Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. november 2012 #21 Skrevet 28. november 2012 om begge to er fornøyde så ser jeg ikke problemet. Det er gjensidig utnyttelse, og begge partene er klar over det, så for meg er det helt fint.
up! Skrevet 28. november 2012 #22 Skrevet 28. november 2012 Jeg hang meg mer opp i behovet hans for å fortelle meg om denne flotte yngre damen som han hadde fantastisk sex med etter at jeg informerte om at vi ikke passet sammen pga alderforskjellen. Og så fikk jeg lyst til å dele litt erfaring jeg har med brasilianske damer etter at en kamerat ble rundlurt. Skal man liksom ikke kunne ha en samtale hvis man ikke har lyst til å knulle en person selv? Jeg skjønner bare ikke hvorfor du fortsatte å snakke med ham når du ikke var interessert. Om det er kaffe eller sex er likegyldig for min del. Jeg skjønner bare ikke hensikten... 1
Gjest Summers Skrevet 28. november 2012 #23 Skrevet 28. november 2012 Kall det hva du vil. Trekker man slike paraleller så inneholder vel samtlige forhold prostitusjon. Dømmer ikke jeg heller, men det prostituson. Ellers forstår jeg ikke historien til TS, prøvde han å sjekke deg opp ved å fortelle at han hadde kjøpt seg kone i brasil?
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #24 Skrevet 28. november 2012 Jeg skjønner bare ikke hvorfor du fortsatte å snakke med ham når du ikke var interessert. Om det er kaffe eller sex er likegyldig for min del. Jeg skjønner bare ikke hensikten... Fordi jeg har dette som jobb også, og har stor interesse for hvordan folk tenker, og oppfører seg.
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #25 Skrevet 28. november 2012 Ellers forstår jeg ikke historien til TS, prøvde han å sjekke deg opp ved å fortelle at han hadde kjøpt seg kone i brasil? Jeg tror han hadde behov for å vise meg at alder ikke er noen hindring når jeg ikke ville snakke mer med han og skylte på aldersforskjellen. Hele samtalen står over. Vi har ikke skrevet noe mer før eller etter. Har jo ingen interesse av å snakke med en som er på nettet og sjekker opp damer mens han er "lykkelig" med ei 23 år gammel snæsen kvinne.
Gjest NozMonster Skrevet 28. november 2012 #26 Skrevet 28. november 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor *du* har skrevet så mye med denne fyren? eller at han fortsatt er registert på en datingside etter å liksom ha funnet kjærligheten... eller at han legger ut om så personlige ting til en annen på datingsiden som han over hodet ikke kjenner.. I slike situasjoner som hovedinnlegget her handler om, så tenker jeg at det er dama som oftest utnytter karen.. damene manipulerer karen og får han til å tro at det er dem to for alltid, og han faller pladask for henne. Hun er en veldig god skuespiller! - Det skal sies, for det kan ikke være lett å spille så overbevisende og emosjonelt inntil hun stikker av med det hun i utgangspunktet var ute etter
Gjest Summers Skrevet 28. november 2012 #27 Skrevet 28. november 2012 Jeg tror han hadde behov for å vise meg at alder ikke er noen hindring når jeg ikke ville snakke mer med han og skylte på aldersforskjellen. Hele samtalen står over. Vi har ikke skrevet noe mer før eller etter. Har jo ingen interesse av å snakke med en som er på nettet og sjekker opp damer mens han er "lykkelig" med ei 23 år gammel snæsen kvinne. Du skulle postet i verste sjekketriks.
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #28 Skrevet 28. november 2012 I slike situasjoner som hovedinnlegget her handler om, så tenker jeg at det er dama som oftest utnytter karen.. damene manipulerer karen og får han til å tro at det er dem to for alltid, og han faller pladask for henne. Hun er en veldig god skuespiller! - Det skal sies, for det kan ikke være lett å spille så overbevisende og emosjonelt inntil hun stikker av med det hun i utgangspunktet var ute etter Man han sier jo at han har vært bortpå slike damer før og han virker ikke naiv.. hadde det vært som du sier tror jeg nok han hadde trudd hun var stormforelsket og da hadde han ikke fortsatt vært registrert og sjekket opp andre... Men det blir spekulasjoner. Jeg kan kun forholde meg til det han skriver.
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #29 Skrevet 28. november 2012 Du skulle postet i verste sjekketriks. Ja skulle nesten det..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. november 2012 #30 Skrevet 28. november 2012 (endret) Om en mann forteller deg på en datingside at han har fantastisk sex, har han det ikke. Det sier han bare fordi du avviste han og at han vil beholde stoltheten. Sex får han nok sjeldent, for om jenta ikke tenner på han, sier det seg selv at hun vil unngå sex for en hver pris. Kan hende hun finner på en del unskyldninger. Endret 28. november 2012 av Evilposelos 2
MilleLille Skrevet 28. november 2012 #31 Skrevet 28. november 2012 Hvis begge er fornøyde, ser jeg faktisk ikke problemet. 1
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #32 Skrevet 28. november 2012 Om en mann forteller deg på en datingside at han har fantastisk sex, har han det ikke. Det sier han bare fordi du avviste han og at han vil beholde stoltheten. Sex får han nok sjeldent, for om jenta ikke tenner på han, sier det seg selv at hun vil unngå sex for en hver pris. Kan hende hun finner på en del unskyldninger. Om de gifter seg, trenger hun ikke han mer etter 5 år. Ja jeg tenkte tanken jeg også, men han var ikke så stygg så det kan jo hende.. vil egentlig ikke tenke så mye på det... juck... hehe
Steinar40 Skrevet 28. november 2012 #33 Skrevet 28. november 2012 Tror du bør lese deg opp på hva en geisha er, og hvilken rolle en geisha har hatt i historien, og hvilken rolle den har idag. Og du bør bli litt mindre naiv
Gjest NozMonster Skrevet 28. november 2012 #34 Skrevet 28. november 2012 Ja jeg tenkte tanken jeg også, men han var ikke så stygg så det kan jo hende.. vil egentlig ikke tenke så mye på det... juck... hehe men det er jo en ren subjektiv sak da
kubrak Skrevet 28. november 2012 #35 Skrevet 28. november 2012 Jeg tror ikke han over her har så mye mot å bli utnytta.. Her føler jeg vel at det mer er han som utnytter henne?? Hun er 23 år, fra brazil og gir han sex mot utannelse, penger til livets opphold og hus og mat????? gjensidig utnyttelse De velger det selv
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #36 Skrevet 28. november 2012 gjensidig utnyttelse De velger det selv Ja hvis noen synes det er greit å kjøpe sex så er det greit. Hvis noen synes det er greit å få betalt for sex så er det greit. Men det kalles alikevell prostitusjon.
Gjest Sakone Skrevet 28. november 2012 #37 Skrevet 28. november 2012 Ja hvis noen synes det er greit å kjøpe sex så er det greit. Hvis noen synes det er greit å få betalt for sex så er det greit. Men det kalles alikevell prostitusjon. Virker litt som du mener at så lenge det er kjærlighet fra BEGGE parter, så er det ikke prostitusjon. Bare å si ifra om jeg tar feil nå. Men i så fall, hvordan kan vi som fremmede vite hvor mye kjærlighet de har for hverandre, og hvor går grensen på hvor mye kjærlighet som kreves før det går fra et forhold til prostitusjon? 2
Gjest strykebrett Skrevet 28. november 2012 #38 Skrevet 28. november 2012 Jeg er enig i at det er en form for prostitusjon, men samtidig så syns jeg jo det i grunnen er greit så lenge begge er samtykkende og fullt klar over hva de gjør. Personlig må jeg si at jeg heller ville ha prostituert meg på "vanlig" måte enn å gå inn i en sånn 24/7 ordning dersom jeg var nødt.
Nettinettet Skrevet 28. november 2012 Forfatter #39 Skrevet 28. november 2012 Virker litt som du mener at så lenge det er kjærlighet fra BEGGE parter, så er det ikke prostitusjon. Bare å si ifra om jeg tar feil nå. Men i så fall, hvordan kan vi som fremmede vite hvor mye kjærlighet de har for hverandre, og hvor går grensen på hvor mye kjærlighet som kreves før det går fra et forhold til prostitusjon? Nei jeg snakker ikke om kjærlighet i det hele tatt, jeg snakker om slike sex forhold som han jeg snakket med beskriver. Så lenge hun er med han (og gir han sex) får hun tak over hodet, penger til livsopphold, utdannelse og mat. Hvis noen er forelsket er det noe helt annet..
Gjest Sakone Skrevet 28. november 2012 #40 Skrevet 28. november 2012 Nei jeg snakker ikke om kjærlighet i det hele tatt, jeg snakker om slike sex forhold som han jeg snakket med beskriver. Så lenge hun er med han (og gir han sex) får hun tak over hodet, penger til livsopphold, utdannelse og mat. Hvis noen er forelsket er det noe helt annet.. Hva da med ONS? Alle ons er vel da i teorien prostitusjon? En mann kjøper noen drinker til ei jente, får med hun hjem, har sex, og borte neste dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå