parkas på cubus i xl:P Den er stor og god ennå og jeg er 5 mnd på vei straks:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. november 2012 #19 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kjøpte en parkas på cubus i xl:P Den er stor og god ennå og jeg er 5 mnd på vei straks:) Jeg brukte mine egne jakker til 7 mnd ifjor, både ulljakker og dunjakke og goretexjakke og fleecejskke, hehe. Så det er ikke så mange ukene man er i beit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 1. desember 2012 #20 Del Skrevet 1. desember 2012 Dere som kjøper jakker som er 3,4,5 nummer for store, blir ikke de jakkene veldig store over skuldrene og veldig lange i armene? Jeg prøvde en genser i størrelse L her om dagen, og den satt kjempefint over magen osv, men i armene/skuldrene ble den veldig stor og lite kledelig. Blir det ikke på samme måte med jakkene? Eller er det bare jeg som er utrolig forfengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå