Gå til innhold

Laveste du kunne datet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det som er rart er at jeg alltid har datet høyere menn og sagt at høyde er et must, men plutselig falt jeg for en som er bitteliten, haha :D Bare 1.70, og jeg er 1.77.

Anonym poster: 3955f434e2ae739bf1e6538bc6a5c584

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 1.57 så for meg er de fleste høye nok :danse:

Skrevet

Datet en som bokstavelig talt nådde meg litt over hofta

Så du er 1.75 og han var ca 1.30?

Skrevet

Så du er 1.75 og han var ca 1.30?

jeg er 1.70

Skrevet

Er 160. Så fremt han ikke kan kvalifisere som kortvokst er jeg fornøyd :)

Skrevet

170cm selv.

Har datet en på 165cm. Men det kunne jeg ikke tenkt meg igjen. Det funket ikke og høyden hadde skylden. :\

Det synes jeg høres rart ut.

Jeg er i underkant av 170. Foretrekker jenter som er en del høyere enn meg selv, men til syvende og sist spiller høyde liten rolle :)

• Liker 1
Skrevet

jeg er 1.70

Og han 1.30?

Skrevet

Og han 1.30?

Husker ikke nøyaktig, men hodet hans nådde meg til litt over hofta, liten kar.

Skrevet

Jeg er på høyde med deg. Må helt ærlig si at det ikke er ofte jeg opplever at menn som er lavere enn meg legger an på meg. Hvordan opplever du det? er det mange lave menn som legger an på deg?

Jeg blir lagt an på av menn i alle høyder. Men når jeg tenker over det er de som er lavere enn meg alltid gutter med god selvtillit, og det merker du jo fort. Jeg husker en som begynte å snakke om hvor god jobb han hadde, som noe av det første han sa, og han var veldig trent. Det var tydelig at han var fornøyd og komfortabel i sitt eget skinn. Og han solgte seg liksom inn. Synes det er helt greit å bli sjekket opp av en fyr som er lavere, så lenge han er manndig. Jeg blir sjekket opp så godt som hver gang jeg er på byen, og det er på høye heler. Men så passer jeg på å vise frem de lange bena mine også. Nå vet jeg ikke om du gjør det, men kanskje du skal gjøre det mer og se hva som skjer? Men de aller fleste som sjekker meg opp er nok høyere enn meg, men alt fra noen få cm til at jeg må strekke meg opp. Og det er like greit, for det er de jeg er mest interessert i uansett.

Anonym poster: 66e5456b4119def88d87a9e9df7e852b

Skrevet

Jeg er 1,81, og har vært sammen med flere som har vært lavere enn meg. Ikke noe problem for meg, så lenge mannfolka også er komfortable med det. Men når det blir sånn at du må gå på den lave siden av fortauet, og ikke kan ha på deg høyhælte sko for å få mannen til å føle seg vel, blir det litt slitsomt.

Har vel ikke egentlig en uttrykt grense, men tenker den ligger på rundt 1,70...

Er 173 og kunne ikke datet en under180 fordi jeg vil som flere beskriver her føle meg liten og feminin ved siden av mannen min.

Har vært sammen med en som var like høy og tenkte ofte at han var lav og sluttet å bruke høye heler.

Han derimot brydde seg ikke .... Så er fullt klar over at høyde"regler" er noe som har festet seg i mitt hodet :P

Jeg er feminin selv om jeg er høy. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, liten og nett, men kan fint føle meg feminin likevel... Trenger ingen høyere mann for å være det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 160 cm og han må være minst 180 cm.... Tuller ikke :-)

Anonym poster: bf8799aa87b0ea95fe07ce3d9ca19f7e

Skrevet

Er kvinne og 179.

Har datet menn av litt forskjellige høyder, men få av dem har vært mye lavere enn meg. Det laveste er vel ca 175, men han var veldig mandig av seg.

Husker jeg datet en på 185 som ikke gjorde annet enn å bemerke hvor høy jeg var. Han på 175 derimot hadde null issues med det.

Foretrekker faktisk de som er på min egen høyde eller litt lavere. Men har generelt dårlig selvtillit og tenker at menn som er lavere enn meg umulig kan være tiltrukket av meg.

Er heldigvis slank og generelt feminin selv om jeg er høy. Vet ikke hvordan jeg hadde takla det om jeg skulle ha vært svær i bredden i tillegg...

Anonym poster: 6ca8059cbb08dfcf89c3f3b4b1fd0985

Skrevet

Jeg er 1,63, og han MÅ være høyere enn meg. Og det er heldigvis de fleste gutter. Perfekt om han er mellom 1,70 og 1,80 :)

Skrevet

170 cm. Skulle gjerne sagt 175-177 cm, men det blir så få igjen...

Er selv 187 cm.

Skrevet (endret)

Jeg 171

laveste 171- høyeste 193

Endret av jessica90
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hei, jeg heter Bandit. Jeg er 1.82 høy og måler ikke kjærlighet og tenning i antall cm.

Men nå er du mann også da.....

Hallo liksom! Hva vet vel du om kvinner liksom?

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg er 182, såå er vel 180 det laveste jeg i teorien kan gå. Men har jo datet en på 175, so i guess height doesnt matter ;)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

1.64 er jeg og alt annet under det er turnoff.

Endret av Mortem
Skrevet

er ca. 165 cm, så det blir derifra og opp. :)

Skrevet

de som er lavere enn meg alltid gutter med god selvtillit, og det merker du jo fort. Jeg husker en som begynte å snakke om hvor god jobb han hadde, som noe av det første han sa,

Nice :) Go for it ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...