Gå til innhold

Laveste du kunne datet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 173 og ønsker å date gutter som er høyere enn meg.

Liker ikke så godt å se ned på dem når vi går på byn..

Så 180+ er fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.60, og skulle vel sånn sett vært bortskjemt med at få er for lave i mine øyne. Men uansett hvor lite korrekt det er å si det høyt, så foretrekker jeg menn som er merkbart høyere enn meg. Mannen min er 1.73, og han er vel den "laveste" jeg noen gang har falt for.

Skrevet

Jeg er kvinne på 1,79 m. Liker egentlig at menn er i alle fall på min høyde, men nå holder jeg på med en som er rundt 10 cm lavere. Så høyden er ingen dealbreaker for meg, i alle fall.

Anonym poster: b30ebd02d631c0db05216e43cc891bfb

Skrevet

Hei, jeg heter Bandit. Jeg er 1.82 høy og måler ikke kjærlighet og tenning i antall cm.

• Liker 8
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har en venninne som er 150 høy og er sammen med en på 2.03.

Er en del hindringer der altså.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 168 høy, og den laveste jeg har vært sammen med var 170. Kjæresten min er 180, og det er egentlig akkurat passe. Jeg er litt motsatt av de fleste damene her inne, ser jeg. Foretrekker menn som ikke er så veldig høye. Var sammen med en på 193, og følte det var litt for høyt. Men så er ikke høyde noe jeg legger så veldig vekt på hos en partner.

Hjelper liksom ikke hvor høy, lav, tjukk eller tynn man er, hvis en ikke passer sammen som mennesker.

Skrevet

Jeg er 1.75. Gjerne fra min høyde og opp. Min nåværende kjæreste er ikke særlig mye høyere, 1.79, men han er ganske bred i skuldrene og mandig, så jeg føler meg feminin med han.

Verre var det når jeg datet en på 1.70, ganske spinkel mann, og jeg føltes som mannen i forholdet. Jeg kan date en lavere mann, men da må han være større enn meg i kroppen.

Jeg kjenner det litt som deg. Jeg er selv 1.77. Høyde har ikke så mye å si så lenge jeg føler meg feminin sammen med ham - men i det øyeblikket jeg føler meg mer maskulin enn mannen, så opplever jeg en umiddelbar avtenning som er svært vankelig å snu. Der tar reptilhjernen min fullstendig overhånd...

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hvor lavt jeg kan forelske meg...

Slenger meg på denne!

I teorien foretrekker jeg høye menn, men i praksis så er følelsene mine så og si uavhengig av utseendet. Men jeg kjenner ingen menn som er lavere enn meg, så synes det er vansklig å vite egentlig. Laveste jeg har vært betatt av har vel vært sånn omtrent samme høyde som meg, muligens noen centimeter lavere.

Men vil si at høye menn har større spillerom på å være barnslige. Mer ok med en mann på 190 som er litt sjernert og umoden enn en på 160 som er det. På en måte vil jeg være den barnslige på en eller annen måte, enten i høyde eller kunnskap/erfaring/autoritet. Vil ikke ende opp som "mamma" til en voksen mann...

Skrevet

Jeg er 165 cm og mannen min er 181 cm og veldig maskulin. Jeg trives best med en mann som er minst 180 cm,

Skrevet

Høyde har ikke så mye å si for meg, og jeg har i hvert fall falt for flere menn som ikke er særlig høye (mellom 170-180?) opp gjennom årene. Han jeg er i et forhold med nå er 178, jeg er sånn rundt 167, og det er egentlig ganske perfekt. Kan holde rundt ham uten å klemme ansiktet mot magen hans :ler: Høye menn inngir nok lettere en slags (fysisk?) trygghet, men til syvende og sist kommer det også mest an på personlighet og selvtillit.

Anonym poster: e03743d3b64d145d61a090d1a885b2ee

Skrevet (endret)

kjæresten min er 175, jeg er 177, perfekt kyssehøyde:D

men bryr med egentlig ikke om høyde på partner

Endret av andas
Skrevet

170cm selv. Vil helst date noen som er 175 cm og oppover. Drømmehøyden er 180cm.

Har datet en på 165cm. Men det kunne jeg ikke tenkt meg igjen. Det funket ikke og høyden hadde skylden. :\

Skrevet

Er 1.63 og kunne datet menn fra 1.63 og oppover. :)

Anonym poster: d7964bc09a9b7626fe8d71f412d08a48

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg sier det bare. Ikke faen om jeg dater menn som er under 1.50.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hei, jeg heter Bandit. Jeg er 1.82 høy og måler ikke kjærlighet og tenning i antall cm.

Så det hadde vært helt greit med en dame på 2.08, så lenge hun hadde fin rumpe?

Skrevet (endret)

Men vil si at høye menn har større spillerom på å være barnslige. Mer ok med en mann på 190 som er litt sjernert og umoden enn en på 160 som er det. På en måte vil jeg være den barnslige på en eller annen måte, enten i høyde eller kunnskap/erfaring/autoritet. Vil ikke ende opp som "mamma" til en voksen mann...

Synes det var en alternativ måte å se det på.

Jeg har en venninne som er 150 høy og er sammen med en på 2.03.

Er en del hindringer der altså.

Tilgjengjeld kan han ta henne i nakken og løfte henne som en kattunge.

Endret av Summers
Skrevet

Vanskelig å si. Alle har vel tenkte grenser, men av erfaring vet jeg at disse er ganske lett å bryte. Jeg er 1.78 og skulle aldri bli sammen med noen under 1.80. Men så traff jeg mannen min som er 1.67, og jeg har aldri vært så lykkelig. Ikke avskriv noen pga. høyden!

• Liker 2
Skrevet

Er 180cm og mann.

Høyden har ingenting å si for meg. Så lenge jeg er sterkere enn henne, så hun ikke truer min mannlighet, så er det ikke noe problem. Er hun sterkere enn meg, så får jeg ta på meg rollen som kvinnen i forholdet. Nå som vi mer eller mindre har likestilling, så burde ikke det være noe problem. Men isåfall krever jeg at HUN gjør grovarbeidet og at HUN gjør meg til lags i senga, siden det alltid er JEG som må gjøre HENNE til lags når jeg er i forhold ;-).

Anonym poster: 37e531db042a6b430a8fac59929be7fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...