Gå til innhold

tiltaksløs lege

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Legen min er ganske tiltaksløs.. så man må foreslå ting selv og sånnt.. Derfor lurer jeg på om noen har noen navn på medikamenter som gir regelmessig mens og / eller stimulerer eggløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

HEI.

Pergotime hjelper til med eggløsningen. Den har nok hjulpet mange, men ikke meg. Snakk med legen din om disse pillene, en allmennpraktiserene lege kan som regel ikke så mye om sånne piller, men da kan du iallefall få en henvisnig videre.

LYKKE TIL ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirium

Har hørt at naturmiddelet Dong Quai visstnok skal hjelpe til med å stimulere eggløsning og stabilisere syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale bytte av lege jeg. Til tross for en stor menge kunnskap samlet i dette fora, er vi ikke leger (ingen så langt jeg vet). Vi kan råde og dele erfaringer, men selve behandlingen av det bør jo gjøres av en fagperson. Vi er alle forskjellige.

Min lege er super! Det finnes sikkert en super lege til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Du skal undersøkes av gynekolog for å starte behandling for å stimulere eggløsning, behandling for å regulere blødning kan forsåvidt fastlege ta seg av, men for din egen del hadde jeg bedt om å bli henvist til en gynekolog! Eventuelt kan du selv bestille time hos privatpraktiserende gynekolog-tjenester! (koster selvsagt mer! :roll: )

Lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...