Gå til innhold

Til dere som dømmer gold-diggerne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere snakker om disse forferdelige damene som bare er ute etter pengene til en mann. Hva med menn som bevisst bruker pengene sine på å få seg "lammelår"??

Her er en samtale mellom meg og en på ett nettdatingsted:

Jeg hadde et megafoninnlegg hvor jeg skrev "Er du her inne for bekreftelse eller kjærlighet"

Melding fra en:

Han: Kjærlighet, og du?

Jeg: Kjærlighet selvfølgelig.. Kjærlighet og en å starte en familie sammen med.. :)

Han:Jeg lengter etter å starte en familie også ... Ha du vært gift før?

Jeg: Har aldri vært gift før nei.. Men jeg tror nok desverre at aldersforskjellen mellom oss er litt for stor.. (han er 49 jeg er 35)

Han: Du kan ha rett i dette med boken,(han her lest i profilen min at jeg har skrevet bok) men jeg har faktisk møtt en jente på match.com på 23 år nå ... vi har vært sammen 3 helger og kjærligheten vokser ... Hun vil faktisk flytte til meg i januar og liker meg mye ... Vi lager god mat og har god sex i mitt hus ... Vi er lykkelige ... Skal reise til utlandet i januar ... Hun er brasiliansk ...

Jeg: Off...! Og så kjøper du hus i Brazil som dere skal kose dere med, som må stå i hennes navn fordi utlendinger ikke kan kjøpe hus der nede og vips så har hun og familien hennes nytt hus og du er dumpa.. :)

Men det kan jo hende det er ekte kjærlighet.. merkelig at du er her inne å kontakter andre når du har møtt ei og har det så fantastisk med henne.. ;)

Goood luck!

Han: Hei, du har rett i alt du sier ... og jeg har erfaring fra brasiliansk kvinne før ... Jeg skal nok ikke kjøpe hus til henne nå, men kanskje etter 5 år hvis hun fortsatt elsker meg og vi har det godt sammen. Jeg kjenner mange nordmenn som har gått "5 på" og blitt rundlurt ... Du vet slagordet "no money, no honey" ;-) Jeg har sagt til henne at det blir ingen "raske penger" på henne her i huset ... Hun vil utdanne seg og kanskje få en jobb i fremtiden ... Jeg er sammen med henne fordi jeg liker henne, hun har deilig kropp og gir deilig sex ... Du vet, det er ingen ting ting som er bedre en ungt kjøtt ;-)) Hvis hun vil være med meg får hun til livets opphold, mat og hus ... Så får vi se hva fremtiden bringer ... Det er da ingen som har noen garatier i livet, ikke heller med norske damer ;-))

Rest my case!! Ooofff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er da enkelt. Noen må ta og noen på gi. Og damene som tar imot, utnytter mennene så klart!!

Helt forferdelig ^^ rawr

Skrevet

Dette er da enkelt. Noen må ta og noen på gi. Og damene som tar imot, utnytter mennene så klart!!

Helt forferdelig ^^ rawr

Jeg tror ikke han over her har så mye mot å bli utnytta.. Her føler jeg vel at det mer er han som utnytter henne?? Hun er 23 år, fra brazil og gir han sex mot utannelse, penger til livets opphold og hus og mat?????

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke han over her har så mye mot å bli utnytta.. Her føler jeg vel at det mer er han som utnytter henne?? Hun er 23 år, fra brazil og gir han sex mot utannelse, penger til livets opphold og hus og mat?????

Men for å være seriøs. Om noen vil bruker mye penger på noen andre, så er det deres valg, og om noen vil ta imot mye penger så er det deres valg. Jeg gidder ikke dømme noen for det. Verken de som tar imot eller de som gir.

Endret av Sakone
  • Liker 2
Skrevet

Synes det er ekkelt begge veier. Skulle aldri ønsket at noen ble sammen meg pga penger, ei heller at de trodde jeg var en hore som kunne kjøpes...

• Liker 2
Skrevet

Helt enig, dette var ekkelt fra hans side ..

Anonym poster: c48e68d7f75b8d3e2916c040e38e6a99

• Liker 3
Skrevet

Men for å være seriøs. Om noen vil bruker mye penger på noen andre, så er det deres valg, og om noen vil ta imot mye penger så er det deres valg. Jeg gidder ikke dømme noen for det. Verken de som tar imot eller de som gir.

Jeg kaller det prostitusjon jeg da.. hvis jeg skal være litt seriøs..

• Liker 2
Skrevet

Jeg kaller det prostitusjon jeg da.. hvis jeg skal være litt seriøs..

Kall det hva du vil. Trekker man slike paraleller så inneholder vel samtlige forhold prostitusjon.

• Liker 1
Skrevet

Kall det hva du vil. Trekker man slike paraleller så inneholder vel samtlige forhold prostitusjon.

Ikke hvis fordelingen av økonomi/sex er likestillt. Ei jente på 23 år hadde aldri vært sammen med en mann på 49 år hvis ikke han hadde noe mer å tilby enn seg selv.. tenker jeg..

• Liker 1
Skrevet

Ja,det er mest sannsynlig prostitusjon. Greit når man er fattig i brasil, men i Norge så er det ingen som trenger en rik mann for å ha et godt liv. For all del man velger selv hvordan man vil leve, men mange av de rike er rike fordi de prioriterer jobben knallhardt.

Anonym poster: 72c17b3580db5f683d99e008b4bd87e9

Skrevet

Ikke hvis fordelingen av økonomi/sex er likestillt. Ei jente på 23 år hadde aldri vært sammen med en mann på 49 år hvis ikke han hadde noe mer å tilby enn seg selv.. tenker jeg..

Du skal få lov til å ha din mening om det:)

Så din definisjon på prostitusjon er kun når det økonomiske er likestilt?

Så f.eks hvis ene part er hjemme med barn og den andre er i jobb, og den ene parten forsørger økonomisk, så er det prostitusjon?

Skrevet (endret)

Du skal få lov til å ha din mening om det:)

Så din definisjon på prostitusjon er kun når det økonomiske er likestilt?

Så f.eks hvis ene part er hjemme med barn og den andre er i jobb, og den ene parten forsørger økonomisk, så er det prostitusjon?

Nei selvfølgelig ikke.. men hvis hun er 26 år yngre enn han som forsørger og han er tilfreds med situasjonen fordi hun har en fantastisk kropp og gir han god sex, så tenker jeg bittelitt i retning av prostitusjon. Jeg sier ikke at hun ikke liker det, men det er alikevell kjøp og salg av sex i mine øyne.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor *du* har skrevet så mye med denne fyren? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Ja, dette må jo sies å være en form for prostitusjon. En relativt vanlig form historisk sett.

Japsene hadde (har) jo dette med sin geisha-kultur der en rik mann underholder henne.

Smakløst, ja. Men mennesket er ikke noe bedre. Greit å være klar over virkelighetens verden.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor *du* har skrevet så mye med denne fyren? :klo:

Vil ikke akkuratt si at jeg har skrevet så MYE med han? Dette er hele samtalen vi har hatt og jeg har ikke svart på den siste meldingen. Jeg har interesse av hvordan folk tenker og jeg svarer faktisk på alle hendvendelser jeg får, utenom sånne winks greier.

Synes det er normal høflighet å svare. :)

Skrevet

Greit å være klar over virkelighetens verden.

Ja det synes jeg også. :)

Skrevet

Ja, dette må jo sies å være en form for prostitusjon. En relativt vanlig form historisk sett.

Japsene hadde (har) jo dette med sin geisha-kultur der en rik mann underholder henne.

Smakløst, ja. Men mennesket er ikke noe bedre. Greit å være klar over virkelighetens verden.

Tror du bør lese deg opp på hva en geisha er, og hvilken rolle en geisha har hatt i historien, og hvilken rolle den har idag.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

han får dame , ho får eit betre liv...

god deal, spør du meg.

Skrevet

Vil ikke akkuratt si at jeg har skrevet så MYE med han? Dette er hele samtalen vi har hatt og jeg har ikke svart på den siste meldingen. Jeg har interesse av hvordan folk tenker og jeg svarer faktisk på alle hendvendelser jeg får, utenom sånne winks greier.

Synes det er normal høflighet å svare. :)

Selv når en mann gjentagende nevner hvor god sex han har med en annen kvinne? :klo:

Skrevet

Selv når en mann gjentagende nevner hvor god sex han har med en annen kvinne? :klo:

Jeg hang meg mer opp i behovet hans for å fortelle meg om denne flotte yngre damen som han hadde fantastisk sex med etter at jeg informerte om at vi ikke passet sammen pga alderforskjellen. Og så fikk jeg lyst til å dele litt erfaring jeg har med brasilianske damer etter at en kamerat ble rundlurt.

Skal man liksom ikke kunne ha en samtale hvis man ikke har lyst til å knulle en person selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...